Πίσω στο 2018, ο Google Chrome browser ξεκίνησε το μπλοκάρισμα των διαφημίσεων σε σελίδες που δεν ακολουθούσαν κάποια standards. Η Google συνεχίζει την προσπάθεια να κάνει την πλοήγηση των χρηστών στο διαδίκτυο όλο και πιο εύκολη και κάτι τέτοιο περιλαμβάνει άμεσα και το πόσο επηρεάζονται οι επιδόσεις. Ο Chrome θα ξεκινήσει σύντομα να μπλοκάρει διαφημίσεις που είναι ιδιαίτερες απαιτητικές σε πόρους CPU ή δεδομένα.
Σύμφωνα με την Google, ένας αριθμός διαφημίσεων, αν και μικρός, χρησιμοποιεί το 27% των δεδομένων κινητής που χρησιμοποιούνται από όλες τις διαφημίσεις στον Chrome. Αυτές οι διαφημίσεις, καταναλώνουν δεδομένα και εξαντλούν τις μπαταρίες των χρηστών. Αρχής γενομένης από το καλοκαίρι, η Google θα βάζει όριο στους πόρους που μια διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί στον Chrome.
Πιο συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις στον Chrome θα περιορίζονται στη χρήση 4MB δεδομένων δικτύου ή 15 δευτερολέπτων χρήσης του CPU σε οποιαδήποτε περίοδο 30 δευτερολέπτων ή 60 δευτερολέπτων συνολικής χρήσης CPU. Αν τα όρια αυτά ξεπεραστούν, το frame της διαφήμισης θα εμφανίζει ένα μήνυμα ότι αυτή αφαιρέθηκε.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.