H Apple αλλάζε την πλατφόρμα iAds για φορητές συσκευές, ώστε να επιτρέπει διαφημίσεις να εμφανίζονται σε πλήρη οθόνη μέσα στις εφαρμογές για iPhone και iPad. Οι διαφημίσεις θα είναι σαν τηλεοπτικά σποτάκια και θα παίζουν αυτόματα, χωρίς να πρέπει ο χρήστης να πατήσει σε κάποιο banner. Δυστυχώς οι διαφημίσεις θα είναι σχεδιασμένες να παίζουν την ώρα που χρησιμοποιείτε την εφαρμογή, αν και πιθανότατα θα εμφανίζονται κατά τα φόρτωμα ή ανάμεσα στις πίστες ενός παιχνιδιού.
Η εταιρία του Cupertino, αποκάλυψε την πλατφόρμα iAds το 2010 και χρέωνε τότε $1.000.000 για μια καμπάνια. Η τιμή από τότε έπεσε στα $100.000, παρά το γεγονός ότι η Apple έβαλε νέα χαρακτηριστικά, όπως χάρες στις διαφημίσεις. Σύμφωνα με την IDC η Apple έβγαλε $125 εκ. από πωλήσεις διαφημίσεων το 2012 ενώ η Google έβγαλε $243 εκ. την ίδια περίοδο.
Αυτή τη στιγμή η Apple έχει μόνο το 3% στην αγορά διαφημίσεων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το EMarketer, με την Google να κατέχει το 49%. Το Facebook έχει το 15%.
Τι λέτε εσείς; Οι fullscreen διαφημίσεις θα αποδώσουν ή θα σπάσουν τα νεύρα στους χρήστες;
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.