Σε τέτοιες δύσκολες ημέρες που βιώνουμε, με την πανδημία, είναι λογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις σε courier. Το καταλαβαίνουμε ως ένα βαθμό. Ωστόσο, η περίπτωση των ΕΛΤΑ courier να είναι διαφορετική, καθώς μέχρι στιγμής μόνο από την εν λόγω εταιρεία είδαμε τέτοιες καθυστερήσεις. Και για να προλάβουμε μερικούς, δεν λέμε ότι οι άλλες είναι καλύτερες.

Απλά έχουμε εμπειρία με την συγκεκριμένη. Ωστόσο για να είμαι δίκαιος θα πρέπει να αναφέρω, ότι μια άλλη πολύ γνωστή κούριερ, με την οποία στάλθηκαν χαρτιά για φορητότητα, αυτά ήρθαν σε μια μέρα και πήγαν αμέσως σε μια μέρα στην Αθήνα μόλις τα υπογράψαμε και ακολούθησε η ενεργοποίηση της γραμμής μας στο νέο πάροχο. Δεν έχει σημασία ποια είναι (για να μην κατηγορηθούμε και για διαφήμιση), αλλά όμως με τα ΕΛΤΑ κούριερ κάτι τρέχει.

Για να μιλήσουμε με στοιχεία δίνουμε το tracking nr941231082gr όπου όπως θα δεις είναι κολλημένο από τις 28/11. Πρόκειται για βιβλία, που τα χρειαζόμαστε άμεσα για την εξεταστική, ήταν διαθέσιμα σε μόνο ένα κατάστημα και δυστυχώς συνεργάζονταν μόνο με τα ΕΛΤΑ κουριερ.

Η δεύτερη αποστολή (του Δημήτρη, δεν δίνουμε tracking καθώς πρόκειται για εξαρτήματα ηλεκτρονικού υπολογιστή) είναι κολλημένη από 23/11 στην ίδια ακριβώς κατάσταση με την πρώτη.

Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν λέμε ότι δεν το κάνουν και οι άλλες ή ότι δεν κατανοούμε τις δύσκολες συνθήκες. Απλά αφενός η εμπειρία και των δυο μας είναι από ΕΛΤΑ κούριερ και αφετέρου, θα μπορούσε η κάθε εταιρεία να προσλάβει έστω εποχικά, κάποιους εργαζόμενους για να βγάλει την έξτρα δουλειά. Πληρώνουμε κούριερ για να έρχονται πιο γρήγορα, όχι πιο αργά. Η ανακοίνωση των ελτά κούριερ για τις καθυστερήσεις έχει ως εξής:

Αγαπητοί πελάτες,

Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΕΧΕΣΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. 

 

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

137 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απαράδεκτοι στα ΕΛΤΑ. Μόνο αυτή η εταιρεία είναι τόσο τραγική. Οι άλλες κάνουν παράδοση σε 3 ημέρες ακόμα και με ταξί μου έστειλαν δέμα

  2. Το δικό μου το δέμα είναι κολλημένο από 19/11. Φυσικά η επικοινωνία μαζί τους αδύνατη! ΑΙΣΧΟΣ!!!

  3. Περιμένω ένα δέμα από εξωτερικό Γαλλία με post laposte το οποίο με έχουν ενημερώσει από εκεί ότι έχει έρθει Ελλάδα αλλά είναι κλειστά στά κοντέινερ τών ΕΛΤΑ καί δεν έχουν παραληφθεί έχουν περάσει 24 ημέρες καί ακόμα περιμένω . πόσο ακόμα ρε παιδιά . Η συγκεκριμένη αποστολή είναι δέκα ημέρες με την ίδια αποστολή .

  4. Ντροπή τους ας προσλάβουν άνεργους που θέλουν να δουλέψουν και να ζήσουν την οικογένειά τους.
    Σημειώση χωρίς να τους εκμεταλλεύονται με δωδεκάωρα και δεκαεξαωρα

  5. Εμένα είναι κολλημένο δέμα από 26/11. Επίσης στις 25/11 κάναν 24ωρη απεργία. Και η απάντηση στο τηλέφωνο ήταν “θα παραλάβετε οταν το παραλάβετε”

  6. Απλα να μην αναλαμβανουν αφου δεν μπορουν να ανταπεξελθουν απο τισ 16περιμςνω ενα δεμα και αλλο ενα απο τισ 23 και δεν εχω παραλαβει ακομα και δεν μ δινουν και καμια απαντηση σε επικοινωνια που προσπαθησα να εχω ….. Καιμε γενικη ταχυδρομικη παρελαβα σε 2μερεσαπο θεσσαλονικη κρητη απλα αθλιοι στη δουλεια τους

  7. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ……από 16 Νοεμβρίου περιμένω μια αποστολή.τηλεφωνα ούτε που απαντούν.ξεφτιλα.ολες οι άλλες εταιρείες σε 4 μέρες το αργότερο.να το κλείσουν το μαγαζί ανδρών μπορούν.να μην αναλαμβάνουν….

  8. Ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο. Περιμένω ενα δέμα 800 ευρώ το οποίο το έχω πληρώσει και εχω παραγγείλει απο τις 23 Νοεμβρίου. Βρίσκεται στο κέντρο διαλογής Αττικής απο τις 25. Πόσες ακόμη μέρες θα περιμένουμε για να ξεκολλήσει απο εκεί; Έλεος!!!! Ποτέ ξανά ποτέ ξανά ΕΛΤΑ courier… Η χειρότερη.. Τουλάχιστον με όλες της άλλες τέτοια καθυστέρηση ποτέ.. Είστε για μήνυση.

  9. Απλά οι χειρότεροι. Παραλάβουν μια αποστολή δυο δέματα το ένα πάει στο προορισμό του και το άλλο σε άλλο νησί, μιλάμε για ίδια αποστολή και το έκαναν σε εμένα 3 φορές. Μαγκιά;;;

  10. 2 δέματα από τις 23 Νοεμβρίου (παραδόθηκαν από Αθήνα για Ναύπλιο) κ είναι κολλημένα στην Αθήνα και 1 δέμα παραδόθηκε επίσης σε κατάστημα της Θεσσαλονίκης και μέχρι χθες ήταν ακόμα στο κατάστημα κ η απάντηση της υπαλλήλου ήταν ότι το δέμα βρίσκεται στην Αθήνα απλά λόγο φόρτου εργασίας δεν σκαναρονται πλέον!!! Απαράδεκτοι είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κάποιος.

  11. Εμένα έχει κολλήσει στις 26/11…δε μου έχει ξανατυχει…οι άλλες σε πέντε ημέρες το πολύ μου είχαν φέρει τα δέματα…

  12. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! Αφού έδωσα παραγγελία 23/11, πλήρωσα προκαταβολικά σχεδόν 400 ευρώ, η εταιρία παρέδωσε στα ΕΛΤΑ 24/11 το δέμα μου. Είναι κολλημένο στο υποκατάστημα τους στον Αυλώνα από τότε, ακουνητο. 10 μέρες και ούτε φαίνεται να ξεκουνιεται από κει στο προσεχές μέλλον! Τηλεφωνώ από τότε και οι γραμμές τους λένε: Όλες οι γραμμές είναι κατηλλειμενες δοκιμάστε αργότερα. Αφού κατάφερα να πιάσω γραμμή μετά από τόσες προσπάθειες, η απάντηση είναι…καμμία. Δεν ξέρουν πότε θα παραλάβω! Έλεος!! Υπόψη ότι πρόκειται για το δώρο του γιου μου που έχει γενέθλια σε λίγες μέρες… θα φάει μόνο τούρτα απ ότι φαίνεται…

  13. Υπάρχει πρόβλημα. Δέμα από Γαλλία για Αθήνα έφυγε 14/11 και 17/11 ξημερώματα ήταν Ελλάδα. Η επόμενη ενημέρωση ήταν 24/11 στο κέντρο διαλογής και μετά Παρασκευή 27/11 στο πρακτορείο. Πήγα και παρέλαβα μόνος μου γιατί στο τηλέφωνο μου είπαν από βδομάδα θα το έστελναν, ενώ στο κινητό ήρθε μήνυμα για αδυναμία παράδοσης που δε συνεβει ποτέ. Φυσικά καμία απάντηση στα κεντρικά τηλέφωνα όλο αυτό το διάστημα. Είναι δύσκολη περίοδος αλλα τα συγκεκριμένα κουριερ απαράδεκτα τελειως.

