Σε email που είχε στείλει η Revolut ενημερώνει για τις αλλαγές που θα υπάρξουν από 30/10/2024. Ακολουθεί το email όπως το λάβαμε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο. Συγκεκριμένα, η Revolut αναφέρει τα εξής:

Η λίστα των Samsung smartphones συσκευών που θα πάρει 7 χρόνια ενημερώσεις

Στη Revolut, οι υπηρεσίες μας εξελίσσονται συνεχώς. Για να παραθέσουμε με σαφήνεια τις σχετικές αλλαγές, πραγματοποιούμε ενημερώσεις στους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας.

Παρακάτω παρατίθεται η αναλυτική λίστα αυτών των ενημερώσεων, σύμφωνα με την Ενότητα 25 των Προσωπικών μας όρων. Ορισμένες από τις αλλαγές αφορούν στην κυκλοφορία νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, ενώ άλλες αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στο κόστος λειτουργίας της Revolut. Έχουμε επίσης προβεί σε ορισμένες περαιτέρω αλλαγές στους ισχύοντες Όρους και τις Προϋποθέσεις μας για να τους καταστήσουμε πιο σαφείς.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με:

Αλλαγές στους Προσωπικούς όρους, συμπεριλαμβανομένων των ακόλουθων:
Διαδικασίες κλεισίματος λογαριασμού
Τέλος διαχείρισης
Απόρριψη ή καθυστέρηση πληρωμών
Νομικές υποχρεώσεις για τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας
Εμπιστευτικότητα
Όλες οι αλλαγές στους παρακάτω Προσωπικούς όρους θα ισχύουν από 30-10-2024, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με το τέλος διαχείρισης.

Οι αλλαγές στη Σελίδα Χρεώσεων συμπεριλαμβάνουν:
Συνάλλαγμα
Αναλήψεις από ΑΤΜ
Οι υπόλοιπες αλλαγές στις χρεώσεις πραγματοποιούνται για να τις καταστήσουμε πιο ξεκάθαρες και κατανοητές. Οι εν λόγω διευκρινίσεις ισχύουν από σήμερα.

Αλλαγές στους Προσωπικούς όρους
Η Ενότητα 4 θα αλλάξει και θα περιλαμβάνει την επιβεβαίωση τριών βασικών σημείων. Αποδεχόμενοι τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, συμφωνείτε ότι:

ενεργείτε για λογαριασμό σας
είστε ο ιδιοκτήτης όλων των κεφαλαίων που βρίσκονται στον λογαριασμό σας
έχετε υποβάλει ακριβείς πληροφορίες
Η αναλυτική ρήτρα βρίσκεται στους Όρους και τις Προϋποθέσεις. Η αναθεωρημένη ρήτρα θα περιλαμβάνει τα εξής:

Με την αποδοχή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων επιβεβαιώνετε ότι:

ενεργείτε για λογαριασμό σας, έχετε πλήρη νόμιμη εξουσιοδότηση για τη διενέργεια συναλλαγών που σχετίζονται με τον λογαριασμό και
είστε ο πραγματικός δικαιούχος όλων των κεφαλαίων που βρίσκονται στον λογαριασμό και έχετε υποβάλει ακριβείς πληροφορίες σχετικά με αυτό.
Δεν μπορείτε:

Να εκπροσωπείτε ή να ενεργείτε εκ μέρους οποιουδήποτε τρίτου σε σχέση με συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του λογαριασμού. Απαγορεύεται αυστηρά η εκπροσώπηση ή οι ενέργειες ως αντιπρόσωπος τρίτου προσώπου ή οντότητας, ενώ είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τις δικές σας ενέργειες και συναλλαγές.
Διαδικασίες κλεισίματος λογαριασμού
Η Ενότητα 6, η οποία αφορά στις διαδικασίες κλεισίματος λογαριασμού, έχει επίσης αλλάξει. Οι πληροφορίες σχετικά με το κλείσιμο λογαριασμού από εμάς μεταφέρονται στην Ενότητα 24, η οποία έχει μετονομαστεί σε Ενότητα 23 μετά από την αναδιάρθρωση.

