Πριν από λίγους μήνες, ο Συνήγορος του Καταναλωτή κλήθηκε να αποφασίσει για μια διαφορά που προέκυψε μεταξύ ενός πελάτη που άλλαζε προμηθευτή και του ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος δεν είχε καταγράψει σωστά τις μετρήσεις και αρνήθηκε μάλιστα τις διορθώσεις. Και όπως καταλαβαίνεις αν δεν γίνει σωστή καταγραφή των μετρήσεων κατά την έναρξη του συμβολαίου το πράγμα μπλέκει.
Στη σύσταση σε αυτή την υπόθεση που δημοσιεύθηκε πριν από λίγους μήνες στην ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή και μπορείτε να την βρείτε εδώ διαβάζουμε και την διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθείται σε αλλαγές προμηθευτών, οπως αναλύεται στο Εγχειρίδιο μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης:
- ο πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας σύμφωνα με την παρ ΣΤ του άρθρου 7 του Εγχειριδίου
Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης έχει την υποχρέωση κατά την υποβολή Δήλωσης Εκπροσώπησης Μετρητή Φορτίου να ” περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον:… Την ένδειξη του Μετρητή Φορτίου, αν ο μετρητής είναι Μη Τηλεμετρούμενος, με τη συνοδεία του απαραίτητου φωτογραφικού υλικού το οποίο μεταφορτώνεται στην ειδική πλατφόρμα που αναπτύσσει ο Διαχειριστής του Δικτύου, μόλις αυτή καταστεί λειτουργική. - Μέχρι την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας του προηγούμενου εδαφίου, το φωτογραφικό υλικό διατηρείται στο αρχείο του νέου Εκπρoσώπου Μετρητών Φορτίου και διατίθεται στον Διαχειριστή του Δικτύου κατόπιν σχετικού αιτήματος. Η εισαχθείσα ένδειξη έναρξης της Εκπροσώπησης της παροχής από τον νέο Εκπρόσωπο Μετρητών Φορτίου, αφού ελεγχθεί σύμφωνα με τα τεχνικά και ιστορικά στοιχεία που διατηρεί ο Διαχειριστής του Δικτύου για την παροχή, αποστέλλεται αυθημερόν στον προηγούμενο Εκπρόσωπο Μετρητών Φορτίου προς έγκριση.
- Σε περίπτωση που εντός δύο (2) ημερών δεν ληφθεί από το Μηχανογραφικό Σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ ένσταση από τον προηγούμενο Εκπρόσωπο Μετρητών Φορτίου, η ένδειξη του επόμενου Εκπρoσώπου Μετρητών Φορτίου γίνεται δεκτή. Σε αντίθετη περίπτωση κατά την οποία υπάρχει ένσταση από τον προηγούμενο Εκπρόσωπο Μετρητών Φορτίου, θα πραγματοποιείται λήψη ένδειξης για την Εκπροσώπηση της παροχής από τον Διαχειριστή του Δικτύου. Η ένδειξη του Μετρητή Φορτίου δεν απαιτείται για τις περιπτώσεις που κατά την κρίση του Διαχειριστή του Δικτύου συντρέχουν λόγοι έκτακτης λήψης ένδειξης. Ο Διαχειριστής του Δικτύου δημοσιοποιεί στην ιστοσελίδα του κατάλογο των περιπτώσεων για τις οποίες θα διενεργείται έκτακτη λήψη ένδειξης.”
Το εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο εδώ Εγχειρίδιο-εκπροσώπησης-Μετρητών-και-Περιοδικής-Εκκαθάρισης_tc (1)
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.




























![Η πρώτη εικόνα του πολικού μαγνητικού πεδίου του Ήλιου έδειξε κάτι εκπληκτικό! [Βίντεο]](https://techmaniacs.gr/wp-content/uploads/2025/11/solar-orbiter-magnetic-field-l-218x150.webp)
















Έχω τριφασικό ρεύμα εδώ και 5 περίπου χρόνια,με βραδινό οικονομικό τιμολόγιο 23:00 με 07:00 εκτός από αυτό το ρολόι μου βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο που όσο ήταν 3μηνες οι μετρήσεις το πρόβλημα δεν ήταν τόσο έντονο, τώρα που είναι κάθε μήνα έχουμε πολύ πιεστεί, κατόπιν πολλών οχλησεων ήρθαν δύο υπάλληλοι της ΔΕΔΔΗΕ και μου τοποθέτησαν μια δισκέτα,πρώτον για να μπω στη διζωνικη ζώνη που θα έχω και την ημέρα ως λογικό έκπτωση και να πηγαίνουν απ’ ευθείας οι χρεώσεις δίχως να μεσολαβούν άλλα χέρια, δυστυχώς ενώ με διαβεβαίωσαν ότι όλα είναι εντάξει μέσα σ’ ένα μήνα,με δική μου έρευνα διαπιστώθηκε ότι απολύτως δεν έχει γίνει τίποτα, με πολλές εις βάρος μου επιπτώσεις, παρακαλώ να διαπιστωθεί από μέρους σας βάσει των καταγραφών σας το αδιανόητο λάθος, να ενεργήσετε τ δέοντα και να επιλυθεί το πρόβλημα, γιατί έχω σημειωθεί κατά πολύ από το μη ενεργό διζωνικο και τις λάθος δικές μου χρήσεις ζωνών, ευχαριστώ εκ των προτέρων και αναμένω σωστή ενημέρωση