  14. Από 18/11 από Ηλιούπολη..με τα πόδια το δέμα θα είχε έρθει,το λιγότερο που μπορώ να πω απαράδεκτοι,η χειρότερη εταιρεία κούριερ στην Ελλάδα

  15. Μια απο τα ιδια απο 23/11 εχει μεινει στα κεντρικα και δεν λεει να ξεκολλησει.Παραγγελια που εγινε ομως την προηγουμενη εβδομαδα εφτασε προχθες!!2 δεματα με ιδιο τοπο παραδοσης και παρολα αυτα το πρωτο ακομα να ερθει.Στο τηλεφωνο δεν πιανεις ποτε γραμμη και στα e mail καμια απαντηση!!

  16. Το δικό μου δέμα είναι κολλημένο από 18/11. H επικοινωνία μαζί τους αδύνατη.
    EΛΤΑ ποτέ ξανά.

  17. Από 13/11 περιμένω σημαντικό πράγμα για την δουλειά Μ το έστειλαν από Αργυρούπολη και έχει κολλήσει εκεί σε καμία γωνία πεταμένο απαράδεκτοι έχω στείλει και 10 mail γτ τηλ ούτε που απαντάνε

  18. Επιεικώς απαράδεκτοι στα ΕΛΤΑ Courier.
    Από τις 24/11 κολλημένο στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης και το περιμένω στη Δράμα. Μιάμιση ώρα δρόμος δηλαδή.
    Και ιδού η αλήθεια με το trackung nr. WR290012637GR
    Παιδιά ή αλλάξτε δουλειά ή κλείστε το το μαγαζί

  19. Η χειρότερη μεταφορική ever… Με γάιδαρο να έστελναν το δέμα θα είχε φτάσει. Έκανα την παραγγελία στις 25/11 και δεν έχει έρθει ακόμα.. Δεν σηκώνουν τα τηλ και όταν επιτέλους μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί τους μου είπαν ότι το δέμα μου δεν έχει παραδοθεί καν στα ΕΛΤΑ της Αθήνας.. Το μόνο που δεν μπόρεσα να καταλάβω είναι πως μου έστειλαν κωδικό από το plaisio χωρίς να έχουν παραδώσει το δέμα. Αν δεν μπορούν να ανταπεξελθουν στις απαιτήσεις του κόσμου ας το κλείσουν το μαγαζάκι τους…

  20. Τραγικη η κατασταση κ σαφεστατα απαραδεκτη
    Περιμενω δεμα απο 19/11 που εμεινε στασιμο στις κεντρικες αποθηκες εως 1/12 κ ακομη ερχεται Επιπλεον ενα δεμα απο 26/11 στασιμο για την ωρα στο ιδιο σημειο
    Δεν απαντησαν σε κανενα mail παραπονων

  21. Ντροπή τους μόνο αυτό από 23/11 περιμένω δέμα και ακόμα να έρθει και κάθε μέρα παραγγέλνω με άλλες κούριερ και έρχονται το αργότερο σε 3 μέρες ντροπή τους μόνο αυτό

  22. Α(χ)ρι(η)στοι και στη διοίκηση των ΕΛΤΑ κούριερ….εγκληματικη εγκατάλειψη από την διορισμενη διοίκηση…..απολύσεις υπαλλήλων…επιλογες με κομματικά κριτήρια ….αλλοπρόσαλλες επιχειρησιακες επιλογές από άσχετους που έχουν άγνοια για την φύση και το περιεχόμενο του ρόλου μιας εταιριας”κουριερ”..ειναι τραγικο για τα ΕΛΤΑ κουριερ να απαξιώνονται με αυτόν τον τροπο…και μάλλον η κατάσταση θα ειναι μη αναστρεψιμη…..αν δεν απομακρυνθουν άμεσα οι διοικουντες ..και για όσους δεν κατάλαβαν ….ειναι σαν να έβαλαν έναν βοσκό να διοικήσει ένα βαπορι….και το χειρότερο είναι ότι με τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας εν μέσω πανδημίας, τα κρούσματα αυξάνονται ανάμεσα στους εργαζόμενους (ήδη υπάρχει διασωληνωμενος υπάλληλος σύμφωνα με καταγγελία )…..
    Οπότε το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε σαν πελάτες είναι τουλάχιστον να μην ξεσπαμε στους διανομείς…
    Ένας εργαζόμενος στα ελτα(με σύμβαση επινοικιασης από εργολαβο)

  23. Κι εμενα ειναι κολλημενο από 23/11 φυσικα η επικοινωνία ειναι αδυνατη. Ας υπηρχε καποια ενημερωση τουλάχιστον κατα την παραγγελια. Σε λιγο δεν θα τα χρειαζομαστε αυτα που παραγγειλαμε..

  24. Από τις 20/11 ακόμα δεν έχει ξεκινήσει για κέντρο διαλογής.απλα έφυγε από το κατάστημα και από το πρακτορείο του Συντάγματος.πληρωμενη βρύση!βρύση που πρέπει να αλλαχθεί γιατί θα με γδαρει η ευδαπ στον λογαριασμό!Έλεος!!!!!!!!!

  25. Απαράδεχτοι το λιγότερο που μπορώ να γράψω…κατανοώ το φόρτο εργασίας …αλλά ας μην αναλαμβάνουν παραγγελίες ….

  26. Βλεπω τα σχολια και απορω . Το εχουν καταλαβει ολοι οτι πισω απο την elta courier κρυβεται και κανονιζει ο ελτα;; και θα κανονιζει μεχρι να γινει ενα ξεκαθαρισμα. Να εξηγησω γιατι ειμαι υπαλληλος στα elta courier αθηνας.

    Οι ελτατζηδες λοιπον στα 1100container που δυστυχως εχουν μεινει στην αθηνα εχουν κοψει απο τα container τις πινακιδες που με αυτον τον τροπο οι υπαλληλοι δεν γνωριζουν ποια container πρεπει να προωθηθουν

  27. Περιμένω δέμα το οποίο λέει πως το είναι στο φορτηγό εδώ και τρεις μέρες σε φορτηγό. Το δέμα το περιμένω από Αθήνα (Γερμανός) και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση μηδενική.

  28. Απαράδεκτοι!!! Έκανα αγορές πριν την black friday, για να αποφύγω τον συνωστισμό. Εκτός από το ηλεκτρονικό κατάστημα, άλλη περίπτωση από εκέι, με άμεση διαθεσιμότητα μία με τρεις ημέρες, αξιώθηκε να με ενημερώσει με email μετά από μια εβδομάδα, “έπεσα” και στα ΕΛΤΑ. Όθόνη για τηλεργασία, άμεσης ανάγκης, κολλημένη από 25/11/20 εώς σήμερα 02/12/20. Στα τηλέφωνα ανύπαρκτοι, έστειλα mail μέσα από το site τους, απάντηση καμία… Ευτυχώς υπάρχει και η οθόνη της τηλεόρασης για σύνδεση. Εννοείται ότι παρέλαβα από άλλες courier παραγγελίες που έκανα μόλις πριν λίγες μέρες. Όπως τα λέτε, ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ. WZ890077912GR

  29. ACS δύο δέματα ένα από 25/11 και ένα από 26/11 ακόμα προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους προς Μαρούσι. Έχουν κολλήσει κάπου στα κεντρικά. Δυστυχώς τα ΕΛΤΑ δεν είναι τα μόνα…

  30. Από 18/11 κολλημένο. Από Θεσσαλονίκη για Κρήτη. Ημαρτον. Παρήγγειλα black Friday έναν καφέ για πλάκα επειδή ήταν με άλλη κούριερ και σήμερα 2/12 το παρέλαβα. Και τα έγγραφα που δυστυχώς στάλθηκαν με ΕΛΤΑ κούριερ από 18/11 και επειγουν σε κάποιο κοντέινερ. Έστειλα μέιλ το πρωί. Ξεκαθάρισα ότι επιφυλάσσομαι παντός νομιμου δικαιώματος και διεκδίκησης αποζημίωσης που ενδεχομένως προκύψει από κωλυσιεργία, φθορά ή απώλεια. Πιστεύω ότι οφείλουν όλοι όσοι θίγονται από την καθυστέρηση να πράξουν δυναμικά, ίσως υπάρξει κάποια εξέλιξη.

