Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”.  Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη  αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ].  Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την  συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε  οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν  κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Στα πλαίσια αυτά:

1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί  η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε  ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

Σχετικό θέμα: ΕΛΤΑ courier: Οπλίσου με υπομονή!

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

44 ΣΧΟΛΙΑ

    • Συμφωνώ!Υποβάθμιση σκέτη..Στο Ηράκλειο Κρήτης ειναι η μακράν χειρότερη κούριερ!

  1. Αργά το καταλάβατε, 1ον. τα καταστήματα παραληπτου ποτέ δε σηκώνουν τλφ. 2ον Τα κεντρικά σας (Ρέντη) αναμονή 30 λεπτά, 3ονψασυνεπεια στις παραδόσεις. Εε κλείστε το

  2. Ο φίλος Νίκος και ο φίλος Αχιλλέας γνωρίζουν την κατάσταση από μέσα από ότι φαίνεται…γνωρίζουν ότι το φόρτο εργασίας έχει ανέβει κατά 1000%…δεν περίμενα κάτι παραπάνω η αλήθεια είναι μία ζωή όλοι νομίζουν ότι έχουν δίκιο και ότι όλοι οι επαγγελματίες είναι άχρηστοι

  3. Δεν ξέρω για άλλες περιοχές αλλά στη Ρόδο είναι η καλύτερη μεταφορική, πάντα πρόθυμοι να σε ακούσουν και να σε εξυπηρετήσουν. Να ακούγονται και τα καλά!!!

    • Θα συμφωνήσω 100% μιας και εδώ (Μεσολόγγι) όντως είναι η καλύτερη μεταφορική! Και μάλιστα με τεράστια διαφορά από τις (ACS – SPEEDEX και ΕΛΤΑ COURIER)που έχουμε.

  4. Ότι χειρότερο υπάρχει σε μεταφορική εταιρεία.
    Γράφεις στο google γενική μεταφορική και το όνομα μιας από τις περιοχές που δραστηριοποιούνται και παντού θα δεις πως η μέση αξιολόγηση τους είναι από 1.5 έως 2.5 αστέρια.
    Τηλέφωνα δεν σηκώνουν, οι περισσότερες παραγγελίες που παρέλαβα από εκεί είχαν χτυπημένη συσκευασία, καθυστερήσεις στο χρόνο παράδοσης. ίσως η μοναδική εταιρία που κάνει της δημόσιες υπηρεσίες να φαντάζουν χρήσιμες.

  5. Είναι άδικο να κρίνουμε μια υπηρεσία σε τόσο ακραίες συνθήκες. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένη με το κατάστημα της Καλαμάτας. Είναι πολύ δύσκολο για όλους, ας δείξουμε τον απαραίτητο σεβασμό στους ανθρώπους που εργάζονται αυτές τις μέρες. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

  6. Μα και πριν την κρίση δε εξυπηρετούσαν σωστά, φαινόταν ότι σε μια τόσο πιεσμένη κατάσταση θα κατέρρεε το σύστημα τους,όσον αφορά τις παραδόσεις στα σπίτια.Θελει από τα “κεφάλια”σοβαρή δουλειά και οργάνωση…Είχαν τόσους μήνες μπροστά τους,αυτα έπρεπε να είχαν προβλεφτεί.

  7. Και εννοείται ότι οι υπάλληλοι καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να τα βγάλουν πέρα με τόσο υπέρογκο φόρτο εργασίας

  8. Και πολύ πριν τον κορονοιο η συγκεκριμένη μεταφορική είχε πολύ κακή εξυπηρέτηση. Δεν τους βρίσκεις πότε στα τηλέφωνα και δεν είναι ποτέ ευγενικοί οι υπάλληλοι στα ταμεία. Αναφέρομαι για pre-covid περίοδο.