Επομένως, η Ενότητα 6 περιλαμβάνει πλέον τα εξής:

Θα σας ζητήσουμε να προβείτε σε ανάληψη τυχόν υπολοίπου στον λογαριασμό σας, συμπεριλαμβανομένης της ρευστοποίησης τυχόν άλλων υπολοίπων που έχετε σε άλλους λογαριασμούς στη Revolut εντός της εφαρμογής (για παράδειγμα, υπόλοιπο σε Κοινό λογαριασμό ή μετοχές σε λογαριασμό χρηματιστηριακών συναλλαγών). Αφού ρευστοποιήσετε τυχόν υπόλοιπα που έχετε σε άλλους λογαριασμούς στη Revolut και το υπόλοιπο του λογαριασμού σας είναι μηδενικό, θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας και θα χάσετε την πρόσβαση στην εφαρμογή (συμπεριλαμβανομένων άλλων λογαριασμών στη Revolut, υπηρεσιών και καρτών που ενδεχομένως διαθέτετε).

Η Ενότητα 7 συγχωνεύθηκε επίσης με την πρώην Ενότητα 24. Θα ονομάζεται Ενότητα 23 μετά από 30-10-2024.

Η Ενότητα 23 θα περιλαμβάνει τις ειδικές διαδικασίες που αφορούν στο κλείσιμο λογαριασμού. Προστέθηκαν νέες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο περιορίζεται ο λογαριασμός σας όταν κλείνει ή αναστέλλεται, οι οποίες περιγράφονται αναλυτικά παρακάτω:

Στην εξαιρετικά ασυνήθιστη περίπτωση που χρειαστεί να κλείσουμε τον λογαριασμό σας, θα μπορείτε να μετατρέψετε τα χρήματα στο βασικό σας νόμισμα, να ρευστοποιήσετε τον λογαριασμό χρηματιστηριακών συναλλαγών σας, να πουλήσετε τυχόν μετοχές, πολύτιμα μέταλλα ή άλλα επενδυτικά αγαθά και να στείλετε χρήματα μέσω εξωτερικής τραπεζικής μεταφοράς πριν από το κλείσιμο του λογαριασμού. Δεν θα μπορείτε να πιστώσετε τον λογαριασμό, να πραγματοποιήσετε πληρωμές με κάρτα, να κάνετε ανάληψη χρημάτων από ΑΤΜ ή να στείλετε χρήματα σε άλλους λογαριασμούς στη Revolut. Οι εισερχόμενες πληρωμές θα απορρίπτονται και θα επιστρέφονται στον αποστολέα.

Τέλος διαχείρισης
Η Ενότητα 23 περιέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με ένα νέο τέλος διαχείρισης που χρεώνεται για τη διατήρηση χρημάτων, δηλαδή σε περίπτωση που δεν αποσύρετε τα χρήματα από τον λογαριασμό σας στη Revolut μετά την παρέλευση της περιόδου ειδοποίησης.

Σε περίπτωση που αποφασίσουμε να κλείσουμε τον λογαριασμό σας με προειδοποίηση:

Θα σας ειδοποιήσουμε τουλάχιστον 60 (εξήντα) ημέρες πριν ώστε να προβείτε στην ανάληψη του υπολοίπου του λογαριασμού σας, εκτός εάν συντρέχουν λόγοι που εμποδίζουν τη μεταφορά ή εάν αποφασίσουμε να κλείσουμε τον λογαριασμό σας ευθύς αμέσως, όπως εξηγείται παραπάνω.

Από τη στιγμή που θα σας στείλουμε την ειδοποίηση, θα έχετε περιορισμένη πρόσβαση στην εφαρμογή.

Για την ανάληψη του εναπομείναντος υπολοίπου του λογαριασμού, θα χρεώσουμε το σύνηθες τέλος ανάλογα με το πρόγραμμά σας, με την επιβολή ενός ελάχιστου ποσού μεταφοράς ύψους 2 ευρώ (ή ισοδύναμου ποσού στο νόμισμα του λογαριασμού σας στη Revolut).

Εάν επιθυμείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας σε διαφορετικό νόμισμα από το νόμισμα του λογαριασμού σας, θα μετατρέψουμε το νόμισμα χρησιμοποιώντας την ισοτιμία που ισχύει εκείνη τη στιγμή και θα εφαρμόσουμε την κανονική προμήθεια, πριν σας στείλουμε τα χρήματα.