  31. Που να σας δωσω και το δικο μου tracking number που παραγγελια απο θεσσαλονικη για ηλιουπολη στις 14/11,εχει φτασει στις αποθηκες τους στην Αθηνα απο τις 20/11….και ακομα εκει ειναι! Με τα ποδια να ερχοταν απο Θεσσαλονικη θα ειχε φτασει! Στο πρωτο lockdown με ειχαν εντυπωσιασει σε σχεση με αλλες courrier. Τωρα πληρης απογοητευση!

  32. Καλησπέρα φρεντς εδώ εμένα έχει κολλήσει δέμα στις 18/11 το οποίο
    άκουσον άκουσον έχει έρθει από Θεσσαλονίκη από όπου έφτασε σε μια μέρα για να εγκλωβιστεί σχεδόν πλέον 20ημερο σε αποθήκη διαλογής…ειλικρινά σκέφτομαι ότι είμαι Αττική και υπάρχει τέτοια απαράδεκτη καθυστέρηση… δηλαδή στα νησιά ήθελα να ξερά τι γίνεται… απαράδεκτοι και αντιεπαγγελματιες γιατί εκτός των άλλων δεν υπάρχει φυσικά ούτε επικοινωνία…

  33. Άστα να πάνε με τα ΕΛΤΑ Κούριερ.

    Η χειρότερη των χειροτέρων!!!

    Κολλημένο δέμα στα κεντρικά στην Αθήνα από 23/11 με προορισμό Κρήτη, ενω με άλλες παραγγελίες που πραγματοποίησα αργότερα με άλλες κούριερ, έχουν φτάσει ήδη!!!

    ΑΙΣΧΟΣ Απλά!!

  34. Περίμενα ένα δέμα από τις 13 Οκτωβρίου, ναι όντως και το παρέλαβα χθες ευτυχώς δεν ήταν κάτι αναγκαίο, η παράδοση ήταν για βόρεια Εύβοια από μαγαζί της Θεσσαλονίκης όχι για Αλάσκα. Τηλέφωνο δεν σηκωναν καθημερινά καλούσα και για 4 ώρες το λιγότερο ήταν πεσμένες οι γραμμές, η εφαρμογή δεν έλεγε κάτι, ενώ άλλα δέματα αυτό το διάστημα με ACS τα παρέλαβα κανονικά το πολύ σε 3, 4 μέρες. Ελεεινοί τελείως

  35. Είναι αίσχος.Πληρωμένο δέμα περιμένει από τις 21/11 στο Διαλογής στην Αθήνα. Και η απάντηση της υπαλλήλου μετά από 30 τηλεφωνήματα.. “Θα σας το στείλουμε όταν απεμπλακεί η κατάσταση”.
    Βέβαια, από την άλλη σκέφτομαι ότι δεν θα πρέπει να μας φανεί παράξενο αν ιδιωτικοποιήσουν τα ΕΛΤΑ πλήρως.

  36. Απαράδεκτοι. Η χειρότερη μεταφορική!! Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα στα mail και περιμένω δεμα από τις 17/11 και έχει μείνει στάσιμο από τις 19/11 στα κεντρικά.

  37. Πάνε να ιδιωτικοποιήσουν και τα ΕΛΤΑ τα άφησαν χωρίς προσωπικό τέτοιες μέρες και με γενικό lockdown. Δείτε ποιός φταίει πρσγματικά.

    • Δυστυχώς και γω τα ίδια.εχει κολλήσει από της 25/11 στα ΕΛΤΑ Περιστερίου.χαλια μαύρα

  38. Εμένα άλλη γνωστή εταιρία μου έκανε πολύ χειρότερα. Στο τηλέφωνο δεν απαντάνε ποτέ με την πρώτη καμία! Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι ανάλογα με το εκάστοτε υποκατάστημα σε όλες τις εταιρίες.

  39. Περιμενω απο 20χλμ αποσταση δεματακι και ειναι 3η μερα απο την αποστολη του και ακομα δεν εφτασε!!!
    Εφοσον ανεβηκε 60% η κινητικοτητα σημαινει οτι ανεβηκαν και τα κερδη σας!!
    Βαλτε κοσμο να δουλεψει,επενδυστε και μην εκτιθεστε!!!

  40. Κλασσικοι Ελληναρες που κρινουν απο την απ’εξω . Εξω απο το χωρο πολλα τραγουδια λενε.Πανδημια lockdown σας λεει κατι ? Δε σας φταινε οι εταιριες κουριερ ενω στην ουσια εσεις το δημιουργησατε ολο αυτο. Κανοντας σπαταλες παραγγελιες παπουτσια ρουχα κ οτι βλακεια βρισκατε κ αι δεματα αναγκης καθυστεραν να παν.Δεν ειναι τυχαιο που τα Jumbo εκλεισαν και τα Vicko επισης.Το μονο που τους κατηγοραω για να κερδισουν καπιοι ειναι οτι δε κλεισαν το Eshopping Που ετσι επρεπε να ειχε γινει.Δε θα γινοταν οι κουριερ υγειονομικη βομβα 50 ατομων σε ουρες . Ελατε να δουλεψετε σε κουριερ αυτη τη στιγμη 12-15 ωρες για να σας δω αν θα αντεξετε. Καλα καθεστε στο σπιτακι σας αραχτοι και θα παρετε το επιδομα σας .Απο τον καναπε ολα ξερουμε να τα κανουμε .

  41. Τι λέτε ρε παιδιά , και πως θα δικαιολογήσει παραπάνω προσωπικό η εταιρία;
    Ναι φυσικά και ανέβηκε το φόρτο εργασίας για όλους τους Delivery και Courier , αλλά έπεσε για όλο τον υπόλοιπο κόσμο.
    Για να πάρουν υπαλλήλους εποχιακούς έστω για να βγάλουν το φόρτο εργασίας, θα πρέπει να απολυθούν και αυτοί που τώρα αναγκαστικά “τα ξινουν”. Αυτούς όλους ποιος θα τους αποζημιώσει; Η μήπως ο Μητσοτάκης έχει προβλέψει και τις απολύσεις και τις αποζημιώσεις;
    Υπομονή να κάνετε….

  42. Νομίζω ότι διαμαρτύρεστε τζάμπα και άσκοπα όλοι σας, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα οι σοβαρές μεταφορικές δεν συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο.

    Σε κάποια αγορά που έκανα πλήρωσα και για την μεταφορά του δέματος το οποίο και δεν παρέλαβα στην διεύθυνση που δήλωσα αντίθετα πήγα και το πήρα ο ίδιος, σε ερώτηση που έκανα γιατί δεν μου το έφεραν μου απάντησαν ότι δεν έχουν προσωπικό να μου το φέρει, ναι αλλά εγώ πλήρωσα έξοδα αποστολής τα οποία δεν μου επέστρεψαν.

    Πριν από λίγες μέρες χρειάζεται να αγοράσω κάτι το οποίο θα ερχόταν πάλι με ΕΛΤΑ γιατί μόνο με αυτούς είχε συνεργασία το κατάστημα, και λέω στον πωλητή, και μόνο που συνεργάζεστε με ΕΛΤΑ δεν θα αγοράσω το προϊόν, έκανα σε άλλο κατάστημα την παραγγελία και σε δύο μέρες παρέλαβα αυτό που ήθελα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, δεν θα χαλάσω την ζαχαρένια μου για κανέναν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές για όλους μας…

  43. Έχασαν την μπάλα και που θα την βρούνε δεν ξέρω.. δέμα κολλημένο από τις 23-11σημερα έχουμε 3-12απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη..με τα πόδια να πήγαινα να το πάρω τώρα θα το είχα.. απαράδεκτη!

  44. Έχασαν την μπάλα και που θα την βρούνε δεν ξέρω.. δέμα κολλημένο από τις 23-11σημερα έχουμε 3-12απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη..με τα πόδια να πήγαινα να το πάρω τώρα θα το είχα.. απαράδεκτοι

  45. Προσωπικά, ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα ΕΛΤΑ. Δεν ξέρω για σας αν και διαβάζω απο τα σχόλια…εμένα τα δέματα από ΕΛΤΑ courier σε δύο μέρες ήταν στην πόρτα μου… ποτέ δεν ξεπερνούσε τις δύο μέρες. Πέρα από μια φορά που πήρα κάτι από Θεσσαλονίκη..και άργησε 3 ημέρες.
    Το πρόβλημα μου ήταν με την γενική ταχυδρομική. Δύο βδομάδες το δέμα στα γραφεία τους; Απαράδεκτο! Πλήρωσα κούριερ 4€ για να πάω να το πάρω μόνη μου τελικά.