  9. Μακράν η χειρότερη μεταφορική τα τηλέφωνα τα έχουν απλά διακοσμητικά είναι απαράδεκτη…

  10. Εγώ , εδώ στο Ηράκλειο Κρήτης, είμαι υπέρ ευχαριστημένη με την Γενική Ταχυδρομική. Είναι η μόνη εταιρεία που προ covid έφερνε δέματα στο σπίτι μου. Η ACS για παράδειγμα πάντα “”περάσαμε αλλά λείπετε””. Όχι, τώρα, ας κάνουμε λίγη παραπάνω υπομονή. Και ας σεβαστούμε λίγο και αυτούς τους ανθρώπους, που βρέξει χιονίσει, τρέχουν να παραδώσουν τα δέματα.

  11. Στο Μαρούσι η καλύτερη μεταφορική αν και έχουν να διαχειριστούν τεράστιο όγκο είναι πάντα on time!
    Πολύ θα ήθελα να ηξερα όλοι εσείς οι πικροχολοι τι δουλειά κάνετε;;;
    Δε δείχνετε ανθρωπιά ούτε αυτές τις μέρες…..
    Κρίμα

    • Μια από τις καλύτερες Ταχυμεταφορές στην Ελλάδα. Είναι ποιο φτηνή και κατά την γνώμη μου η ποιο αξιόπιστη. Εσείς η πικρό χολή να πάτε στην ACS να σας πιάσει τον κολο Γιατί αυτό σας χρειάζεται.

    • ενταξει, υπαρχει φορτο εργασιας λογω κορονοϊου που ολα κινουνται μεσα απο τις μεταφορικες ετιαρειες, να το δεχθω. ΓΙΑΤΙ ομως δεν σηκωνουν τα τηλεφωνα? ουτε στα Κεντρικα, ουτε στα κατα τοπους καταστηματα? ποτε μα ποτε, δεν εχουν σηκωσει το τηλεφωνο στο καταστημα τς Γλυφαδας και Βουλας. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ? ειναι αυτο εξυπηρετηση? και οι αλλες εταιρειες κουριερ καθυστερουν, αλλα τουλαχιστον ενημερωνουν τους πελατες τους, και απαντανε στα τηλεφωνα οταν δεχονται κλησεις.

  12. Εγώ προσωπικά και κατανόηση έχω και απειρη υπομονή. Πραγματικά δεν θα με ένοιαζε να αργήσει ότι παρήγγειλα και ένα μήνα λόγω των εποχών. Αλλά λίγο πριν το δεύτερο λοκνταουν παρήγγειλα κάτι και μου έγραψαν ψευδως ότι ήρθαν δύο φορές και δεν με βρήκαν και άφησαν σημείωμα. Είναι ψέμα γιατί ο χώρος παράδοσης είναι ισόγειο κατάστημα ψησταριά και είμαστε εκεί από τις 7 το πρωί ως τα ξημερώματα. Τις ώρες που έγραφε ότι ήρθε ήμουν και εγώ προσωπικά εκεί. Και προφανώς δεν υπήρξε χαρτί ειδοποίησης. Στο τηλέφωνο δεν απάντησαν ποτέ…. Οπότε…. Δικαιως όσα λέγονται… Καμία υπερβολή

  13. Γενική ταχυδρομική η χειρότερη των χειροτέρων!!! Και δε σηκώνουν και τηλέφωνα!!!

  14. Να μην γράφετε σχόλια αν δεν έχετε ιδέα το τι γίνεται όλες αυτές τις μέρες άσχετοι… Ρωτήστε κάποιον που δουλεύει κούριερ να σας πει άσχετοι

      • Στην Πάτρα επίσης είναι μακράν η καλύτερη ταχυμεταφορικη, οι υπαλληλοι πολύ εξυπηρετικοί και ανθρώπινοι..
        Σε όλες τις συναλλαγές μου την προτιμώ και την συστήνω. Είναι η καλύτεροι!!

