Η Apple αποφάσισε να ακολουθήσει την τακτική της Google και να προβάλει διαφημίσεις στα αποτελέσματα της αναζήτησης στο App Store, αλλά αυτό δεν πήγε καθόλου καλά. Επειδή όμως η Google ξέρει καλύτερα πώς δουλεύει όλο αυτό, πήγε ένα βήμα παραπέρα και έβαλε περισσότερες διαφημίσεις στο Play Store.

Εκτός από τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα της αναζήτησης, στην κορυφή και στο μέσω των σελίδων με τις κατηγορίες εφαρμογών, και τα λοιπά, η Google ξεκίνησε να εμφανίζει διαφημίσεις και στις προτάσεις των αναζητήσεων. Μάλιστα, δεν θα το έκανε με τον “παραδοσιακό τρόπο”.

Θα περίμενε κανείς οι διαφημίσεις στις προτάσεις αναζήτησης του Play Store να είχαν σχέση με αυτό που ξεκίνησες να ψάχνεις, όμως κάτι τέτοιο φαίνεται να μην ισχύει. Η εταιρεία εμφανίζει διαφημίσεις πριν καν ο χρήστης πληκτρολογήσει έστω και ένα γράμμα.

Προφανώς, οι διαφημίσεις αυτές προέρχονται από προγραμματιστές που έχουν πληρώσει κάτι παραπάνω στη Google. Ωστόσο, φαίνεται ότι έχουν επίσης σχέση με τα ενδιαφέροντα του χρήστη, τι εφαρμογές χρησιμοποιεί, τη δραστηριότητα του στο διαδίκτυο, τις συνήθειες του, και τα λοιπά – όπως κάθε τι άλλο στον κόσμο της Google.

Όλα αυτά συνέβησαν τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, με αρκετούς χρήστες να αναφέρουν ότι βλέπουν τις διαφημίσεις, και το μεγαλύτερο μερίδιο των χρηστών Android να μην έχουν επηρεαστεί από αυτή την αλλαγή. Ωστόσο, αυτό φαίνεται να έχει αλλάξει.

Μία συζήτηση στο Twitter, την οποία ξεκίνησε ο Mishaal Rahman, αποκάλυψε ότι πλέον οι διαφημίσεις στην αναζήτηση του Google Play Store αποτελούν ενδεχομένως μόνιμο χαρακτηριστικών του καταστήματος εφαρμογών. Χρήστες από την Αγγλία, την Ιαπωνία, και άλλες περιοχές αναφέρουν ότι βλέπουν διαφημίσεις με το που πατάνε το πλαίσιο της αναζήτησης.

Εκτός από την διεύρυνση του χαρακτηριστικού, έχει αλλάξει και η εμφάνιση των διαφημίσεων. Σύμφωνα με τον Mishaal Rahman, οι χρήστες δεν βλέπουν πλέον απλές προτάσεις εφαρμογών, αλλά και ποικιλία πληροφοριών όπως το πλήθος των λήψεων και η βαθμολογία τους.

Αυτές οι πληροφορίες είναι σημαντικές για την αποφυγή λήψης κακής ποιότητας εφαρμογών. Όμως, οι διαφημίσεις με το που πατάς την αναζήτηση, αποτελούν μία αρκετά επιθετική τακτική δημιουργίας εσόδων, ακόμα και για τη Google.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.