Η Apple είναι η μεγαλύτερη εταιρία αυτή τη στιγμή στον κόσμο και αρκετοί μύθοι προσπαθούν να εξηγήσουν το πως σχεδιάστηκε το λογότυπό της. Ο λόγος για το λογότυπο με το δαγκωμένο μήλο που θα δείτε παντού, από τα καταστήματα και τα προϊόντα της εταιρίας μέχρι κολλημένο σε αυτοκίνητα.

Έχετε αναρωτηθεί όμως πως η εταιρία κατέληξε σε αυτό το λογότυπο; Πιθανότατα έχετε ακούσει πιθανές εξηγήσεις για το πως το εμπνεύστηκαν, όμως ο πραγματικός λόγος δεν ήταν τόσο αναμενόμενος.

Παρά το τεράστιο μέγεθος της εταιρίας, όταν ξεκίνησε από τον Steve Wozniak και τον Steve Jobs, το 1977, ήθελε να φέρει τα πάνω κάτω στο κατεστημένο της πληροφορικής. Το πρώτο λογότυπο της εταιρίας ήταν ο Ισαάκ Νεύτωνας κάτω από μια μηλιά. Όμως το πρώτο λογότυπο ήταν πολύ σύνθετο για να το καταλάβει το κοινό. Έτσι ο Steve Jobs στράφηκε προς ένα πρακτορείο για να του σχεδιάσουν ένα νέο λογότυπο.

Το έργο ανέλαβε ο γραφίστας Rob Janoff, που έλαβε μια πολύ απλή οδηγία. «Μην το κάνει γλυκούλι».

Έτσι ο Janoff προσπάθησε να σχεδιάσει την σιλουέτα ενός μήλου με ένα φύλο στο πάνω μέρος του. Απλό, λιτό και απέριττο, με τον κόσμο να καταλαβαίνει αμέσως περί τίνος πρόκειται. Όμως το σχέδιο είχε ένα μικρό προβληματάκι. Το κοινό το μπέρδευε με κεράσι, κάτι που η εταιρία δεν ήθελε.

Apple δαγωμένο μήλο Η λύση ήταν πολύ απλή και ο Janoff πρόσθεσε μια δαγκωματιά στο μήλο ξεκαθαρίζοντας πως πρόκειται για το διάσημο φρούτο της εταιρείας.

Τότε η Apple είχε προσθέσει πολύχρωμές γραμμές, σαν υπενθύμιση πως οι οθόνες τους μπορούσαν να προβάλουν έγχρωμες φωτογραφίες και μπαμ, έτοιμο το νέο λογότυπο, που συντρόφευσε την εταιρείας σε όλη τη δεκαετία του 1980.

Το κανάλι Apple Explained στο YouTube μας εξήγησε την ιστορία με κάθε λεπτομέρεια. Αρκετοί χρήστες πίστευαν πως η δαγκωματιά (Byte) ήταν επειδή στα αγγλικά θυμίζει το bite ή πως ήταν αναφορά στο μήλο που δάγκωσε η Εύα στην θρησκευτική ιστορία.

Recruiter αναλύει το απίστευτο test μπύρας του Steve Jobs για πρόσληψη στην Apple

Όταν ο Janoff ρωτήθηκε για την δαγκωματιά και την σύνδεση με το bite, είπε πως δεν ήταν αυτός ο σκοπός τους. «Φοβάμαι ότι δεν είχε καμία σχέση με αυτό. Είναι απλώς μια μικρή, ευτυχισμένη σύμπτωση», είπε.

Αυτός ήταν λοιπόν ο λόγος που το μήλο της Apple είναι δαγκωμένο και πολύ πιο απλός από ότι φαντάζεστε. Απλά δεν ήθελαν να μοιάζει με κεράσι!

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.