  15. Η κατάσταση αυτή δεν προέκυψε σήμερα – επικρατεί εδώ και τόσους μήνες. Δυστυχώς λίγοι προσαρμόστηκαν στο μεταξύ διάστημα – μόνο για απολύσεις ακούμε, για προσλήψεις τίποτα. Από τη δική μου εμπειρία στο Ηράκλειο Κρήτης, τα “κόκκινα ταχυδρομεία” (ΕΛΤΑ Courier) είναι μακράν η καλύτερη υπηρεσία ταχυμεταφορών και για αποστολές και για παραλαβές. Όσο υπάρχουν τα ΕΛΤΑ βέβαια…

  16. Απαράδεκτη γνώριζαν από το προηγούμενο lock Down. Να προσλάμβαναν προσωπικό ή να μην αναλαμβάνουν να εξυπηρετούν αντί αυτού το μόνο που ξέρουν είναι να αλλάξουν την ημερομηνία παράδοσης

  17. Δεν έχω γενική εικόνα για τις ταχυμεταφορές όμως πριν δύο τρεις μέρες τα ΕΛΤΑ κούριερ για μεταφορά φακέλου από Χανιά προς Αθήνα έσκισαν,
    η υπάλληλος δε παραλαβής στα Χανιά εξαιρετική.
    Μακάρι τα παραπάνω να μην είναι τυχαία.

  18. Πρέπει να σκεφτούμε ότι το 0.80-4.00 που πληρώνουν οι φορτωτες δεν ανταποκρίνεται στο κόστος της υπηρεσιας πολύ περισσότερο σε κατάσταση extreme όπως τωρα. Ειναι μονο θεμα φιλοτιμου απο τον τοπικό πράκτορα να εξυπηρετήσει. Η ακριβότερη και χειρότερη υπηρεσία είναι το acs η οποία σαν αυτοκράτορας του courier πραγματικά ξεβρακωθηκε για 2η φορά. Το ΕΛΤΑ είναι εκ των πραγμάτων σχεδον δημοσιο οποτε που πας??? Ειναι παντως ωραια εποχη για καμμία courier
    κανονια…….

  19. Στη γενική ταχυδρομική Ωρωπού εξυπηρετούν άψογα, ποτέ κανένα πρόβλημα, εδώ και δέκα περίπου χρόνια.

  20. Έκανα παραγγελία από Ηράκλειο προς Θεσσαλονίκη στις 27/11. Μου είπαν θα έρθει στις 3/12 με 5/12. Τελικά ήρθε στις 2/11 Χωρίς ζημιά. Μια χαρά είναι η εταιρια

  21. Πριν λίγες μέρες ξεκίνησα να συνεργάζομαι με μια από τις εταιρείες αυτές για να βοηθήσω στον τεράστιο όγκο δουλειάς που προέκυψε λόγω της σημερινής πραγματικότητας.
    Αυτό που έχω να πω στους κλασικούς τιμητές επικριτές δικαστές που φυτρώνετε για να κράξετε, αυτούς τους ανθρώπους, αυτή τη δύσκολη στιγμή είναι πως είμαι σίγουρος πως δεν θα μπορούσατε να υπάρξετε ούτε μια μέρα στο εργασιακό αυτό αντικείμενο, ακόμα κι αν πεινούσατε γιατί απλά.. Γεννηθήκατε να κράζετε σαν πρόβατα.
    Χαίρομαι που είδα από μέσα εγώ και το βαν μου, τι τραβάνε οι άνθρωποι αυτοί, πόσο αντέχουν ή όχι σε σύγκριση με εσάς που κράζετε. Χαίρομαι που είδα ανθρώπους που θέλουν να φτάσουν τα φάρμακα της μητέρας σας στην ώρα και μέρα που είναι δυνατό και που οι οικογένειες τους τους κάνουν βιντεοκλησεις για να τους δουν, κατά τη διάρκεια των 12 ωρών 18ωρων κτλ.
    Σε όλους εσάς που κράζετε τους ανθρώπους αυτούς μαζί και μένα ίσως, να θυμάστε, υπηρχατε πάντοτε, ευτυχώς το σύνολο των ανθρώπων ξέρει, κατανοεί και λειτουργεί με γνώμονα την ανθρωπιά. Καλό βράδυ σε όλους εκείνους λοιπόν και σε εσάς καλή αναμονή του δέματος σας.