  46. Είναι τραγικοί παιδιά από 15/11 κολλημένο και μιλάμε για ιατρικά προϊόντα. Είναι αδικαιολόγητοι. Οργάνωση μηδέν. Πώς γίνεται κάποιοι να παραλαμβάνουν την επόμενη μέρα κι άλλοι να κοντεύουν να κλείσουν μήνα; Δεν υπάρχει οργάνωση εκτός από έλλειψη προσωπικού. Αν οι παραγγελίες μπαίνουν σε μια αποθήκη όπως να ‘ναι κι όχι με σειρά αυτά συμβαίνουν. Κι αυτό σε παραγγελία με απόσταση ούτε 2.5km μεταξύ εμπόρου και εμού. Όχι επαρχία ή νησί προς Αθήνα.

  47. Καθυστέρηση άνω της εβδομάδας για αυτές τις περιόδους δεν νοείται. Κατεβάστε το έντυπο της αίτησης αποζημίωσης για την ηθική σας βλάβη, αυτό έχω να προτείνω.

  48. Μεγάλη ευθύνη έχουν και τα μαγαζιά που συνεργάζονται μαζί τους αφού είναι η πιο φτηνή εταιρεία ταχυμεταφορών και τούς βολεύει, για να βάζουν περισσότερα στην τσέπη.

  49. Παραγγελία που είμαι στην Αθήνα για κατάστημα που βρίσκεται στην Αθήνα. Το καταστημα την έστειλε την επόμενη στα ΕΛΤΑ. Από 18/11 που είναι στα ΕΛΤΑ κουνήθηκε στις 2/12. Ότι κ αν έχω παραγγείλει παρέλαβα τα πάντα. Αυτό έχει ο θεός. Με το 2021 μάλλον

  50. Έκανα παραγγελία στις 18/11 και μάντεψε ποιος δεν έχει παραλάβει ακόμα. Το τηλέφωνο μάλλον δεν ξέρουν πώς να το απαντήσουν και το έχουν μόνιμα κατεβασμένο.

  51. Ακριβώς τα ίδια και εγώ με ΕΛΤΑ έχω κάνει παραγγια από 21/11 φαίνεται ότι έχει φορτωθεί τελευταία φορά στις 23/11 στο μεταφορικό μέσο στην Λάρισα και εκ τότε καμία ανανέωση.

  52. Εγώ περιμένω δέμα που παραδόθηκε από τον προμηθευτή μου την 17η Νοεμβρίου και ουδείς γνωρίζει την τύχη του. Στις κατ’ επανάληψη κλήσεις μου στα κεντρικά δεν απαντά ουδείς υπεύθυνος. Μια φορά απάντησε μια υπάλληλος η οποία δεν εγνωριζε να με ενημερώσει επί της δρομολόγησης του δέματος που που είχε δώσει υποκατάστημα τους. Έστειλα mail με τα παράπονα και ουδείς απήντησε. Πλην όμως αναμένω να συμπληρωθούν οι απαιτούμενες ημέρες για να προσφύγω στη δικαιοσύνη.
    Απορώ γιατί δεν έχουν αντικατασταθεί οι αρμόδιοι με δεδομένο την ύπαρξη πληθώρας νέων Ελλήνων επιστημόνων με πολλά προσόντα στο εσωτερικό και το εξωτερικό.

  53. Εγώ έχω την χειρότερη εντύπωση για την συγκεκριμένη εταιρεία. Περιμένω δέμα που παραδόθηκε από τον προμηθευτή την 17η Νοεμβρίου. Από υποκατάστημα της υπόψη εταιρείας πήρα εκτυπωμένο το “ιστορικό αποστολής”.
    Ενοχλησα τηλεφωνικά κατ επανάληψη την διοίκηση της εταιρειας και δεν απαντησαν. Σε μια κλήση μου απάντησε μια υπάλληλος η οποία αφού της έδωσα το “ιστορικό αποστολής” δεν εγνωριζε να μου απαντήσει και με παρέπεμψε στις αποθήκες της εταιρείας.
    Έστειλα mail παραπόνων εδώ και επτά ημέρες και ουδείς απάντησε.
    Δέματα από τις ΗΠΑ, που απεστάλησαν 24 και 25 Νοεμβρίου, παρεληφησαν μέσω αλλων εταιρειών προχθές και χθες αντίστοιχα.
    Απορώ γιατί δεν αντικαθιστανται οι υπεύθυνοι με δεδομένη την ύπαρξη πληθώρας νέων Ελλήνων επιστημόνων στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Επιφυλασσομαι….

  54. Δέμα από Θεσσαλονίκη πήγε στο κατάστημα 18/11, 20/11 εστάλη αθηνα και από τις 23/11 που έφτασε…. ακόμα το ξεφορτώνουν! Είναι 3/12, θα περάσουν τα Χριστούγεννα και τα χριστουγεννιάτικα είδη θα έρθουν για το Πάσχα! Τόσο απλό… τραγικοί! Άνθρωποι είστε αλλά εάν δε μπορείτε εσείς που κακώς ασκείτε τη διοίκηση, βάλτε λουκέτο 10 μέρες και μοιραστε ότι έχετε στις αποθήκες.

  55. Κολλημένο στην διαλογή από τις 19/11. Τηλέφωνα δεν σηκώνουν, σε email δεν απαντούν. Κι όχι ,οι άλλοι είναι καλύτεροι. Έχω λάβει στο μεταξύ ένα σωρό δέματα με ACS και Γενική και καθυστέρηση πάνω από 2 μέρες δεν είχα.

  56. Από 19/11 έχει φύγει από το κατάστημα κ ακόμα δεν έχω ιδέα (ούτε κ το κατάστημα) που βρίσκεται το δέμα έχω στείλει 6 μεηλ γιατί τηλ ούτε για πλάκα αλλά κ πάλι ….κενό…
    Ήταν πάντα οι χειρότεροι αλλά τώρα πήραν πρωταθλημα για χαβαλε..

  57. Επιχειρησιακό σχέδιο θα υπήρχε εάν ήταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την υπάρχουσα κατάσταση. Πέρυσι δικαιολογούνταν. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο. Φέτος με όλα τα στοιχεία που είχαμε στα χέρια μας βλέπαμε ότι ερχόταν lockdown. Πόσο μάλλον μια εταιρεία που θα επέτρεπε να έχει risk response έτοιμο.

    Το δικο μου δέμα ύστερα απο απανωτά τηλέφωνα και καυγάδες ηρθε απο τις 11/11 στις 2/12.

    60% σημαίνει και σχεδόν αντίστοιχη αύξηση τζίρου. Καμία σκέψη για πρόσληψη εποχικου προσωπικού και προετοιμασία από το φθινόπωρο.

    Btw. Black friday, και γιορτές θα έρχονταν έτσι κι αλλιως. Οι δικαιολογίες τραγικές.

  58. 17/11 Αποστολή από Θεσσαλονίκη
    18/11 Κέντρο διαλογής Αθήνας
    Μετά απο δύο εβδομάδες είναι ακόμα στο ίδιο σημείο…
    Φυσικά καμμία ανταπόκριση σε κλήσεις και email.
    Αισχροί τεμπέληδες που θέλουν να διορίσουν και βοηθούς τους.
    ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ

  59. Η ΑΠΌΛΥΤΗ ξεφτίλα των couriers ever!!! Τέτοια κατάντια δεν έχει προηγούμενο…απο 23/11 το δέμα κολλημένο στην Λάρισα, ερχόμενο από Βέροια με προορισμό την Αθήνα…αν είχε ξεκινήσει με τα πόδια τώρα θα το είχα παραλάβει εδώ κ μέρες… εννοείται πως ΔΕΝ υπάρχει καμιά επικοινωνία μαζί τους, είναι στην κοσμαρα τους…ΚΛΕΙΣΤΕΕΕΕΕ ΤΟΟΟΟ ΡΕΕΕΕ το μαγαζάκι σας

  60. Α, οκ. Δεν είμαι μόνη μου. Από 26/11 έχει ξεμείνει το πακέτο στη Λάρισα και δεν έχει κουνήσει ρούπι για Αθήνα. Αφού όλοι έχουμε δοκιμάσει τηλέφωνα, emails, παράπονα και δεν γίνεται τίποτα (αυτή η κατάσταση είναι μόνιμη με την συγκεκριμένη εταιρεία) με τόση καθυστέρηση δεν δικαιούμαστε αποζημίωση???? Ο συνήγορος του καταναλωτή τί κάνει σε αυτή την περίπτωση??? Πώς μπορούμε να κινηθούμε?

