Η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης πλησιάζει και σιγά σιγά αρχίζουν να εμφανίζονται πλάνα από τις εγκαταστάσεις του. Μια από τις πιο εντυπωσιακές εγκαταστάσεις που έχουν δημιουργηθεί είναι το Αμαξοστάσιο Πυλαίας, στο οποίο θα μπορούν να σταθμεύουν σε στεγασμένο χώρο μέχρι και 35 συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης ταυτόχρονα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όλες οι κινήσεις των συρμών και η μεταφορά επιβατών θα γίνονται αυτόματα χωρίς οδηγό. Η κίνησή τους βασίζεται στο σύστημα σηματοδότησης CBTC (communications-based train control). Η οδήγηση των συρμών με χειριστή θα γίνεται μόνο για την είσοδό τους στους χώρους συντήρησης και σε περιπτώσεις εκτάκτων συμβάντων. Για το λόγο αυτό, τα χειριστήρια του συρμού θα παραμένουν κλειδωμένα στις ειδικές θήκες, κάτω από τα παράθυρα των δύο όψεων.

Το Αμαξοστάσιο Πυλαίας το οποίο θα αποτελεί το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, έχει εμβαδόν δομημένης επιφάνειας 90.000 τμ και αποτελεί ουσιαστικά την καρδιά του Μετρό. Στο αμαξοστάσιο θα λειτουργεί και υπόγειος χώρος στάθμευσης δύο επιπέδων, δυναμικότητας 310 θέσεων ΙΧ και 100 δικύκλων. Σε κομβικά σημεία της σύνθεσης του έργου έχουν χωροθετηθεί και πρόσθετες υποστηρικτικές λειτουργίες, όπως πρότυπος βρεφονηπιακός σταθμός, ικανός να φιλοξενεί έως και 36 παιδιά.

Τέλος η παραποίηση ηλικίας από ανήλικους – Νέο εργαλείο από τη Meta

Στο συγκρότημα του αμαξοστασίου περιλαμβάνονται ο κύριος χώρος επιθεώρησης και συντήρησης συρμών, ο χώρος αμαξωμάτων, αίθουσες μηχανολογικού εξοπλισμού καθώς και οι γραφειακοί χώροι της εταιρείας λειτουργίας.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.