Η Google ξεκίνησε την ευρεία διάθεση των AI Overviews στην Αναζήτηση, με μερίδα χρηστών να μην είναι ευχαριστημένοι, ενώ κάποιοι μιλούν για καταστολή της ελευθερίας του λόγου. Βέβαια, προς υπεράσπιση του κολοσσού της αναζήτησης, πρόσθεσε το φίλτρο “Web / Ιστός” που επιτρέπει να βλέπεις μόνο συνδέσμους προς ιστοσελίδες. Όλα καλά μέχρι εδώ, λέμε τώρα, αλλά δεν πρόλαβε να κλείσει εβδομάδα από τη διάθεση και η Google ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει διαφημίσεις στα AI Overviews.

Πώς να αποκτήσεις ξανά την ελευθερία σου στο διαδίκτυο, μετά την κλοπή της από τη Google

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Google Marketing Live στις 21 Μαΐου, η Google ανακοίνωσε νέους τρόπους με τους οποίους οι διαφημιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν και να επωφεληθούν από την AI στις διαφημίσεις τους. Μία από τις ανακοινώσεις ήταν ότι τα AI Overviews στην Αναζήτηση, τα οποία θα περιέχουν “σύντομα” διαφημίσεις.

Δεν ανακοινώθηκε συγκεκριμένη ημερομηνία εφαρμογής αυτής της αλλαγής, ενώ δεν είναι ακόμη live.. Ωστόσο, η Google λέει ότι οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται “σύντομα” στα AI Overviews και ισχυρίζεται πως οι χρήστες τις βρίσκουν “χρήσιμες”.

Αυτές οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται με μια εμφανή αποποίηση ευθυνών, την κλασική λέξη “Sponsored” και θα αφορούν προϊόντα σχετικά με την αναζήτηση του χρήστη. Το παρακάτω παράδειγμα της Google δείχνει προτάσεις και συνδέσμους για προϊόντα αφαίρεσης τσακίσεων στην αναζήτηση “πώς αφαιρώ τις τσακίσεις από τα ρούχα;”.

Google AI Overviews Διαφημίσεις

Η Google εξηγεί ότι οι χρήστες βρίσκουν χρήσιμες τις διαφημίσεις που εμφανίζονται πάνω και κάτω από την επισκόπηση που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη. Σύντομα θα ξεκινήσει να δοκιμάζει τις διαφημίσεις στα AI Overviews στις Η.Π.Α., αλλά δεν αναφέρει πότε θα γίνουν διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο.

Αυτές οι διαφημίσεις θα δημιουργούνται αυτόματα από τις υπάρχουσες διαφημίσεις στην Αναζήτηση Google. Οπότε, οποιαδήποτε διαφήμιση θα εμφανιζόταν στα αποτελέσματα τις αναζήτησης, πλέον θα είναι και στα Overviews.

Η Google αναφέρει ότι θα συνεχίσει να δοκιμάζει και να εξελίσσει την εμπειρία της Αναζήτησης και πως θα παραμείνει επικεντρωμένη στην αποστολή πολύτιμης κίνησης στους εκδότες και τους δημιουργούς. Βέβαια, το demo της εταιρείας (παρακάτω ή παραπάνω, διάλεξε που θες να το δεις) δεν δείχνει ούτε έναν σύνδεσμο προς πηγή στο διαδίκτυο μέχρι να κάνεις scroll down στη σελίδα.

Google AI Overviews Διαφημίσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.