  61. Παρήγγειλα την ίδια μέρα (27/11/2020) τρία πράγματα και θα σταλούν με τρεις διαφορετικές εταιρείες courier. Όλες μα ΟΛΕΣ έχουν κολλήσει. Καμία τους δεν δείχνει να φεύγει από την αποθήκη τους. Πάλι καλά που δεν ήταν κάτι επείγον!

  62. Μια από τα ίδια… περιμένω και περιμένω 10 μέρες τώρα!! Και πριν τη καραντίνα είχαν τα θέματα τους αλλά τώρα έχουν δώσει ρέστα!!
    ΈΛΕΟΣ!!!

  63. Από τις 21/11 έχω λάβει SMS για παραλαβή εξοπλισμού στις 24/11 από την ΕΛΤΑ courier, και σήμερα 03/12 είναι ακόμα στην κατάσταση που έγινε η αρχική καταχώρηση. Πλήρης αδιαφορία ακόμα και στο mail παραπονων. Ας το κλείσουν!!!!!

  64. Περιμένω ένα δέμα από Θεσσαλονίκη και,έχει κολλήσει από θα 25/11 με τα πόδια να πήγαινα να το έπαιρνα θα είχα φτάσει και θα είχα γυρίσει!!

  65. Χαλια εταιρεια ας το κλεισουν τους πληρωνουμε τα εξοδα απο 19/11 ´περιμενω το ενα δεμα και το αλλο απο 22/11 ελεοσσσσς… παρηγειλα απο τα public προχθες και σημερα μου ηρθαν. Επισης παρειγειλα κατι απο Θεσσαλονικη 29/11 και 30 ηταν εδω εννοειυε οχι με ελτα.

  66. … εδώ η ΕΕΤΤ δεν ξέρει να επέμβει?!?? Πραγματικά άχρηστοι κ χωρίς λόγο ύπαρξης! Υπηρεσίες ταχυμεταφορών για κλάματα κ με εντελώς ερασιτεχνικό τρόπο λειτουργίας. Ενώ το σύστημα ήταν ήδη πιεσμένο (πόσο μάλλον απο το προηγούμενο, πιο χαλαρό lockdown) είχαν την εντύπωση ότι τώρα (κ λόγω Χριστουγέννων) θα είναι πιο ήπια τα πράγματα? Πραγματικά η ελληνική αγορά (λόγω των αχρήστων εταιριών ταχυμεταφορών) συναγωνίζεται τους χρόνους παράδοσης σε παραγγελίες απο ali etc…

  67. Ρε παιδια εγω εκανα την παραγγελια στις 26/11 .Στις 28/11 εφτασε Θεσσαλονικη και απο τοτε αγνοειται η τυχη του.Με αυτα που διαβαζω στα σχολια να το περιμενω στο Διδυμοτειχο του χρονου τετοια μερα ετσι?Ελεος

  68. Εγω εκανα την παραγγελια μου στις 26/11.Στις 28/11μου στειλανε μηνυμα οτι εχει παραδοθει Θεσσαλονικη.Απο τοτε αγνοειται η τυχη του!Δηλαδη Διδυμοτειχο να το περιμενω του χρονου τετοιον καιρο ε?Ελεος

  69. Παραγγελία από ηλεκτρονικό κατάστημα Λαμίας 12 Νοεμβρίου ήρθαν τα πράγματα χθες . Κανονικά τα ελτά σαν εταιρεία θα έπρεπε να έχει κλείσει ,πόσω μάλλον τα κούριερ της.

  70. Και λίγα λέτε! Μπορεί το lockdown και όσα αναφέρατε να επιβαρύνανε την ήδη τραγική τους κατάσταση αλλά και πριν από αυτό ήταν η χειρότερη με διαφορά!!! Άλλη γνωστή εταιρία με εξυπηρέτησε μέσα σε δυο εργάσιμες και απαντάνε και στο τηλέφωνο έστω με αναμονή…αυτοί γιατί μπορούνε;;
    Πλέον ρωτάω τις εταιρίες με ποιους συνεργάζονται προτού παραγγείλω! Απάτη σκέτη!!

  71. Περιμένω δέμα από τις 23-11-20 το οποίο στην αναζήτηση δείχνει να έχει φτάσει στον προορισμό του (Θήβα) αλλά για τα ΕΛΤΑ δεν έχει φτάσει ακόμη. Ας μην συνεργάζονται κ οι επιχειρήσεις μαζί τους.

  72. Μια από τα ίδια κι εγώ… Από 16/11 κολλημένο ότι έφυγε από Κολωνό… Είπαμε καθυστέρηση αλλά όχι κ πάνω από 2 εβδομάδες… Και μετά… το απόλυτο σκοτάδι… Τηλέφωνα δεν σηκώνουν.. Απαράδεκτοι…

  73. Εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος πάντως. Δεν ξέρω η τύχη του πρωτάρη. Έστειλα ένα δέμα αυτήν την εβδομαδα για Νέα Μάκρη από Αρκαδία και την μεθεπόμενη μέρα ήταν εκεί με την χαμηλότερη χρέωση σε σχέση με τις άλλες εταιρίες…

  74. Και γω ιδια τραγικη κατασταση. Απ τις 20/11 το δεμα βρισκεται στη διαλογη. Ειχα την ατυχια να καει ο υπολογιστης και να χω παραγγειλει-πληρωσει καινούργιο. Το παιδι μου δεν μπορει να κάνει μαθημα απ το κινητο. Καταλαβαινω οτι ελλειψη προσωπικοτ κλπ κλπ αλλα μην δεχεσαι αλλα δεματα. Η ACS εφερε δεμα σε 4 μερες. Εδω μιλαμε για τραγικη κατασταση. Η απαντηση ειναι συνεχεια η ιδια βλεπετε το truck number και καποια στιγμη το θα ερθει. Αν γινει ζημια τόσες μερες στις αποθηκες που τα περανε δεξια θα τρεχεις να βρεις ακρη με την αποζημίωση.

  75. Το δικό μου δέμα είναι κολλημένο από τις 18/11. Έστειλα mail και ούτε μου απάντησαν. Πήρα τηλ και δεν έβγαλα γραμμή. Απαράδεκτοι. Μην παίρνετε άλλες παραγγελίες!!!!

  76. ΕΛΤΑ Courier = Ταλαιπωρία.
    Μια ολόκληρη βδομάδα φόρτωση σε μεταφορικό μέσο κι ακόμη είναι στον τόπο αποστολής. Αν δεν είναι σε θέση να κάνουν τη δουλειά τους λόγω φόρτου ας σταματήσουν να παραλαμβάνουν δέματα προς αποστολή για να μπορούμε κι εμείς να βρούμε έναν άλλο τρόπο.

