Η Facebook ανακοίνωσε τα σχέδια της να ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία δημοπρασιών για διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο με σκοπό την επίτευξη περισσότερο στοχευμένων διαφημίσεων.

Η υπηρεσία θα ονομάζεται Facebook Exchange και θα επιτρέπει -φυσικά με το αζημίωτο- στους διαφημιστές να βλέπουν το ιστορικό περιήγησης των χρηστών του κοινωνικού δικτύου και να στοχεύουν σε συγκεκριμένους τύπους καταναλωτών, κατανοώντας καλύτερα τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.

Με άλλα λόγια, με την τοποθέτηση cookies στους υπολογιστές τους θα καταγράφονται όλα τα sites που επισκέφτηκαν τελευταία, έτσι ώστε οι διαφημίσεις να εμφανίζονται (δεξιά από το News Feed) μόνο στους ενδιαφερόμενους χρήστες. Μάλιστα, η Facebook τεστάρει ήδη την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας, έχοντας τοποθετήσει δοκιμαστικά cookies στους browsers ορισμένων χρηστών.

H υπηρεσία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Όπως φαίνεται, το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο βρήκε μία ακόμη πηγή εσόδων…

via

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.