  22. Εμένα μου έφεραν το δέμα μου γρήγορα, ήταν πολύ εξυπηρετικοί και υπομονετικοί.
    Και μάλιστα μου έκανε φοβερή εντύπωση, λόγω φόρτου εργασίας (μετα απο Black Friday και με lockdown!!), πόσο γρήγορα παρέλαβα το δέμα μου απο τη μέρα παραγγελιας και επειδή έλειπα όταν ήρθαν, ξαναήρθαν την ίδια μέρα.
    Και ήταν ευγενέστατος.
    Ε, τι άλλο θέλετε? Να μην είμαστε αχάριστοι….

  23. Εργάζομαι ως courrier σε άλλο κομμάτι παραλαβών παραδόσεων.Εκανα παραγγελία σε τοπικό κατάστημα 27/11.Τηλεφωνο γενικής ταχυδρομικής η γυναίκα μου δεν έπιασε γραμμή ποτέ.Παρασκευη 4/12 λάβαμε κλήση στο κινητό με ορθή κοφτή κουβέντα,αν θες το δέμα σου έλα εκεί(6χλμ πήγαινε,6χλμ έλα) αλλιώς από Δευτέρα και βλέπουμε…
    Συμπέρασμα: Ο επαγγελματίας αναλαμβάνει το έργο όταν γνωρίζει πολύ καλά ότι θα το φέρει εις πέρας, αλλιώς το αφήνει να το κάνει κάποιος άλλος,όπως πρέπει.
    Καλά Χριστούγεννα άπαντες με υγεία.

  24. Στα Γιάννενα είναι πολύ καλή στην δουλειά τους. Καλύτερη από άλλη πολυδιαφημισμένη εταιρεία μεταφορών.

  25. Στην χιο η χειροτερη. Μικρο δεμα το ειχαν στο γραφειο τους τρεις μερες
    Την τριτη ημερα επηγα να το παρω στις 19:10 δεν μου το εδωσαν διοτι ειχαν κλεισει 19:00

  26. Η καλύτερη μεταφορική από όλες, με τεράστια διαφορά! Προσωπικά αγοράζω μόνο αν οι αποστολές γίνονται με γενική ταχυδρομική διότι έχω πολύχρονη εμπειρία από όλες τις κούριερ και ξέρω τι ψεύτες είναι οι άλλοι. Οι άνθρωποι είναι τρομερά αξιόπιστοι και μπράβο τους. Οι καθυστερήσεις είναι αναμενόμενες την περίοδο αυτή. Ας κάνουμε και λίγη υπομονή, ας παραγγέλνουμε στην ώρα μας, ας σεβόμαστε αυτούς που έχουν καταστήματα και αυτούς που μεταφέρουν και ας είμαστε και εμείς καλοί καταναλωτές που είμαστε για κλάματα.

  27. Είναι εντελώς ψεύτες και απαράδεκτοι. Εποχή καραντίνας που είμαστε όλη μέρα σπίτι, το να λένε ότι ήρθαν δύο φορές κ άφησαν σημείωμα, πράγμα που έχει ξαναγίνει με την εν λόγω μεταφορική, είναι ντροπή και ξεφτίλα. Όλοι έχουμε κατανόηση για την καθυστέρηση λόγω φόρτου εργασίας αλλά όχι και να μας κοροϊδεύουν. Εντάξει, έλεος κάπου. Εν τω μεταξύ τηλέφωνα δεν σηκώνουν, email δεν απαντάνε κ οι εταιρείες που έχεις κάνει την παραγγελία δε φέρουν ευθύνη για την μεταφορική. Η απόλυτη ξεφτίλα.