  77. Πάντα αγενής Εγώ σήμερα ήθελα να στείλω δέμα και 7 άτομα προσωπικο ξινοντουσαν και συζητάγαμε αλλα η αγενεια είναι προτέρημα τους τα δέματα τα συμπεριφέρονται με αγάπη χαχχαχ χωρίς να τα πετάνε

  78. Και μένα κολλημένο το δέμα μου στην Αθήνα από 23/11.θα το ξανασκεφτώ να παραγγείλω από εταιρείες που συνεργάζονται μαζί τους

  79. Είμαστε και εμείς που έχουμε eshop , που συμμετείχαμε στο black Friday με εκπτώσεις, που χαρήκαμε που δουλέψαμε και πήγαμε καλά, και δυστυχώς μας έχει βγει ξινό… Όλη την ημέρα απολογουμαστε στα εμαιλ και στα μνματα για τις καθυστερήσεις των εταιρειών κούριερ. Συνεργάζομαστε και με τα ΕΛΤΑ κούριερ πόρτα πόρτα λόγω χαμηλών χρεώσεων αλλά και γιατί με το συγκεκριμένο πρακτορείο, σε τοπικό επίπεδο δηλαδη, που συνεργαζόμαστε είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι. Θα κάνουν τα πάντα για τους πελάτες μας. Εμείς εμπορευομαστε γυναικεία αξεσουάρ. καταλαβαίνουμε απόλυτα πως το να περιμένεις το δέμα σου, σου προσφέρει πλέον τεράστια χαρά στις ημέρες που ζούμε, να ξέρετε πως θέλουμε και εμείς πάρα πολύ να πληρωθουμε όλες τις αντικαταβολες που στείλαμε, αλλά πρέπει να κάνουμε όλοι υπομονή. Η γκρίνια, η αγένεια, το μένος που βγάζουν κάποιες πελάτισσες για ένα φουλαρι, για μια τσάντα, δεν περιγράφεται!!!! ενώ δουλεύαμε μέχρι το ξημέρωμα για να φύγουν όλα τα δέματα από εμάς αυθημερόν, δυστυχώς έχουμε βρεθεί εκτεθειμένοι. Σήμερα κιόλας μια κυρία είπε πως θα κάνει μήνυση σε εμάς (!) , πολλά νεύρα ;/ Πάντως να ξέρετε τα δέματα είναι εκατομμύρια. Εγώ προσωπικά έχω παραγγείλει παρά πολλά εδώ και ημέρες από διάφορες εταιρείες και δεν έχω παραλάβει τιποτα. Βλέπω από την άλλη και αυτά τα παιδιά που δουλεύουν στις κούριερ, πάνω στα μηχανάκια φορτωμένα , αγχωμενα , πανικόβλητα να προλάβουν και αναρωτιέμαι, γιατί να μην προετοιμαστούν οι ανώτεροι της διοίκησης, λίγο καλύτερα; και στο πρώτο lockdown το Πάσχα συνέβη πάλι πανικός , το ζήσαμε το είδαμε . Γιατί δεν το διορθώσαμε όμως; ευχαριστώ για τον χρόνο σας, ας κάνουμε όλοι υπομονή, μπλέξαμε τώρα , θα τελειώσει .

    • Mαρία πολύ ωραία τα γράφεις. Όλος ο κόσμος περίμενε το black Friday για να εκμεταλλευτεί τις “καλές” τιμές από κάποια καταστήματα. Να κινηθεί η αγορά γιατί ο Νοέμβριος είναι νεκρός μήνας για την αγορά. Κατανοώ ότι δεν είναι υπευθυνότητα του καταστήματος από την στιγμή που φεύγει το δέμα και οδεύει προς παράδοση αλλά το θέμα των αποστολών είναι κάτι που πρέπει να το οργανώσουν καλύτερα οι διοικούντες. Το lockdown για Θεσσαλονίκη το περιμέναμε , ήδη το συζητούσαν από τον Σεπτέμβριο που παρακολουθούσαν την αύξηση των κρουσμάτων. Αυτό έπρεπε να αφουγκραστούν οι εταιρείες κούριερ και να προετοιμαστούν και να εξοπλιστούν κατάλληλα με προσωπικό. Τη σήμερον ημέρα ο περισσότερος κόσμος αγοράζει ηλεκτρονικά ,οπότε λογικό είναι να περιμένει με λαχτάρα το προϊόν είτε είναι για επαγγελματικό λόγο είτε για ψυχολογικό.
      Τώρα τα ΕΛΤΑ κούριερ έβγαλαν ανακοίνωση πως θα εργάζονται σε 24ωρη βάση, σήμερα διάβασα πως και η γενική ταχυδρομική αναστέλλει κάποιες λειτουργίες της και όλοι οι άλλοι στο περίμενε…
      Δεν υπάρχει δικαιολογία για τις κούριερ γιατί

  80. ΕΛΤΑ κούριερ door to door. Η χειρότερη μεταφορική της Πάτρας. Η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ. Έχω παραλάβει γύρω στα 15-20 πακέτα τόσα χρόνια ( μπορεί να λέω και λίγα ) και μα το Θεό τα έχω πάει να τα πάρω όλα από το κατάστημα….Πάντα η ίδια καραμέλα, αυτό το γελοίο μήνυμα, ήρθαμε και δεν σας βρήκαμε… που είμαι σπίτι και το περιμένω να κάνω την δουλειά μου , πίνω καφέ στο μπαλκόνι χαλαρός αλλά και ανυπόμονος και σκάει μήνυμα ότι μόλις πέρασε το παιδί και δεν με βρήκε. Που να ήξεραν…αλλά τι να λέμε ρε παιδιά εδώ έκαναν το ίδιο όσο ήμασταν καραντίνα τα τσογλανια. Καραντίνα, σπίτι ΟΛΗ μέρα και πάλι το κλασικό μήνυμα. Πόσες φορές τους τα έχω αναφέρει μόνο να ξέρατε, ευγενικός και ήρεμος πάντα , να τους λέω σας παρακαλώ μην με κοροϊδεύετε μέσα στα μούτρα μου έγιναν τα παραπάνω. Και εκείνες οι παλιό@@@@@ να είναι αγενεστατες και να προσπαθούν να βγουν από πάνω… Να της λεω δώσε μου το όνομα σου, το όνομα του ντελιβερα που πέρασε και την ώρα να σου πω εγώ αν ήρθε η όχι που ήμουν σπίτι όλη μέρα και έχω κάμερες στην είσοδο του σπιτιού 24/7 και να μου το κλείνει στα μούτρα το τέλειο το υποκείμενο. Από την 20η παραγγελία και μετά, μάζεψα όλα αυτά, και όταν πρόκειται να παραγγείλω κάτι και βλέπω τηξ μεταφορική που το αναλαμβάνει , εάν είναι ΕΛΤΑdtd, επικοινωνώ με το κατάστημα , ευγενικός ΠΑΝΤΑ ,και τους λέω πως αν δεν έχουν άλλη εταιρία θα αναγκαστώ να το πάρω από άλλο κατάστημα.Το ίδιο έκανα και με εκείνους που είχα ήδη παραγγείλει, τους είπα πως αν δεν αλλάξουν εταιρία ή πως αν δεν βάλουν σαν επιλογή άλλη μια μεταφορική δεν ξαναπαραγγελνω από αυτούς και είμαι άνθρωπος που τουλάχιστον 2 φορές την βδομάδα θα έχω δέμα. Οι περισσότεροι καταστηματάρχες ( δόξα το θεό) γνωρίζουν τι γίνεται, όχι βέβαια πόσο σκ@τα είναι το κατάστημα της Πάτρας συγκεκριμένα, και κάθε φορά μου απαντάνε ευγενικά και μου λένε πως το κάνουν για εμάς για να μην ανεβαίνουν τα μεταφορικά,καθώς η ΕΛΤΑ έχει τα λιγότερα,ορισμένοι μάλιστα μου λένε πως μπορούν να μου στείλουν κάτι με οποία εταιρία επιθυμώ αν αναλάβω τα μεταφορικα αλλά πάντα βγαίνουν γύρω στα 8€ τουλάχιστον. Μάγκα μου προτείμω να πληρώσω 5 και 6 ευρώ αντί για 3-4 και να βλέπω να μένουν όλα τα τσογλανια άνεργα που μας κοροϊδεύουν τόσα χρόνια( δεν εννοώ φυσικά και τους ελάχιστους δυσμοιρους που όντως παλεύουν , πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις) παρά κάθε φορά που είναι να πάρω κάτι να χρειάζομαι αυτά τα δύο ευρώ διαφοράς σε βενζίνη και να οπλιστω με ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΥΠΟΜΟΝΗ και νεύρα όπως λέει και ο τίτλος

  81. Οι άλλες εταιρίες κουριερ πως παραδίδουν παρακαλώ; έστω αργά αλλά παραδίδουν όχι αυτό το απαράδεκτο χάλι…επιτρέπεται δέμα που έχει φύγει από Κατερίνη στις 17/11 να έχει μείνει 2 εβδομάδες στο κέντρο διαλογής Αθηνας;ρωτάω;Μακράν η πιο απαράδεκτοι επικαλούνται την πανδημία διότι αυτό βολεύει την ανεπάρκεια τους.Κλειστε το κύριοι τι το κρατάτε;

  82. Ψιλό ηρέμησα που είδα ότι δεν είμαι η μόνη που περιμένω από τις 24/11 ένα δέμα. Αλλά η ΕΛΤΑ γενικά έχει θέμα με τις παραγγελίες. Δεν είναι λόγω 2ου λοκντάουν. Και πριν το 2ο λοκντάουν που είχα παραγγείλει πράγματα, πάλι έκαναν σχεδόνηνα να τα φέρουν.

