Η είσοδος μιας εταιρείας στην Αμερικανική αγορά smartphone συσκευών, δεν είναι καθόλου εύκολη, επειδή η αφοσίωση στο brand διαδραματίζει κυρίαρχο λόγο και επειδή οι συσκευές αγοράζονται από τους παρόχους. Η Ευρώπη, ωστόσο, πάντοτε αποτελούσε μια διαφορετική ιστορία, εξαιτίας του δημοφιλούς χαρακτήρα ξεκλείδωτων smartphones και την έλλειψη της αφοσίωσης στο brand, με το πιο πρόσφατο τρίμηνο, να μην αποτελεί εξαίρεση.

Το μερίδιο τη Samsung στα υψηλότερα επίπεδα από το 2014

Ηγετική δύναμη της Ευρωπαικής αγοράς smartphone συσκευών αναδείχθηκε η Samsung σημειώνοντας υψηλό πέντε ετών κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2019. Η διάθεση συσκευών της Samsung κινήθηκε ανοδικά, 20% χρόνο με το χρόνο, από τα 15.3 εκατομμύρια στα 18.3 εκατομμύρια smartphones, ενώ το μερίδιο αγοράς έφθασε στο 40,6%, από το 33.9% μόλις 12 μήνες πριν. Η βελτίωση αυτή, σημαίνει ότι η Samsung πλέον ελέγχει περισσότερο μερίδιο από την Huawei και την Apple συνολικά.

Όπως σημειώνει η Canalys, η Samsung είχε περάσει αρκετά στην Ευρώπη τα προηγούμενα χρόνια και αποφάσισε να ακολουθήσει μια νέα στρατηγική. Η εταιρεία δεν έχει πλέον σαν στόχο τα περιθώρια κέρδους για χάρη της ισχυρής παρουσίασης στη συγκεκριμένη ήπειρο, με τη νέα σειρά Galaxy A συσκευών να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Τα low end και μεσαίου κόστου smartphoes της, είναι αυτά τα οποία κερδίζουν έδαφος το τελευταίο χρονικό διάστημα. Και όλα αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός, ότι η εταιρεία πούλησε 12 εκατομμύρια μονάδες των τριών δημοφιλέστερων συσκευών. Αυτά ήταν τα Galaxy A50 και Galaxy A40  στη πρώτη και δεύτερη θέση με 3.2 και 2.2 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα, ενώ το Galaxy A20e ακολούθησε στη τέταρτη θέση με 1.9 εκατομμύρια μονάδες.

Huawei και Apple βλέπουν τις πωλήσεις να μειώνονται

Στη δεύτερη θέση έρχεται η Huawei με μερίδιο αγοράς στα 18.8%, πετυχαίνοντας να πουλήσει 8.5 εκατομμύρια μονάδες. Οι αριθμοί παραμένουν εντυπωσιακοί, αλλά αντιπροσωπεύουν μια μείωση της τάξεως του 16%. Μόλις πριν από 12 μήνες, η εταιρεία είχε διαθέσει 10.1 εκατομμύρια μονάδες και το μερίδιό της είχε διαμορφωθεί στο 22.4%.Οι κακές επιδόσεις της Huawei μπορούν να αποδωθούν στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, ενώ αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, μετά και τις δηλώσεις του Trump ότι οι ΗΠΑ δεν πρόκειται να συνεργαστούν με την Huawei.

 Από την άλλη μερια, το μερίδιο αγοράς της Apple διαμορφώθηκε στα 14.1% πετυχαίνοντας να πουλήσει 6.4 εκατομμύρια iPhones. Το iPhone XR ήταν η πέμπτη καλύτερη σε πωλήσεις συσκευή με 1.8 εκατομμύρια μονάδες. Δεν είναι όμως όλα ρόδινα, καθώς τα αποτελέσματα αυτά αντιπροσωπεύουν μείωση της τάξεως του 17% από τις 7.7 εκατομμύρια μονάδες και μερίδιο 17% έναν χρόνο πριν.

Η εστίαση, τέλος της Xiaomi σε αγορές που απαιτούν χαμηλές τιμές συσκευών, συνεχίζει να αποδίδει, με την εταιρεία να σημειώνει ανάπτυξη της τάξεως του 48%. Οι πωλήσεις του brand αυξήθηκαν από τα 2.9 εκατομμύρια μονάδες το 2018 σε 4.3 εκατομμύρια μονάδες φέτος, κάτι που έκανε και το μερίδιο αγοράς να φθάσει στο 9.6%.  Σύμφωνα με την Canalys, οι λιανοπωλητές και οι συνεργάτες της Xiaomi βασίζονται σε αυτήν για να κλείσουν το κενό που αφήνει η Huawei. Την πεντάδα κλείνει η Nokia με 1.2 εκατομμύρια μονάδς σε πωλήσεις.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.