Τέλος, εάν το υπόλοιπο που σας απομένει είναι μικρότερο ή ίσο με 2 ευρώ (ή το ισοδύναμο στο νόμισμα του λογαριασμού σας στη Revolut) στο τέλος της περιόδου των 60 (εξήντα) ημερών ή πέσει κάτω από αυτό οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το υπόλοιπο θα χρεωθεί αυτόματα και ο λογαριασμός σας θα κλείσει. Μπορείτε να έχετε περιορισμένη πρόσβαση μόνο με δυνατότητα ανάγνωσης/προβολής στοιχείων στην εφαρμογή για τη λήψη καταστάσεων λογαριασμού ή άλλων πληροφοριών που σχετίζονται με τον λογαριασμό σας.

Εάν εξακολουθείτε να έχετε υπόλοιπο στον λογαριασμό σας κατά το κλείσιμό του:

Σε περίπτωση που έχουν περάσει 60 (εξήντα) ημέρες από τότε που σας ειδοποιήσαμε ότι πρόκειται να κλείσουμε τον λογαριασμό σας, σας ενημερώνουμε ότι θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας ακόμη και αν έχετε υπόλοιπο. Εάν βρίσκεστε σε πρόγραμμα επί πληρωμή, θα σας υποβαθμίσουμε στο πρόγραμμα Standard.

Θα παρακρατήσουμε τα χρήματα που απαιτούνται για την κάλυψη τυχόν πληρωμών που εγκρίνατε πριν από το κλείσιμο του λογαριασμού σας. Επίσης, θα εξακολουθείτε να μας οφείλετε χρήματα που ενδεχομένως μας χρωστούσατε όσο ο λογαριασμός σας ήταν ανοιχτός.

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στα χρήματά μου μετά το κλείσιμο του λογαριασμού μου;

Για οκτώ χρόνια μετά το κλείσιμο του λογαριασμού σας ή τη λήξη της κάρτας Revolut, θα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών (στη διεύθυνση [email protected]) και να ζητήσετε να σας στείλουν τα χρήματα που εξακολουθούμε να κρατάμε για εσάς, ενώ θα μπορείτε επίσης να τα αποσύρετε μέσω της εφαρμογής, εφόσον εξακολουθείτε να έχετε πρόσβαση.

Παρακάτω παραθέτουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας μετά το κλείσιμό του.

Μπορείτε να αποσύρετε τα χρήματά σας σε οποιοδήποτε νόμισμα έχετε στον λογαριασμό σας εκείνη τη στιγμή, μεταφέροντάς τα σε άλλο τραπεζικό λογαριασμό.
Εάν χρειαστεί να πραγματοποιήσετε μετατροπή συναλλάγματος πριν από την ανάληψη, θα μπορείτε να μετατρέψετε τα χρήματα μόνο στο βασικό σας νόμισμα (το νόμισμα της χώρας στην οποία ζείτε) και θα ισχύουν προμήθειες μετατροπής συναλλάγματος.
Αν προτιμάτε να σας στείλουμε χρήματα σε διαφορετικό νόμισμα από το νόμισμα του λογαριασμού σας, θα μετατρέψουμε το νόμισμα χρησιμοποιώντας την ισοτιμία που ισχύει εκείνη τη στιγμή και θα εφαρμόσουμε τη συνήθη προμήθεια πριν σας τα στείλουμε.
Για την ανάληψη τυχόν υπολοίπου του λογαριασμού, θα ισχύει η συνήθης χρέωση του προγράμματος Standard με την επιβολή ελάχιστου ποσού μεταφοράς 2 ευρώ (ή ισοδύναμου ποσού στο νόμισμα του λογαριασμού σας στη Revolut).
Παράλληλα, έχουμε συμπεριλάβει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τέλος διαχείρισης:

Εάν κλείσουμε τον λογαριασμό σας, αλλά εξακολουθεί να έχει θετικό υπόλοιπο, θα έχετε ακόμα περιορισμένη πρόσβαση στην εφαρμογή Revolut, ώστε να μπορείτε να αποσύρετε τα χρήματα που απομένουν. Εάν ο λογαριασμός σας συνεχίζει να έχει θετικό υπόλοιπο μετά τη λήξη της περιόδου ειδοποίησης των 60 (εξήντα) ημερών, θα επιβάλλουμε ένα μηνιαίο τέλος διαχείρισης. Οι συνήθεις χρεώσεις μας για εξερχόμενες μεταφορές (εφόσον ισχύουν και όπως εξηγείται παραπάνω) θα ισχύουν επίσης όταν πραγματοποιείτε μια εξερχόμενη μεταφορά. Το τέλος διαχείρισης αναφέρεται στη Σελίδα Χρεώσεων. Θα εφαρμόζεται για την κάλυψη των εξόδων μας σχετικά με την φύλαξη και τη διαχείριση των υπόλοιπων χρημάτων σας, καθώς και για την ασφαλή διάθεσή τους, ώστε να μπορείτε να προβείτε σε ανάληψη μέσω της εφαρμογής και να λάβετε υποστήριξη από εμάς. Θα σας ενημερώσουμε για το πότε θα αρχίσει να εφαρμόζεται αυτό το τέλος και πότε θα πρέπει να το πληρώσετε, ώστε να έχετε την ευκαιρία να αποσύρετε το υπόλοιπο που απομένει. Εάν τα εναπομείναντα κεφάλαια στον κλειστό λογαριασμό είναι λιγότερα από το ποσό του τέλους διαχείρισης, το υπόλοιπο ποσό θα χρεωθεί και θα χάσετε την πρόσβασή σας στην εφαρμογή Revolut.

Δεν θα σας επιβαρύνουμε με αυτό το τέλος αν δεν υπάρχουν χρήματα στον λογαριασμό σας. Επίσης, το τέλος διαχείρισης δεν θα οδηγήσει ποτέ στη δημιουργία αρνητικού υπολοίπου στον λογαριασμό σας.

Οι διατάξεις της παρούσας ενότητας σχετικά με το τέλος διαχείρισης εξακολουθούν να ισχύουν ακόμη και μετά τη λήξη της σύμβασης, έως ότου δεν υπάρχουν κεφάλαια στον κλειστό λογαριασμό.

Απόρριψη ή καθυστέρηση πληρωμών
Η Ενότητα 20 συγχωνεύτηκε με την Ενότητα 19.

Έχουμε επίσης καταστήσει το κείμενο πιο κατανοητό. Η ενότητα έχει πλέον τίτλο:

Πότε μπορούμε να απορρίψουμε ή να καθυστερήσουμε μια πληρωμή
Αρχίζει ως εξής:

Μπορούμε να απορρίψουμε την πραγματοποίηση μιας πληρωμής (συμπεριλαμβανομένων των εισερχόμενων και εξερχόμενων πληρωμών), στις ακόλουθες περιπτώσεις…
Αυτή η αλλαγή πραγματοποιήθηκε προς αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας σχετικά με τον τρόπο παρουσίασης αυτών των διαδικασιών.

Νομικές υποχρεώσεις σχετικά με τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας
Αυτή η ενότητα είχε τον αριθμό 23 στην προηγούμενη έκδοση των Όρων και Προϋποθέσεων, αλλά έχει πλέον συγχωνευτεί με την Ενότητα 22.

Έχει επικαιροποιηθεί ώστε να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το τι θα συμβεί εάν η Revolut αναγκαστεί να αποκλείσει τον λογαριασμό ή την κάρτα σας. Παραπέμπει στην Ενότητα 10 των νέων όρων (πρώην Ενότητα 11), όπου εξηγούνται οι σχετικοί κανονισμοί και περιπτώσεις:

Έχουμε επίσης το δικαίωμα να αποκλείσουμε τον λογαριασμό σας ή την κάρτα Revolut προς συμμόρφωση με τις νομικές μας υποχρεώσεις που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία ή σε περιπτώσεις που περιγράφονται στην Ενότητα 10 των παρόντων όρων.

Εμπιστευτικότητα
Ο αριθμός της Ενότητας σχετικά με την εμπιστευτικότητα άλλαξε από 31 σε 30.