  83. Πόσες είναι οι μέρες που υποτίθεται ότι είναι ο χρόνος παράδοσης;Η σελίδα της ΕΕΤΤ αναφέρει ότι: Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών καθυστερήσει πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η ταχυδρομική επιχείρηση ταχυμεταφορών καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης.

  84. Σαφώς η χειρότερη μεταφορίκη εταιρία. .ΕΛΤΑ courier Δράμας. .Οι πιο αδιάφοροι εργαζόμενοι, καθόλου συνεργασιμοι και άλλα πολλά που δεν θα σπαταλήσω το χρόνο μου να αναφερω

  85. Η απόλυτη ξεφτίλα, καμμιά επαγγελματοσύνη, επιεικώς απαράδεκτοι, λειτουργούν όπως το πάλαι ποτέ οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν σε τηλέφωνα ούτε σε e-mail ούτε τίποτα. Το απόλυτο φέουδο, μας έχουν γραμμένους κανονικά και από την άλλη η κρατική μηχανή που έχει την ευθύνη της λειτουργίας αυτών των ανεκδιήγητων κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Αλλά έτσι είναι αρκεί που η δική τους κουτάλα και τα ψηφαλάκια τους είναι εξασφαλισμένα, εμείς οι κοινοί θνητοί τί μελλον να έχουμε. Αν δούλευαν όμως αλλού θα είχαν πάρει πόδι μετά από τέτοια συμπεριφορά.
    Παραγγέλνω ανταλλακτικό για την δουλειά μου από βόρεια Ελλάδα το οποίο ο προμηθευτής το έφερε απο το εξωτερικό σε 8 μέρες, την ίδια μέρα το στέλνει από το εκεί παράρτημα των ΕΛΤΑ στην Αθήνα σε μία μόλις ημέρα και από τότε 21/11/2020 βρίσκεται στο ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
    Δεν αναλογίζονται οι άχρηστοι ότι οι πελάτες τους πρέπει και εκείνοι να δουλέψουν για να εξυπηρετήσουν άλλους συμπολίτες μας

    Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή
    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ 20-11-2020 14:02 ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ – ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
    ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ – ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 20-11-2020 15:05 ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ – ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
    ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 20-11-2020 18:15 ΚΤΕΠ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΔΙΑΛΟΓΗ
    ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 20-11-2020 18:53 Κ Δ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 21-11-2020 01:41 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

  86. Κλαίω γιατί έχω παραγγείλει δέμα από εξωτερικό 250 ευρώ από μέσα Οκτωβρίου και είναι κολλημένο στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Όταν επιτέλους πήρα στα κεντρικά και κατάφερα να συνεννοηθώ μού είπαν ότι θα κάνει περίπου δύο μήνες ακόμη. Δεν ξέρω καν αν θα το παραλάβω ποτέ εν τέλη. Φαντάσου να πρέπει για να πάρεις το οτιδήποτε να περιμένεις ένα 4μηνο στο νερό δεν υπάρχει αυτό το πράγμα.

    • Ποσο σε νιωθω! Ακομα χειροτερα, εγω εχω παραγγειλει δεμα απο εξωτερικό αξίας 600ευρώ από Νοέμβρη, έφτασε Αθηνα πριν 3 μερες, και φαινεται να ειναι και αυτο κολλημενο στο αεροδρομιο 🙁

  87. Εμένα η άποψη μου είναι ότι συνήθως η πρώτη γραμμή μιας εταιρείας (μεταφορείς, υπάλληλοι κισε) , είναι και η τελευταία που φταίει. Από τη στιγμή που συμβαίνει σε όλη τη χώρα έχει χαθεί η εταιρική συνέχεια . Με λίγα λόγια μπλοκαραν και από τη στιγμή που δεν υπήρχαν προληπτικά αντίμετρα ( βοήθεια ίσως από εργολάβο ) ξέφυγε η κατάσταση από τα πλαίσια του διαχειρισημου. Συν της άλλης έχουνε και τα εσωτερικά τους που επιβαρύνουν την κατάσταση. Κάπου διάβασα για εθελουσιες 2000 ατόμων εν μέσω εορταστικής περιόδου. Ίσως κάποιοι θέλουν να κλείσουν οικονομικά μεγέθη και να διαφημίσουν χαμηλά μισθοδοτικα έξοδα στους παραπάνω…μια υπόθεση κάνω. Όπως και να έχει και εγώ περιμένω δέμα αλλά είμαι από τους τυχερούς που δε το βιάζομαι. Υπομονή σε πελάτες και εργαζόμενους γιατί εδώ φτάσαμε με αποφάσεις λίγων και τρώγονται οι πολλοί βλέπω .

  88. Άντε μακάρι να τα πάρουν οι Γερμανοί να βάλουν τάξη. Δημόσιο δεν είναι? Ούτε που τους νοιάζει.

    • Νομιζω οχι…Ειναι ΕΛΤΑ Courrier AE και δινουν franchise οποτε πολυ δυσκολο να ειναι δημοσιο…και αυτο με τους Γερμανους ειναι δικοπο μαχαιρι. Και τον οτε τον μετονομασανε σε cosmote και πλεον πρακτικα δεν υπαρχει παρα μονο κατι εμπορικα σηματα. Tο σπασανε σε 3 εταιριες ιδιωτικου δικαιου και δε βλεπω να υπαρχει ουτε το Brand σε μια 3 ετια. Γενικως οπου εχουνε παει οι Γερμανοι αγοραζουνε φθηνα σπανε σε κομματια και πουλανε ακριβα…και εννοειται με μισθους απαραδεκτους…

      • Η εταιρεία ανήκει 100% στα ΕΛΤΑ, που ανήκουν 90% στο Δημόσιο.Το πρόβλημα είναι ΓΕΝΙΚΟ. Ελεος πια… κάθε φορά φταίει το κράτος;; Ναι φταίει που δεν πήρε προσωπικό.Αλλά οι ιδιώτες;

  89. Από τις 19/11/2020 περιμένω 2 δέματα. Είναι λίαν επιεικώς γελίοι. Τα δέματα φαίνεται πως βρίσκονται στο κέντρο διαλογής Αττικής. Στο 11120 μετά από άπειρες προσπάθειες η κυρία που το απάντησε μίλησε με τεράστια απάθεια. Επίσης ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!!!! Σβούρα στον εγκέφαλο…… Αυτά είναι. ΔΗΜΟΣΙΟ και δεν ξέρεις πως να τους κυνηγήσεις!!!!
    ΖΩΑ!!!!

  90. Βρίζετε , αλλά αγνοείτε 2 πράγματα
    1) η κατάσταση είναι ΙΔΙΑ σε ΟΛΕΣ τις courier.Αυτό συμβαίνει γιατί έχουμε lockdown, blackfriday και η Υπουργός Παιδείας έστειλε 1,5 εκατομμύριο δέματα βιβλίων προς τους φοιτητές.Με μια ηλίθια απόφαση και επειδή κρατά τα βιβλιοπωλεία κλειστά, οι courier φορτώθηκαν τόσο πολύ
    2) Η ΕΛΤΑ courier είναι Δημόσιο.Για την κατάστασή της να βρίζετε τον Υπουργό Μεταφορών κ. Καραμανλή (που πήρε τη θέση επειδή έχει το όνομα) που εδώ και 8 μήνες δεν έκανε τίποτα για να ενισχύσει την εταιρεία με προσωπικό (εδώ δεν έκαναν τίποτα στο ΕΣΥ και πεθαίνουν 110 κάθε μέρα, θα έκαναν στα ΕΛΤΑ;). Οι ιδιωτικές γιατί δεν πήραν κόσμο;
    Έχω ένα δέμα στην Γενική από 18/11 και ακόμη περιμένω!
    Αυτά.

  91. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΒΡΕΦΙΚΑ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΟΤΣΙ ΜΩΡΟΥ…ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ… ΟΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ container ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ….. ΕΛΕΟΣΣΣΣ!!!!!

