Με την σελίδα πρέπει να κάνω αρκετά ταξίδια μέσα στο χρόνο και έχω φάει τα αεροπλάνα με το κουτάλι. δυστυχώς, όσο περνάει και καιρός, τα καθίσματα των αεροπλάνων γίνονται όλο και πιο στενά και το ταξίδι πιο άβολο από ποτέ. Οι εταιρίες προσπαθούν εδώ και χρόνια να βρουν τρόπους για να χωρέσουν περισσότερους επιβάτες σε κάθε αεροπλάνο, όμως η Airbus το τερμάτισε. Δεν έφτανε που ο μικρός χώρος μα ανάγκαζε να στριμωχτούμε σαν σαρδέλες, τώρα θα έχουμε και άλλα να ανησυχούμε!
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να αισθάνεστε στρυμωγμένοι σε ένα μεταλλικό δοχείο γύρω από ένα σωρό αγνώστους για να ξεκινήσετε τις διακοπές σας – απλά προσθέστε ένα μωρό που ουρλιάζει ή ένα μικρό παιδί που κλωτσάει την πλάτη της καρέκλας σας και ίσως να αναθεωρήσετε ολόκληρο το ταξίδι.
Για να δώσει περισσότερο (ή το ανάποδο) αέρα στους επιβάτες, η Airbus επινόησε ένα νέο σχέδιο, για την κατασκευή διώροφων καθισμάτων. Η Airbus συνεργάζεται με την Chaise Lounge, μια start-up με έδρα τη Μαδρίτη της Ισπανίας. Η start-up με τη σειρά της, συνεργάζεται με την Ευρωπαϊκή Διαστημική Υπηρεσία (ESA), για ένα νέο σχέδιο διώροφων καθισμένων, που στη θεωρία θα κάνουν το ταξίδι πιο άνετο, ενώ θα χωράνε περισσότερα άτομα μέσα σε ένα αεροπλάνο.
Για να βελτιστοποιήσει τον χώρο και να κερδίζει μερικούς πόντους για τα πόδια, η ιδέα θέλει να υπάρχουν δύο επίπεδα καθισμάτων. Όμως, όσοι είδαν την ιδέα με ένα προσχέδιό της, είπαν το ίδιο πράγμα. Η ιδέα έχει σοβαρά σχεδιαστικά ελαττώματα.
Αρχικά, όσοι είναι στα πάνω καθίσματα, μπορούν να απολαμβάνουν την ανάκληση του καθίσματος για όσο θέλουν, ενώ οι κάτω όχι. Την ίδια στιγμή, οι επιβάτες των κάτω καθισμάτων ίσως έχουν περισσότερο χώρο στα πόδια.
Όμως, οι περισσότερες κριτικές σχολιάζουν κάτι πολύ διαφορετικό. Όσοι κάθονται στα κάτω καθίσματα, κάθονται σε αυτό που αποκαλούν “ζώνη κλανίδας”. Ναι είναι αυτό που καταλαβαίνετε. Το ύψος του κεφαλιού στις κάτω θέσεις, είναι στο ύψος των οπίσθιων των πάνω θέσεων, με ότι συνεπάγεται αυτό.
Τα σχόλια του Twitter φυσικά πήραν φωτιά και χαρακτήρισαν το εγχείρημα σαν a**hat ιδέα, με του επιβάτες στις χαμηλότερες θέσεις να βρίσκονται στην γραμμή πυρός του ατόμου που κάθεται στην μπροστινή-επάνω θέση.
Η αλήθεια είναι πως κανείς δε θα ήθελε να πετάξει παρέα με τον πισινό του μπροστινού επιβάτη, ενώ όπως βλέπουμε τις φωτογραφίες, οι κάτω θέσεις είναι αποπνικτικές.
Παρά την κριτική, η ιδέα πολλαπλών επιπέδων γιορτάζεται από τον Alejandro Núñez Vicente, Διευθύνοντα Σύμβουλο και ιδρυτή της Chaise Longue, ο οποίος είπε ότι η εταιρεία διερευνά «τα πρώτα concepts» με την Airbus.
Έτσι θα τελειώσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής στον πλανήτη
Σε μια ανάρτηση στο LinkedIn, έγραψε: «Μετά από 4 συναρπαστικά χρόνια που κυνηγούσα το όνειρό μου να βελτιώσω την εμπειρία των επιβατών και να δώσω στους επιβάτες αυτό που πραγματικά τους αξίζει, σήμερα είμαι πολύ ενθουσιασμένος που κάνω [αυτή] την ανακοίνωση.
«Είναι η αυγή μιας νέας εποχής για την εμπορική αεροπορία, οπότε ελπίζω να είστε τόσο ενθουσιασμένοι όσο εμείς με αυτήν την ανακοίνωση και ότι σύντομα, μπορείτε να διασχίσετε τους ουρανούς σε ένα πιο άνετο, ευρύχωρο και δύο επιπέδων κάθισμα».
https://twitter.com/Rainmaker1973/status/1798005712993583610
Μάλιστα, ο κ. Vicente ρωτήθηκε για τη ζώνη πυρός του φυσικού αερίου και απάντησε:
«Με κάποια κοινή λογική και ωριμότητα θα πρέπει να μπορείτε να βρείτε την απάντησή σας».
Αυτοί οι πάροχοι πληρώνουν τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις
«Το αέριο γενικά δεν περνά μέσα από στερεά αντικείμενα όπως μαξιλάρια καθισμάτων, καλύμματα καθισμάτων και πλαστικά κελύφη», πρόσθεσε.
Ο Vicente είναι αποφασισμένος να αντικαταστήσει τις θέσεις των αεροπλάνων με τη δική του υλοποίηση. Εμείς από την άλλη, που ταξιδεύουμε με αεροπλάνα, δε βιαζόμαστε να δούμε αυτή την υλοποίηση να γίνεται πραγματικότητα. Όχι, παιδιά! Κάντε κι άλλες δοκιμές. Πάρτε όλο το χρόνο του κόσμου!
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.