Περιλαμβάνει επίσης τροποποιήσεις που μας επιτρέπουν να αποκαλύψουμε ορισμένες πληροφορίες σε τρίτους ή υπεργολάβους που παρέχουν υπηρεσίες στη Revolut:

Με τη σύναψη της παρούσας συμφωνίας, μας επιτρέπετε να αποκαλύψουμε σε άλλες οντότητες του ομίλου Revolut (συμπεριλαμβανομένης της Revolut Ltd), σε τρίτους που παρέχουν υπηρεσίες σε εμάς (ή σε άλλες οντότητες του ομίλου Revolut) και σε υπεργολάβους τρίτων μερών…

Μπορείτε επίσης να βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με τις παρεχόμενες πληροφορίες στην Ενότητα 30. Οι εν λόγω πληροφορίες μπορούν να κοινοποιηθούν σε περιπτώσεις όπως οι παρακάτω:

Είναι απαραίτητο να σας παρέχουμε συγκεντρωτικές πληροφορίες για τις επιμέρους εταιρείες του ομίλου Revolut.
Έχετε συναινέσει να λαμβάνετε περιεχόμενο προώθησης ή σας το παρέχουμε βάσει άλλων νομικών λόγων.
Ενδέχεται επίσης να γνωστοποιήσουμε τις παραπάνω πληροφορίες σε τρίτους στους οποίους εκχωρούμε, υποθηκεύουμε ή μεταβιβάζουμε ή σκοπεύουμε να εκχωρήσουμε, υποθηκεύσουμε ή μεταβιβάσουμε (οποιαδήποτε τμήματα) της επιχείρησής μας, των δικαιωμάτων, των αξιώσεων ή των υποχρεώσεών μας που απορρέουν από μια συμφωνία που έχουμε συνάψει μαζί σας.

Τα παραπάνω αποτελούν το «απόρρητο πελάτη», το οποίο οφείλουμε να προστατεύουμε όπως απαιτείται από τους ισχύοντες κανονισμούς. Θα διασφαλίσουμε ότι τα τρίτα μέρη στα οποία κοινοποιούνται οι παραπάνω πληροφορίες δεσμεύονται από συμβατική ή νόμιμη υποχρέωση εμπιστευτικότητας, εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά από τον νόμο.

Το απόρρητο του πελάτη μπορεί να αποκαλυφθεί σε περίπτωση που απαιτείται από τον νόμο, ιδίως κατόπιν αιτήματος των αρχών επιβολής του νόμου, των ρυθμιστικών, φορολογικών ή άλλων δημόσιων αρχών και της δικαστικής αρχής που ενεργεί στο πλαίσιο δικαστικής διαδικασίας.

Σε κάθε περίπτωση που θα χρειαστεί να κοινοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, δεσμευόμαστε να το πράξουμε σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους περί προστασίας δεδομένων.

Οι εν λόγω αλλαγές θα ισχύουν από 30-10-2024. Για να δείτε τους αναλυτικούς Προσωπικούς όρους, ανατρέξτε στη σελίδα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις.

Αλλαγές στη Σελίδα Χρεώσεων
Η Σελίδα Χρεώσεων αλλάζει, σύμφωνα με την Ενότητα 25 των Προσωπικών μας Όρων.

Στην Ενότητα 6 των Προσωπικών Όρων, μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το τέλος διαχείρισης, το οποίο περιγράφεται λεπτομερώς παραπάνω.

Θα βρείτε επίσης πληροφορίες που περιλαμβάνονται στην ενημερωμένη Σελίδα Χρεώσεων, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από 30-10-2024 και περιγράφονται στην παρακάτω παράγραφο:

‘EUR 2.3ανά μήνα (αυτό ισχύει μόνο εάν αποφασίσουμε να κλείσουμε τον λογαριασμό σας και υπάρχει ακόμα υπόλοιπο μετά την παρέλευση της περιόδου ειδοποίησης για το κλείσιμο του λογαριασμού. Το τέλος αυτό θα εφαρμοστεί για την κάλυψη του κόστους διακράτησης και διαχείρισης των χρημάτων που σας έχουν απομείνει. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εν λόγω χρέωση στους Προσωπικούς μας όρους).

Οι ακόλουθες αλλαγές ισχύουν από σήμερα.