  92. Δεν νομίζω ότι η χειρότερη είναι η ελτα, αλλά αυτοί που νομίζουν ότι είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα, η ACS, απλά απαράδεκτοι για πολλοστή φορά, μπορώ να σας ανεβάσω κ εγώ το tracking να δείτε ότι από το κατάστημα που παραγγέλθηκε έφτασε την επόμενη στην Αθήνα, (28/11) κ από τότε βρίσκεται εκεί. Καταλαβαίνω τον όγκο εργασίας, αλλά το περιμένατε, οπότε πάρτε πάρα πάνω προσωπικό. Πλέον σε όποια εταιρία συνεργάζεται με αυτή την κούριερ, απλά δεν τους επιλέγω

  93. Τι να πω κι εγώ , παρήγγειλα έναν αφυγραντήρα για την μητέρα μου από Λάρισα στις 26/11 σε ηλεκτρονικό κατάστημα της περιοχής. Το άγχος μου ήταν αν θα το είχαν ετοιμοπαράδοτο κι όχι η αποστολή κάτι που έγινε αντίθετα. Έχουμε λοιπόν το δέμα κολλημένο από τις 30/11 στο κέντρο διαλογής Ωραιοκάστρου και δεν υπάρχει η δυνατότητα τουλάχιστον να πάω να το πάρω εγώ και να το στείλω στην μητέρα μου. Η μόνη τηλεφωνική επικοινωνία που κατάφερα να έχω ήταν σε κατάστημα της περιοχής μου για πληροφορίες όπου με ενημέρωσε η κοπέλα ευγενικά λόγω του φόρτου θα είναι άγνωστη η παράδοση.Μιλάμε για μία απόσταση 3 ωρών Λάρισα -Κιλκίς.

  94. Δυστυχώς και γω τα ίδια.εχει κολλήσει από της 25/11 στα ΕΛΤΑ Περιστερίου.χαλια μαύρα

  95. Ως κάτοχος eshop εύχομαι να κολλήσουν όλες οι αποστολές και να μείνετε όλοι σπίτι με τις αποστολές σας απαράδοτες και την κακία σας εντός του σπιτιού σας! Καλή τύχη 😉

  96. Από ΠΑΝΤΑ τα ΕΛΤΑ ήταν προβληματικά! Ο φόβος και ο τρόμος των καταναλωτών ήταν μην τους αποσταλεί δέμα με τα ΕΛΤΑ! Προσωπικά έχω ακυρώσει παραγγελίες που θα μου στέλνανε στους ….καλούς καιρούς! Πόσο μάλλον τώρα! Τα δέματα στοιβάζονται …η καλύτερα πετιουνται έξω από τα κατά τόπους καταστήματα λες και είναι ….σκουπίδια!!!! Κλείστε τα !!!!!

  97. Ότι χειρότερο υπάρχει πραγματικά και πριν απ’ το lockdown δεν ειδοποιούν καν ότι έχει έρθει ο courier στο σπίτι να κατέβω να πάρω το δέμα απλα φτάνει μέχρι εκεί δεν ψάχνει καν το σπίτι και σηκώνεται και φεύγει σε δευτερόλεπτα .Έχει τύχει να τον δω απ’ το παράθυρο και μετά στέλνουν μήνυμα ότι έγινε προσπαθεία παράδοσης και δεν μας βρήκαν ενώ ήμασταν όλη μέρα σπίτι και βάζουν και ένα τηλεφωνο επικοινωνίας που δεν σηκώνουν ποτέ και αν τύχει και το σηκώσουν μετά από 20 φορές και παραπάνω η απάντηση τους ότι δεν ήταν κανείς εκεί χαχαχαχα .Μου έχει τύχει άπειρες φορές με τη συγκεκριμένη εταιρεία να προσπαθω μέρες να τους βρω στο τηλέφωνο για να σε αναγκάσουν απλά να πας εσύ εκεί .Την τελευταία φορά δεν πήγα ποτέ να πάρω το δέμα .Θα έπρεπε να κλείσει η συγκεκριμένη εταιρεία πραγματικά .

  98. Το καλύτερο! Περιμένω παραγγελία απο τις 24/11 με ΕΛΤΑ Courier!!! Το βλέπω και κλαίω:

    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ 24-11-2020 13:46 ΚΤΕΠ ΑΘΗΝΑΣ – ΔΙΑΝΟΜΗ

    ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΚΤΕΠ ΑΘΗΝΑΣ – ΔΙΑΝΟΜΗ 24-11-2020 16:05 ΚΤΕΠ ΑΘΗΝΑΣ – ΔΙΑΝΟΜΗ

    ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 25-11-2020 11:54 ΚΤΕΠ ΑΘΗΝΑΣ – ΔΙΑΝΟΜΗ

    ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 10-12-2020 11:28 ΕΔΡΑ ΤΑΧ/ΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε.

  99. ΕΛΤΑ = Ελληνική ταλαιπωρία, όσες παραγγελίες έκανα και μου αποστάλθηκαν με την ACS ήταν στην πόρτα μου το πολύ σε 7 ημέρες, όσες όμως μου αποστάλθηκαν με την ΕΛΤΑ COURIER τις καμαρώνω στο πρακτορείο στον Κολωνό 20 μέρες τώρα και βλέπουμε… ένα μεγάλο μπράβο στους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ που προσπαθούν να ανταπεξέλθουν αλλά για την διοίκηση των ΕΛΤΑ έχω μόνο να πω ότι αν έχουν σκοπό να διαλύσουν την εταιρεία τότε είναι πραγματικά πολύ καλοί σε αυτό που κάνουν.

  100. Κολλημμένο δέμα απο 2.12.2020. Η επικοινωνία αδύνατη. Η υπαλληλος στο κατάστημα είχε το θράσσος να μου πει “έχουμε πάρα πολλά δέματα δε μπορούμε να ασχοληθούμε με το δικό σας” (εννοείται ότι αυτό δε το άφησα να περάσει ετσι) και σημερα 8.01.2021 καταφερα να επικοινωνίσω μετά από ένα μηνα με το κέντρο διαλογής Θεσσαλονίκη. Το δέμα μου κατά πάσα πιθανότητα ΧΑΘΗΚΕ! η υπευθυνη για τη καθοδήγη για αίτημα ευρεσης και κατόπιν αποζημιωσης ήταν αγενέστατη!!!!

  101. Να πάτε να τα πείτε στον Πιερρακακη που ως υπουργός πέρασε τροπολογία διάλυσης των ΕΛΤΑ και στον Κωνσταντόπουλο που ως διευθύνοντας σύμβουλος των ΕΛΤΑ απολύει κόσμο αδικαιολόγητα. Να σας δω τώρα που κόλλησαν κι οι υπόλοιποι που τους πληρώνετε κι ακριβότερα μέχρι πόσο θα περίμενετε τις παραγγελίες σας

  102. Τι παει να πει πανδημια , επεσε δουλεια εκανε ερανε και λοιπες μπουρδες ?
    Ναι επεσε δουλεια , αυτο δεν θελουμε ολοι να αυξηθει η δουλεια μας να βγαλουμε περισσοτερα χρηματα ? Οταν εξαντλησουμε τους εργασιακους πορους μιας εταιριας προσλαμβανουμε εκτακτους για να εξυπηρετησουμε καλυτερα απο τους ανταγωνιστες και να παρουμε μεριδιο της αγορας . Οταν πλακωνει δουλεια στο σουπερ μαρκετ ακους το μεγαφωνο και λεει η κυρια ταδε να παει στο ταμειο της , δεν λεει συγνωμη πλακωσε δουλεια κοψε τον λαιμο σου και τι τα θελεις τα λεμονια , φτιαξε αλλο φαγητο οχι λεμονατο .

  103. Μακράν η χειρότερη της αγοράς. Παρέλαβαν από Θεσσαλονίκη πακέτο που τους επισήμανα ότι ήταν επείγον και δεσμεύτηκαν (χαχα) να το παραδώσουν σε 3 μέρες στην Αθήνα. Ακόμη το ψάχνω, μετά από τηλέφωνα και φωνές τριών ημερών το έστειλαν σε λάθος κέντρο διαλογής και ζήτησαν να πάει ο παραλήπτης να το πάρει παρά το ότι πληρώθηκαν για κατ’ οίκον παράδοση. Μακράν ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ της αγοράς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.