H Revolut όπως εξηγεί στην επίσημη ιστοσελίδα της, μπορεί ανά πάσα στιγμή να ζητήσει πρόσθετα έγγραφα για την πηγή των χρημάτων, εμφανίζοντας σχετική ειδοποίηση στην αρχική οθόνη του smartphone. Μάλιστα επισημαίνει ότι αν δεν τα παράσχεις μπορεί να κλείσει το λογαριασμό σου. Να τι αναφέρει συγκεκριμένα:

4 δισεκατομμύρια Android χρήστες πρέπει να διαγράψουν άμεσα αυτά τα επιβλαβή apps

Εάν χρειαστούμε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την περιουσία ή το εισόδημά σας, θα λάβετε email, ειδοποίηση push και θα δείτε τη σχετική ένδειξη στην αρχική οθόνη της εφαρμογής σας.

Η παροχή αυτών των πληροφοριών διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του λογαριασμού σας και συμβάλλει στην καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος.

Δεν είναι υποχρεωτικό να παράσχετε αυτά τα έγγραφα, ωστόσο, εάν δεν το κάνετε, ενδέχεται να περιορίσουμε ή να κλείσουμε τον λογαριασμό σας, σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας.

Οδηγίες για την πηγή κεφαλαίων

Έγγραφα που υποστηρίζονται

  • Οποιαδήποτε απαιτούμενα έγγραφα θα αναγράφονται στην οθόνη υποβολής
  • Τα έγγραφα μπορεί να περιλαμβάνουν φορολογικά στοιχεία, δελτία μισθοδοσίας, αντίγραφα κίνησης τραπεζικού λογαριασμού ή άλλους τύπους
  • Τα έγγραφα μπορούν να είναι σε οποιαδήποτε γλώσσα

Τα στοιχεία σας

  • Το όνομα στο έγγραφο πρέπει να ταυτίζεται με το όνομα στον λογαριασμό σας στη Revolut
  • Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε ακριβή και ενημερωμένα στοιχεία για το εισόδημα και την περιουσία σας

Μεταφόρτωση εγγράφων

  • Ενημερώστε την εφαρμογή σας στην τελευταία έκδοση
  • Βεβαιωθείτε ότι όλα τα έγγραφα είναι ευκρινή και ευανάγνωστα. Δεν γίνονται δεκτά έγγραφα που είναι καλυμμένα ή έχουν περικοπεί
  • Μεταφορτώστε αρχεία PDF ή φωτογραφίες φυσικών εγγράφων. Δεν γίνονται δεκτά τα στιγμιότυπα οθόνης

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η απαίτηση της revolut είναι παντελώς αβασιμη και οι οποίες ενέργειες τραγικά παράνομες. Από τη στιγμή που τα χρήματα τα οποία διακινούνται μέσω αυτής έχουν προηγούμενα κατατεθεί σε άλλη τράπεζα, οι απαιτήσεις είναι παράλογες. Η οποία ευθύνη καταπολέμησης μαύρου χρήματος απευθύνεται στην τράπεζα πηγή και όχι στην δευτερεύουσα……..το ” που τα βρήκες τα λεφτα” οφείλει να το ρωτήσει η συστημική τράπεζα καιβοχι εκείνοι που διαθέτουν ανυπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών …..γιατί άραγε απορρίπτουν ( άλλη παγκόσμια πρωτοτυπία) οποιαδήποτε έξωθεν παρέμβαση έως ότου περαιωθεί η όποια εσωτερική διαδικασία? Πόσο κρατάει αυτή? Δεν υπάρχει μέγιστη υποχρεωτική προθεσμία απάντησης?

  2. Δώστε μας Revolut τα τηλέφωνα σας το email σας για να επικοινωνήσω… Προσπαθώ καιρό τώρα να έρθω σε επαφή με τη revolut, εις ματην, και είμαι και πελάτης σας… Ντροπή σας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.