Συνάλλαγμα
Η ενότητα με τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τις χρεώσεις έχει επίσης ενημερωθεί.

Προσθέσαμε ορισμένες πληροφορίες από την εφαρμογή Revolut, καθώς και τις Συχνές Ερωτήσεις, ώστε να έχετε πιο εύκολη πρόσβαση.

Κάθε φορά που πραγματοποιείτε μετατροπή συναλλάγματος μέσω της Revolut, θα εφαρμόζουμε την ισοτιμία της Revolut, θα προσθέτουμε μια προμήθεια (εάν ισχύει) και, εφόσον είναι δυνατόν, θα σας δείχνουμε το συνολικό κόστος.

Χρησιμοποιούμε τη δική μας συναλλαγματική ισοτιμία για τη μετατροπή συναλλάγματος. Η Revolut καθορίζει η ίδια την ισοτιμία της. Πρόκειται για μεταβλητή συναλλαγματική ισοτιμία, η οποία αλλάζει συνεχώς.

Αυτό σημαίνει ότι οι ισοτιμίες αγοράς και πώλησης νομισμάτων καθορίζονται με βάση τις ροές δεδομένων από μια σειρά ανεξάρτητων πηγών, καθώς και από το ποσό της συναλλαγής. Μπορείτε να δείτε τη συναλλαγματική ισοτιμία στην ιστοσελίδα μας ή εντός της εφαρμογής.

Οι συναλλαγματικές ισοτιμίες παραμένουν ίδιες, είτε πρόκειται για μετατροπή συναλλάγματος εντός της εφαρμογής, είτε για μετατροπή συναλλάγματος στο πλαίσιο μεταφοράς ή πληρωμής.

Η προμήθεια που χρεώνουμε (εάν ισχύει) είναι προμήθεια συναλλάγματος. Πρόκειται για μια μεταβλητή χρέωση (δηλ. αλλάζει συνεχώς) ανάλογα με τις παραμέτρους της μετατροπής που πραγματοποιείτε (όπως το νόμισμα που μετατρέπετε και το χρονικό σημείο). Μπορείτε να δείτε την εν λόγω προμήθεια εντός της εφαρμογής. Δεν ισχύει προμήθεια εάν πραγματοποιείτε συνάλλαγμα τις καθημερινές (μεταξύ Κυριακής 6 μ.μ. ώρα Νέας Υόρκης και Παρασκευής 5 μ.μ. ώρα Νέας Υόρκης), εφόσον βρίσκεστε εντός του ορίου μετατροπής του προγράμματός σας. Αν πραγματοποιήσετε συνάλλαγμα τα Σαββατοκύριακα (μεταξύ Παρασκευής 5 μ.μ. ώρα Νέας Υόρκης και Κυριακής 6 μ.μ. ώρα Νέας Υόρκης) θα ισχύει 1% προμήθεια. Η εν λόγω προμήθεια εφαρμόζεται ανεξάρτητα από το πρόγραμμά σας.

Μπορείτε επίσης να δείτε αυτή την προμήθεια εντός της εφαρμογής.

Αναλήψεις από ΑΤΜ
Εάν βρίσκεστε σε πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να δείτε πληροφορίες σχετικά με τις αναλήψεις από ΑΤΜ στις αντίστοιχες σελίδες χρεώσεων των προγραμμάτων Premium, Metal και Ultra.

Τα εν λόγω όρια δεν έχουν αλλάξει, ούτε έχουμε προσθέσει επιπλέον χρεώσεις. Ωστόσο, έχει αλλάξει μέρος της διατύπωσης. Μπορείτε να δείτε αυτά τα όρια και εντός της εφαρμογής Revolut ανά πάσα στιγμή.

Θα γίνεται επαναφορά των ορίων σας κατά την ημερομηνία ανανέωσης της συνδρομή σας κάθε μήνα (αναφέρεται ως «κυλιόμενος μήνας» στους νέους όρους).

 

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Από όλο αυτό (είναι αδύναντον να διαβαστεί, ειλικρινά), υπάρχει κάποιο SOS που εμείς, ως καταναλωτές και χρήστες της κάρτας, πρέπει να προσέξουμε??

    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την όποια απάντηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.