Σε ρεπορτάζ της ιστοσελίδα mononews.gr αποτυπώνεται μια τραγική κατάσταση στο θέμα των μετρήσεων του ΔΕΔΔΗΕ. Όπως αναφέρει συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα έχει υπάρξει σωρεία καταγγελιών για λανθασμένες μετρήσεις με αποτέλεσμα πλήθος φουσκωμένων λογαριασμών. Ωστόσο εκείνο που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει.
Cosmote TV χωρίς συμβόλαιο για όλους με χρέωση στο λογαριασμό
Ο ΔΕΔΔΗΕ όπως γνωρίζουμε έχει εργολάβους που αναλαμβάνουν να κάνουν τις μετρήσεις κάθε μήνα. Από έρευνα που διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι ορισμένοι δεν προβαίνουν στη πραγματικότητα σε λήψη μετρήσεων, αλλά αντίθετα βάζουν τυχαία νούμερα για να μην αναγκαστούν να πάνε στο σημείο και λάβουν μέτρηση. Η μέτρηση που βάζουν είναι συνήθως ο μέσος όρος από προηγούμενες καταναλώσεις χωρίς στη πράξη να ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.
Σε μια προσπάθεια να μειώσει την ενέργεια που δεν καταναλώνεται αλλά και να περιορίσει το φαινόμενο των ρευματοκλοπών, αρχίζει το μεγάλο ξεκαθάρισμα των εργολάβων αφενός και αφετέρου θα διακόπτεται το ρεύμα σε όσους δεν δίνουν πρόσβαση στα ρολόγια για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Παράλληλα, προχωράει γρήγορα η εγκατάσταση έξυπνων μετρητών.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Το σίγουρο είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ όταν δεν μπορεί να μετρήσει, κάνει εκτίμηση (σαν το “έναντι”), και τότε ο λογαριασμός μπορεί να έρχεται πιο πάνω από αν είχε μετρηθεί κανονικά (θα εξισωθεί όταν τελικά γίνει η μέτρηση, με τον εκκαθαριστικό λογαριασμό). Το φαινόμενο μπορεί να συμβαίνει συχνά, πολλές φορές και γιατί ο ιδιοκτήτης δεν έχει εξασφαλίσει την πρόσβαση.
Ακριβώς όπως τα λέει ο κύριος Σιβριδης! Να προσθέσω ότι δεν γίνεται να μην πάει για καταμέτρηση γτ όταν μετράς πρέπει να είσαι στο στίγμα και θέλει φωτογραφία τον μετρητή η φωτογραφία με κίτρινο χαρτάκι ότι απουσιάζει ο πελάτης…. Το λέω σαν καταμετρητής!
Δεν ξέρω εσεις τι λέτε…. Εγώ ξέρω ότι είχαμε νυχτερινό και για μήνες μας χρεωνανε κανονικο…. Και τώρα περιμένουμε τον τεχνικό να το ρυθμίσει και δεν έχει έρθει κανείς….. Και δεν σηκώνουν και τα τηλέφωνα στο δεδηε
Ένα μήνα τώρα δεν έρχονται τεχνική να δουν το ρολόι που έχει πρόβλημα κάνει καταμέτρηση με το γενικό να είναι OFF και ακόμα είμαστε στο περίμενε ωραία πράγματα
Στην ΔΕΗ δυστυχώς με την καταμέτρηση έχει χαθεί τελείως η μπάλα, προσπαθούμε μήνες νά βγάλουμε άκρη καί δεν μπορούμε, και τό κακό είναι ότι γίνεται για πολλοστή φορά, αυτή την φορά όμως θά είναι καί ή τελευταία,
Αναγκαστικά θα πάω σέ άλλη εταιρεία!!
Η ελεύθερη οικονομία ήθελε ιδιωτικές εταιρείες για να υπάρχει ανταγωνισμός και καλύτερες τιμές στο ρεύμα.Τωρα μπορούμε όλοι να απολαύσουμε τα λαμόγια που εμπορεύεται το ρεύμα.
Αυτοί που κάνουν την καταμέτρηση φταίνε.Εκει που φταίει ο ΔΕΔΔΗΕ είναι ότι δεν τους ελέγχει αν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.Σε μένα προσωπικά που δεν είχε γίνει καταμέτρηση πήρα στον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν ότι ο υπάλληλος που έπρεπε να κάνει την καταμέτρηση έγραψε ότι δεν είχε πρόσβαση στο ρολόι πράγμα ψευδές διότι το ρολόι είναι έξω μέχρι που με την φασαρία που έκανα ήρθε υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ όπου και διαπίστωσε ότι ήταν όπως τους είπα.Το ίδιο έγινε και με το ρολόι του γιου μου που μένει ακριβώς δίπλα.Τι κίτρινα χαρτάκια λέτε, απλά βαριουνται και αφού δεν τους ελέγχει κανείς κάνουν ότι θέλουν και κάνουμε εμείς τους υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ να μετράμε και να δίνουμε τις μετρήσεις.Ελλαδα εδώ!!!
Δεν ισχύει πάντα αυτό που λέτε γιατί σε μένα έγραψαν ότι δεν μέτρησαν γιατί δεν είχαν πρόσβαση στο ρολόι πράγμα ψευδές διότι το ρολόι είναι έξω μέχρι που έκανα φασαρία στον ΔΕΔΔΗΕ και ήρθε υπάλληλος του όπου και διαπίστωσε ότι όντως ήταν όπως είχα πει.Ο εργολάβος και οι υπάλληλοι του φταίνε.