Η τελευταία συσκευή της Sony πέρασε από το Strategy Analytics, ώστε να δοκιμαστεί η οθόνη του. Η νέα οθόνη είναι τεχνολογίας P-OLED και έχει ανάλυση 1440×2880.
Για σύγκριση η Strategy Analytics μάζεψε τις κορυφαίες συσκευές της αγοράς, ώστε να τις βάλει δίπλα στο Xperia XZ3. Οι δοκιμές έγιναν μεταξύ 21 και 23 Αυγούστου, οπότε θα δείτε πως το Galaxy Note 9 δεν βρίσκεται ανάμεσα στις συσκευές καθώς δεν ήταν διαθέσιμο ακόμα (μα και αυτή δεν μας πήραν ένα τηλέφωνο να τους πάμε το δικό μας δείγμα).
Το Strategy Analytics έφερε 202 καταναλωτές και τους έδειξε τις συσκευές τις οθόνες τους, ενώ οι συσευές ήταν σε θήκες, ώστε να μην φαίνεται ποια συσκευή κρατούσαν. Οι ρυθμίσεις της οθόνης ήταν στις προεπιλεγμένες και τα βίντεο και οι φωτογραφίες έπαιζαν παράλληλα σε όλες τις συσκευές.
Στους καταναλωτές έδειξαν φωτογραφίες και βίντεο, όπως επίσης και το trailer του Venom από το YouTube. Μετά τους ζήτησαν να βαθμολογήσουν κάθε οθόνη με βάση την φωτεινότητα, την ευκρίνεια, την ρεαλιστικότητα των χρωμάτων, την οξύτητα και ζωντάνια των χρωμάτων.
Από ότι φαίνεται οι καταναλωτές προτίμησαν ξεκάθαρα το Sony Xperia XZ3, που κατάφερε να κερδίσει το 70%. Ακολουθεί το iPhone X (13%) και μετά το LG V30 (9%). Η οθόνη του Xperia XZ2 πήρε το 53% των ψήφων.
Παρακάτω θα βρείτε την βαθμολογία σε όλες τις κατηγορίες.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.