Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, για τη βέλτιστη εμπειρία σας ως τελικός παραλήπτης και για την ταχύτερη παράδοση της κάθε αποστολής σας, από 01/04/2023 είναι απαραίτητη η καταχώρηση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) ή/και του κινητού τηλεφώνου επικοινωνίας σας, μαζί με τα πλήρη στοιχεία της διεύθυνσής σας στα σχετικά πεδία της αποστολής.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εξασφαλίσετε την έγκαιρη και ορθή ενημέρωση της επικείμενης παράδοσης της αποστολής σας, αξιοποιώντας τα παρακάτω οφέλη:

  • Ειδοποιήσεις που αφορούν την άφιξη και τον προγραμματισμό της παράδοσης
  • Ειδοποιήσεις μη επιτυχούς προσπάθειας παράδοσης με δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με το αρμόδιο κατάστημα παράδοσης ACS για:
    1. Αλλαγή ημερομηνίας παράδοσης
    2. Αλλαγή σημείου παράδοσης (π.χ. ACS Smart Point ή κατάστημα ACS)
    3. Βελτίωση στοιχείων διεύθυνσης (π.χ. όνομα στο κουδούνι, όροφος κλπ)
  • Αυτόματη ενημέρωση για την κάθε αποστολή σας στην ενότητα «Οι Αποστολές μου» της εφαρμογής ACS Mobile App
  • Ασφάλεια επικοινωνίας, αφού όλες οι αλλαγές στην παράδοση της κάθε αποστολής σας γίνονται με καταχώρηση μοναδικού pin, το οποίο θα λαμβάνετε ηλεκτρονικά.

Σε περίπτωση αδυναμίας ενημέρωσής σας, λόγω έλλειψης των συγκεκριμένων στοιχείων επικοινωνίας, όπως επίσης και στην περίπτωση αναγραφής ασαφούς ή μη ορθής διεύθυνσης σας, η ACS ενδέχεται να διαφοροποιήσει τη διαχείριση της αποστολής σας και να την προωθήσει στο αρμόδιο κατάστημα προορισμού (ρεσεψιόν) αναμένοντας να την παραλάβετε από το κατάστημα. Σημειώνεται ότι σε αυτή την περίπτωση, η αποστολή σας θα παραμένει εκεί για 5 ημερολογιακές ημέρες και μετά το πέρας του παραπάνω διαστήματος, θα δρομολογείται η επιστροφή της, με το κόστος να επιβαρύνει τον αρχικό πελάτη-αποστολέα.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας και σας βεβαιώνουμε ότι η ACS θα συνεχίσει να επενδύει στην υλοποίηση εξειδικευμένων υπηρεσιών και λύσεων, που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η χειρότερη εταιρεία κούριερ.
    Τους λες παράδοση μια συγκεκριμένη ώρα πε απόσταση 4 ώρες και σου λένε ότι δεν γίνεται .
    Στο φέρνουν όποτε θέλουν και ότι ώρα θέλουν.
    Λες και εμείς είμαστε αργοσχολοι,και περιμένουμε την acs όλη μέρα.εχουν χάσει τι εστί εταιρεία κούριερ.
    Άσε η αργοπορία το δέμα 5 μέρες στην acs πλατείας Βάθης και ακόμα να μου έρθει.
    Μακριά και αγαπημένοι.

  2. Εγώ είμαι 100% ευχαριστημένος γιατί τους παίρνω τηλέφωνο ενώ είναι να φύγει το δέμα Και τους λέω να το κρατήσουν άλλον ένα μήνα και το κρατάνε για πάρτη μου οπότε είμαι ικανοποιημένος από την ACS Courier

  3. ΖΕΓΩ.ΔΕΝΕΚΑΝΑ.ΠΑΡΑΛΑΒΗ.ΑΠΟΑ,,cs.ΕΝΑΔΕΜΑ.ΚΑΙΕΙΠΑ.ΝΑΚΑΝΟΥΝ.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.ΕΜΑΘΑ.ΟΜΩΣ.ΟΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ.ΕΙΝΑΙ.ΑΠΑΤΗ.ΔΕΝ.ΥΠΗΤΧΕ.ΤΙΠΟΤΕ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ.ΤΕΛΙΚΑ.ΠΟΥΠΑΡΑΦΟΘΗΚΕ.ΤΟΔΕΜΑΜΟΥ.ΘΕΛΩ.ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΠΑΡΑΚΑΛΩΠΟΛΥ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.