Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι καθ΄όλη τη διάρκεια των ακραίων καιρικών συνθηκών του καύσωνα που θα επικρατήσουν στη χώρα μας τις προσεχείς ημέρες, δεν πρόκειται να πραγματοποιήσει καμία προγραμματισμένη εργασία για τη συντήρηση του Δικτύου.
Το σύνολο του τεχνικού προσωπικού του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών, βρίσκεται σε πλήρη επιφυλακή και ετοιμότητα προκειμένου να επέμβει άμεσα σε τυχόν βλάβες που θα προκληθούν στο Δίκτυο από τις ακραίες καιρικές συνθήκες.
Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης
Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).
Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.
Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.
Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει με την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ, όπου υπάρχει χρέωση αναλόγως με το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, δηλ. η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Μια απορία άσχετη με το άρθρο. Γιατί βάζετε εικόνα το σήμα της ΔΕΗ και όχι του ΔΕΔΔΗΕ;
Σας είδαμε όταν σας καλέσαμε να κόψετε τα κλαδιά ενός δέντρου που ήταν πάνω στα καλώδια και χωρίς να έχει καύσωνα για να μην κινδυνεύουν σπίτια ήρθατε και κλαδεψατε.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ σαν να ήταν βασιλικός σε γλαστρα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ….
Στην περιοχή Ρουπακι Ηλείας, κάνατε εργασίες επέκτασης στην……επιχείρηση Θεοδωρακοπουλου δίχως να έχετε ενημερώσει ( υπάρχουν ηλικιωμένοι που χρησιμοποιούν οξυγόνο) και μάλιστα από τις 8πμ έως 1μιση μ.μ. Σε επικοινωνία με τα κεντρικά της ΔΕΔΔΗΕ δεν…γνώριζαν για την διακοπή…
Είναι θετικό ότι o ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει υπεύθυνα μέτρα εν όψει του επερχόμενου καύσωνα, αποφεύγοντας προγραμματισμένες διακοπές και διατηρώντας όλο το τεχνικό προσωπικό σε πλήρη ετοιμότητα. Σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές, η δυνατότητα άμεσης δήλωσης βλάβης από τον υπολογιστή ή το κινητό είναι εξαιρετικά χρήσιμη για την άμεση αποκατάσταση προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση.
Είναι θετικό ότι o ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει υπεύθυνα μέτρα εν όψει του επερχόμενου καύσωνα, αποφεύγοντας προγραμματισμένες διακοπές και διατηρώντας όλο το τεχνικό προσωπικό σε πλήρη ετοιμότητα. Σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές, η δυνατότητα άμεσης δήλωσης βλάβης από τον υπολογιστή ή το κινητό είναι εξαιρετικά χρήσιμη για την άμεση αποκατάσταση προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση.
Είναι θετικό ότι o ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει υπεύθυνα μέτρα εν όψει του επερχόμενου καύσωνα, αποφεύγοντας προγραμματισμένες διακοπές και διατηρώντας όλο το τεχνικό προσωπικό σε πλήρη ετοιμότητα. Σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές, η δυνατότητα άμεσης δήλωσης βλάβης από τον υπολογιστή ή το κινητό είναι εξαιρετικά χρήσιμη για την άμεση αποκατάσταση προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση.