Breaking News! Η ACS είναι μία από τις καλύτερες εταιρείες courier στην Ελλάδα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το τοπίο, και αυτό λέει πολλά. Δεν χάνει ευκαιρία να αποδεικνύει πως όταν δεν θέλει απλά δεν δουλεύει, γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει, που λένε και στο χωριό καταγωγής μου.

Κάθε προβληματικό περιστατικό που έχω να αναφέρω από αυτήν την εταιρεία, απλά είναι τόσο κραυγαλέο που επισκιάζει όλη την καλή δουλειά που γίνεται – στην περιοχή μου. Το νέο συμβάν ξεπερνά κάθε φαντασία και επίπεδο θράσους. Κάθε πρωί μπαίνω να ελέγξω τα tracking number όλων των δεμάτων που περιμένω να έρθουν, για να προγραμματίσω καλύτερα τη μέρα μου – θέλουν χρόνο οι παραλαβές, ειδικά με courier στην Ελλάδα.

Σήμερα, βλέπω ότι ένα ακόμα από τα δέματα που έχει η ACS έχει βγει για διανομή. Καθώς τον τελευταίο καιρό έχουν ξεχάσει πώς είναι να αναφέρεις τον χρόνο παράδοσης και απλά στέλνουν ένα μήνυμα τύπου “το έχει ο διανομέας, θα το φέρει σήμερα”, λέω “δεν τρέχει κάτι, ούτως ή άλλως από το σπίτι δουλεύω σήμερα”. Ωστόσο, τα πράγματα πήγαν λίγο διαφορετικά.

Γύρω στις 2 το μεσημέρι, που έπρεπε το δέμα να μου έχει παραδοθεί ήδη – βάσει του συνηθισμένου χρονοδιαγράμματος, λαμβάνω κλήση στο κινητό από αριθμό κινητού και είναι υπάλληλος της ACS. Ο διάλογος πήγε ακριβώς έτσι:

  • Έχουμε ένα δέμα για σένα, θα το παραδώσουμε Τετάρτη, και αν. Θες να το βάλω για διανομή όταν μπορούμε, ή να το στείλω σε κάποιο κατάστημα κοντινό και να πας να το πάρεις;
  • Τι tracking number έχει; Γιατί περιμένω δύο δέματα από εσάς, με το ένα να έχει βγει ήδη για διανομή σήμερα και το άλλο είναι από χθες προς παράδοση.
  • Προφανώς αφού το ένα είναι προς παράδοση από χθες και τα παραδίδουμε αναγκαστικά σε 48 ώρες το πολύ, σήμερα θα έρθει. Άρα το άλλο. Θες να μου πεις ένα κατάστημα να το αφήσουμε ή να το βγάλω διανομή όποτε μπορούμε;
  • Εγώ θα σου πω σε ποιο κατάστημα; Πες μου εσύ σε ποιο κατάστημα μπορείς να το έχεις το συντομότερο.
  • Στο Χ θα το έχω σήμερα, αλλά στο Ψ που είναι πιο κοντά στη διεύθυνση παράδοσης θα το έχω αύριο.
  • Τότε προφανώς στο Ψ, δεν έχω χρόνο να τρέχω στο Χ.
  • Όπως θες, θα μπορούσες να το έχεις σήμερα. Παραλαβή το Σάββατο. ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ

Ακριβώς έτσι, ούτε γεια, ούτε ευχαριστούμε που κάνεις τη δουλειά μας, ούτε τίποτα παραπάνω. Συνήθως είναι απίστευτα ευγενικός, αλλά η κατάσταση δεν βοήθησε να κρατηθώ και έγινα λίγο απότομος. Όμως, τα προβλήματα πολλά… Ακόμα και όταν του ζήτησα το tracking number με πήγε σε φάση αφού τον ξέρεις τι συζητάμε.

Έπειτα, είναι η χιλιοστή φορά που η συγκεκριμένη εταιρεία παραδίδει “αναγκαστικά” επειδή είναι υποχρεωμένη να δώσει τα δέματα εντός 48 ωρών. Μετά έχουμε αυτό το διάλεξε κατάστημα; Ας πούμε τι; Ότι μου κάνεις χάρη; Μήπως και έχω δουλειά στο κέντρο της Αθήνας να το αφήσεις εκεί να είναι εύκολο να κάνω τη δουλειά σου περάσω να το πάρω;

Το γεγονός του εντελώς αγενούς κλεισίματος, τύπου έχω να βάλω και άλλους να δουλέψουν για την ACS, δεν θα το σχολιάσω καν. Όμως, δεν μπορώ να παραλείψω το “θα μπορούσες να το έχεις σήμερα”. Έχει ένα δίκιο, θα μπορούσα να το έχω σήμερα, αν η ACS είχε κάνει τη δουλειά της.