  28. Στην περιοχή μας (Αρεόπολη Λακωνίας) που θεωρούμαστε δυσπρόσιτη περιοχή και εξυπηρετούμεθα από το Γύθειο, λειτουργούν ρολόι και η Γενική και η ACS.

  29. Στην περιοχή μας, Χαλκίδα, είναι άψογοι κ στα γραφεία κι οι μεταφορείς! Ευγενικοί, εξυπηρετικοί, γρήγοροι. Όσες φορές έχω παραλάβει είναι όλα άθικτα κ στην ώρα τους. Πολυ φιλότιμοι! Ευχαριστημένοι κι από ΑCS! Μόνο με τά elta courier έχουμε πρόβλημα, επιστρέφουν πράγματα χωρίς να ειδοποιήσουν, τα προπληρωμένα δέματα δίνονται όπου να ‘ναι κ τα άλλα κάνουν προηγουμενως μια βόλτα ακόμη κ σε άλλους νόμους!
    Πραγματικα, αγχώνομαι κάθε φορά που μου στέλνουν κάτι μέσω ΕΛΤΑ… Να ξαναπώ για το προσωπικό της Γεν. Ταχυδρομικης:10/10!

  30. Στην Αθήνα παρέλαβα μετά από τρεις μέρες, ενώ από acs και speedex μετά από 7 μέρες παραγγελίας ούτε μνμ. Είδα και τις άλλες courier που είμαστε κέντρο… Όλοι τα ίδια χάλια και έχουν ανεβάσει και τις τιμές στα μεταφορικά μόνο το Χρημα χωρις εξυπηρέτηση

  31. Δυστυχώς η Ελλάδα είναι ένα ξέφραγο αμπέλι… ταχυμεταφορες σου λει και σου φέρνουν το δέμα μετά από μία εβδομάδα…. αλλά η αστρονομική χρέωση, σταθερή…
    Κάνεις παραγγελία στην Κίνα και τα μεταφορικά είναι 6 ευρώ… εντός Ελλάδος 15 ευρώ (γενική ταχυδρομική) και μετά από… μέρες..
    Βλέπεις στις ταχυμεταφορες αλωνίζει ο Φεσσας του ΣΕΒ(!) που πήγαν να του δώσουν και οικονομική ενίσχυση οη αλητηριοι νεοφιλελε..

  32. Λοιπον επειδη δεν γνωριζετε πως εχει η κατασταση και στις δυο καραντινες καλυτερα μη λετε οτι να ναι.Σας πληροφορω τωρα ειναι τρεις φορες χειροτερα τα πραγματα τρεχουμε ολη την εβδομαδα σερι απ το πρωι μεχρι το βραδυ ολοι οι οδηγοι να εξυπηρετησουμε ολο αυτον τον μεγαλο ογκο που υπαρχει.Μας εχουν φυγει τα χερια και οι μεσες και χρειαζομαστε να ξεκουραστουμε και εμεις σαν ανθρωποι και να κατσουμε λιγο με τις οικογενειες μας ανθρωπινα να πουμε μια κουβεντα χωρις να μαστε σαν ζομπι.Συμφωνω υπαρχει απιστευτο προβλημα με το τηλεφωνικο το λεω αλλωστε σε καθε πελατη αλλα αμα δειτε ποσες γραμμες πλακωνουν το λεπτο δεν υπαρχει.Δεν γινεται μια τετοια δυσκολη περιοδο να υπαρχουν απαιτησεις καλο θα ηταν να δειξετε λιγη αγαπη και κατανοηση γιατι ειναι για ΟΛΟΥΣ μια δυσκολη περιοδος και στα δυσκολα πρεπει να στηριζουμε ο ενας τον αλλον.Να ειστε ολοι καλα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.