Γενικά οι ταινίες του Netflix δεν είναι καλές. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, όμως οι περισσότερες είναι μέτριες στην καλύτερη των περιπτώσεων. Ένας από τους λόγους που εντοπίζουμε εμείς είναι πως το σενάριο αντί να έχει στηθεί γύρω από το θέμα, είναι στημένο γύρω από την woke κουλτούρα. Φυσικά υπάρχει και το γνωστό σημάδι των καιρών, πάει για ποσότητα και όχι ποιότητα, γεμίζοντας την ταινιοθήκη του με φθηνές και χαμηλού επιπέδου ταινίες. Για αυτό και οι περισσότερες είναι χαμηλού budget, κακογραμμένες ταινίες, με ελάχιστα διασκεδαστικά σημεία, που θα τις χαρακτηρίζαμε “ταινίες δωματίου”, ώστε να παίζουν την ώρα που κάνεις κάτι άλλο. Γενικότερα, οι παραγωγές του Netflix είναι ιδιαίτερα χαμηλής ποιότητας, τόσο σε σειρές όσο και σε ταινίες.

Ωστόσο, σύμφωνα με μια έκθεση του Bloomberg, το Netflix έχει ένα νέο σχέδιο για να αλλάξει την κατάσταση. Η νέα στρατηγική είναι η εξής: κάντε λιγότερες ταινίες, ώστε αυτές που θα γυριστούν να μην είναι χάλια. Ο Dan Lin, ο πρόεδρος ταινιών του Netflix, προσπαθεί να εγκαταλείψει το υπάρχον μοντέλο παραγωγής περιεχομένου της πλατφόρμας, σχεδιάζοντας να μειώσει την ετήσια παραγωγή της εταιρία, από 50 ταινίες τον χρόνο, στις 25-30. Παράλληλα, η εταιρία σχεδιάζει να κυκλοφορεί και ταινίες πυλώνες της πλατφόρμας, που είναι ταινίες με μεγάλο προϋπολογισμό, μια φορά το τρίμηνο. Βέβαια, όλα αυτά έρχονται σε μια εποχή που ο στόχος της εταιρίας είναι να κρατήσει στο κόστος υπό έλεγχο.

Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Lin προχωράει σε αναδιάρθρωση του τμήματος ταινιών του Netflix, με περικοπές σε ορισμένες θέσεις εργασίας και προσλήψεις σε άλλους τομείς. Σύμφωνα με αυτό το νέο σύστημα, μεμονωμένα στελέχη είναι πλέον υπεύθυνα για ορισμένα είδη, επιτρέποντας μεγαλύτερη εστίαση σε συγκεκριμένους τύπους περιεχομένου.

«Η Ori Marmur επιβλέπει τη δράση και την επιστημονική φαντασία, ενώ ο Niija Kuykendall χειρίζεται έργα που βασίζονται στη πίστη, με βάση τις περιόδους διακοπών και τους νεαρούς ενήλικες. Η Kira Goldberg χειρίζεται δράματα και θρίλερ. Ο Lin προσέλαβε επίσης μερικά στελέχη βετεράνων των στούντιο, τον Doug Belgrad και τη Hannah Minghella, και οι δύο πρώην στελέχη της Sony, για να βοηθήσουν στη διεξαγωγή των σόου».

Αυτό σημαίνει πως θα έρθουν αισθητές διαφορές σύντομα. Πριν τον Lin, το τμήμα είχε επικεφαλής τον Scott Stuber, που είχε σαν σλόγκαν, το “ποσότητα, όχι ποιότητα”. Αυτό φυσικά δεν κατέληξε καλά και στα 6 χρόνια που διοικούσε ο Stuber, είδαμε ένα τσουνάμι ταινιών, με λίγες να είναι καλές και οι υπόλοιπες… σκουπίδια. O Stuber αποχώρησε από το Netflix τον Μάρτιο για να ακολουθήσει καριέρα παραγωγού, ανοίγοντας τον δρόμο για τον Lin, που φαίνεται πως νοιάζεται για την ποιότητα στην πλατφόρμα.

Το αν το Netflix θα σταματήσει να δίνει το πράσινο φως σε ότι ανοησία του προτείνουν, μένει να το δούμε στο μέλλον. Το αν θα βλέπουμε όμως ταινίες σαν αυτές του Hollywood, παραμένει ασαφές.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα ξεπέρασαν σε πωλήσεις αυτά της Βενζίνης!

Προσωπικά, παρατήρησα πως οι ταινίες που μου αρέσουν είναι από άλλες δεκαετίες, προ πανδημίας, τότε ο κάθε καταναλωτής επέλεγε την ταινία που ήθελε να δει στον κινηματογράφο. Προτιμώ να βλέπω μια καλή ταινία τον μήνα, παρά να έχω την επιλογή ανάμεσα σε 200 ταινίες που έγιναν για να γίνουν. Είναι ακριβώς το ίδιο που έγινε στη μουσική βιομηχανία με το streaming. Προωθούν μόνο συγκεκριμένους καλλιτέχνες, χαμηλότερης ποιότητας, παρά μουσική η οποία έχει καλή σύνθεση και στοίχο. Είναι μουσική που είναι εύκολο να γραφτεί, γιατί είναι γρήγορης κατανάλωσης, χωρίς ουσία, όπως οι ταινίες του Netflix.

Μήπως τελικά το streaming σκοτώνει την τέχνη;

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.