Τουλάχιστον υπήρξε πρόοδος, δεν χρειάστηκε να αργήσουν να φέρουν δέμα και μετά από ώρες αναμονής στο τηλέφωνο να μου πούνε “αν θες πέρνα από το τάδε κατάστημα και πάρτο”. Όχι. Αυτήν τη φορά είχαν την ευγένεια να με ρωτήσουν μέχρι που θέλω να τρέχω ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τα ίδια έκαναν με την επιστολικη ψήφο. Ουδέποτε παρέδωσαν πάρα διεταξαν να πάμε να παραλάβουμε από το κατάστημα με άλλα 100 άτομα αναμονή. Συμπτωματικά το εκλογικό κέντρο είναι ποιο κοντά από το κατάστημα. Αλλά το απόλυτο είναι ότι έστειλε μήνυμα ότι ήρθε και δεν βρήκε κανένα, αλλά κατάφερε να μην τον γράψει η κάμερα ασφαλείας της εξωπορτας.

  2. Επιτέλους κάποιος τα λεει. Η χειρότερη εταιρεία μακραν. Το tracking είναι ο,τι να ναι. Πολλές φορές λεει ότι έχει παει σε κατάστημα και πας και σου λενε ειναι στη διανομή. Τηλέφωνα δε σηκώνουν ουτε για πλακα. Γενικά πλήρης ασυνεννοησία και έλλειψη οργάνωσης. Μηδέν scalability, παρόλα αυτά κάνουν deals με εξωτερικό τα οποία δε μπορούν να τηρήσουν. Ακόμα και να μήν έφτιαχνε το θέμα του scalability, με πολύ μικρές αλλαγές στο tracking system θα ήταν πολυ καλύτερη η εξυπηρέτηση. Απλώς δε φαίνεται να νοιάζονται και πολυ για τον πελάτη.

  3. Είναι τόσα πολλά τα περιστατικά, που έχει καταντήσει να είναι αιτία να ΜΗΝ επιλέγω eShop που συνεργάζεται μαζί τους.

  4. Πραγματικά ότι χειρότερο σε μεταφορική. Δεν σέβονται καθόλου. Έχω και εγώ άπειρα περιστατικά με Πάτρας3… Πλέον δεν ασχολούμαι καθόλου με tracking και τους αφήνω να επιλέξουν να ΜΗΝ με καλέσουν τηλεφωνικός για σχετική δικαιολογία.

  5. Εδώ και πάνω από 1 χρόνο αποφάσισα να μην παραγγέλνω από καταστήματα που στέλνουν με ACS. Οι τύποι είναι αντιεπαγγελματιες. Αναξιόπιστοι τελείως.

  6. Και εγώ έχω πολλά να τους σούρω αλλά τελευταία στην περιοχή μου παραδίδουν και σχετικά έγκαιρα. Πιο παλιά κάναν το: βγαίνει διανομή, αχ τι κρίμα δεν ήσουν σπίτι, έλα να παραλάβεις αύριο.
    Όταν μπορώ προτιμώ box now, μετά acs η ότι άλλο courier και χειρότεροι ΕΛΤΑ courier και ΕΛΤΑ πάτος δεν τα φέρνουν πότε και έχουν πάντα ουρές.

  7. Συμφωνώ ότι ειδικά η ACS το έχει δει λίγο κάπως αφ’υψηλού. Λες και κάνουν χάρη που παραδίδουν τα δέματα. Αλλά το πιο γελοίο είναι τα ΕΛΤΑ κούριερ. Σου λέει απλά ότι δεν κάνουμε παραδόσεις στην περιοχή σας οπότε πρέπει να το παραλάβετε ο ίδιος. Την επόμενη φορά θα ζητήσω έκπτωση στα μεταφορικά διαφορετικά καταγγελία.

  8. Δεν ξέρω για Αθήνα, στην Δυτική Μακεδονία είναι όλοι ευγενικοί και παραδίδουν στην ώρα τους ακόμη και στο πιο απομακρυσμένο χωριό!

  9. Εδώ στην Ουγκάντα (Λάρισα) δεν μας παίρνουν ούτε τηλέφωνο. Απλά μας έρχεται ένα μήνυμα ότι δεν βρέθηκε η διεύθυνση παράδοσης (στο κέντρο της πόλης) και μας ζητούν να πάρουμε τηλ για να διευθετήσουμε το ζήτημα, αλλά βέβαια ξέρουμε (όσοι έχουμε την ατυχία να συνεργαζόμαστε με την ACS) ότι δεν απαντούν στα τηλέφωνα, οπότε όταν σου έρχεται τέτοιο μήνυμα είτε αφήνεις το δέμα να επιστρέψει στον αποστολέα είτε πηγαίνεις και στήνεσαι στην ουρά στο κατάστημα της ACS για να το παραλάβεις. Προσωπικά αν μπορώ επιλέγω εταιρίες που δεν χρησιμοποιούν ACS ή επιλέγω άλλη courier, αλλά δυστυχώς αυτό δεν μπορώ να το κάνω με αντικείμενα που αγοράζω από το εξωτερικό.

  10. Η χειροτερη κουριερ με διαφορα. Αγενεις, ασυνεπεις, ψευτες….θα μπορουσα να προσθετω επιθετα μεχρι αυριο. Εχω καταληξει,αν καποιο eshop συνεργαζεται μαζι τους,απλα ψωνιζω απο αλλου!

  11. Εδώ στη Χίο τα πρωτεία αναιδειας, και κάκιστης εξυπηρέτησης τα έχει η Γενική Ταχυδρομική. Η ACS από τότε που άλλαξε χέρια πάει καλά. Γενικά πάντως θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι γενικό σε όλους τους κλάδους σε αυτή τη χώρα. Είναι θέμα κουλτούρας δυστυχώς.

  12. Έχετε απόλυτο δίκιο!!!ειδικά στο θέμα της επιστολικής ψήφου ξεπέρασαν τον εαυτό τους!!!
    Απορώ πώς και με ποιους όρους το Υπουργείο Εσωτερικών τους ανέθεσε το έργο!!!

  13. να πω και εγω στορι απο πλευρας ατομων που εχουν εργαστει εκει.. και εχω μιλησει μαζι τους..
    οι ανθρωποι που κανουν τις παραδοσεις τους φορτωνουν με πολλα παραπανω δεματα επιστολες και τα συναφη .. με αποτελεσμα να μην μπορει να βγει η δουλεια λογο οτι εχουν λιγοτερο προσωπικο απο οτι χρειαζετε…προσπαθουν οπως ολες οι εταριες στην ελλαδα να εχουν το λιγοτερο προσωπικο για να εχουν το μεγαλυτερο κερδος…
    γι αυτο τον λογο πολλοι απο τους ανθρωπους που κανουν τις παραδωσεις ειναι απο τις 8 το πρωι μεχρι τις 8 το βραδι στις μεγαλες πολεις στην κινηση… και στα χωρια γινετε ακομα χειροτερο με 13 και 15 ωρες συνεχους οδηγησης.. πραγμα που κανει την παραδοση και την ολη διαδικασια μια μεγαλη κουραση.. πολλοι απο αυτους δεν περνουν καν ρεπο.. συνεπως τα 6ημερα 10+ ωρα να τους επιβαρυνουν…+ το οτι οι οδηγοι των καθε οχηματων ξεφορτωνουν και φορτωνουν το καθε φορτηγο που παει….
    δεν φταιει η εταρια που ακολουθα τα νομιμα που το κρατος τους εχει δωσει..αλλα ο πολιτης και οι εταιριες που τους δινουν το δικαιωμα να κανουν χρηση….

    απο την αλλη τιμολογικα εχουν ξεφυγει εκει .. και θα πω ενα στορι που εχω απο το 2017..
    θελωντας να στειλω κατι στην αμερικη.. τοτε.. πηγα στην acs και μου ειπαν οτι θα κοστισει 109.10 να παει σε 10 ημερες…. τελικα το εστειλα με ελτα.. και 30 ευρο.. και πηγε σε 10 μερες….

    οι υπερτιμολογισεις και οι κακες πρακτικες με τους εργαζομενους που ειναι το minimum που κανουν χρηση σημερα οι εταιριες εχει κατεφερει να κανει αυτο το πραγμα που περιγραφετε…
    δηλαδη να σε αναγκαζουν να πας στο καταστημα…να παρει το δεμα σου..
    πολλες φορες οτι δεμα χρειαστηκε απο οποιαδηποτε εταιρια οταν περνουν τηλεφωνο τους λεω θα περασω εγω.. ναι θα κανω τα 12 χλμ και θα περιμενω στον γκισε να το παραλαβω αφου ξερω οτι 2 αυτοκινητα δεν αρκουν.. για να γινει η παραδωση σε μια μεγαλη περιοχη.. και οτι δεν θα κατσω να χασω τον χρονο μου περιμενωντας.. κατι που μπορω να παρω σε 20 λεπτα.

    στο θεμα τις επιστολικης ψηφου… δεν ειναι μονο η συγκεκριμενη εταιρια αλλα και τα ελτα.. που ειναι μεσα και γενικα ολος ο τομεας που ολοι πηραν μεριδιο διαμοιρασμου και ετσι χωρις λογο με κρατικα χρηματα γινετε κατασπαταληση των πορων και χρονου μιας υπηρεσιας… για εκλογες για την ευρωπη… μαλιστα.. και γιατι στην ελλαδα δεν κοβετε αυτο το πραγμα με την επιστολικη που στο κατω κατω το 97% καταληγει στα σκουπιδια? και τρωει χρηματα απο το κρατος…γιατι το επιτρεπει ο ελληνας πολιτης.. απλα..

    οπωτε αποδεχτειτε τα νομιμα με την εργασια.. αποδεχτειτε υποστελεχωμενα καταστηματα κουριερ… και αποδεχτειτε οτι το κρατος ξοδευει χρηματα για κατι ανουσιο.. που θα παει στον καδο..

  14. Speedex courier Απλός φάκελος από Πτολεμαΐδα για Κοζάνη 12.50€…..
    Με το ποδήλατο να πήγαινα νά τόν παραδώσω ο ίδιος η με το ΚΤΕΛ πολύ Ποίο φτηνά θα έβγαινε….
    Απλά όλες οι ταχυμεταφορές είναι μαύρα χάλια

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.