Με την άνοδο του διαδικτύου, οι περισσότεροι πλέον αγοράζουν περιεχόμενο σε ψηφιακή μορφή, είτε αυτό είναι ταινίες, είτε μουσική, είτε παιχνίδια. Αυτή την περίοδο, το ψηφιακό μέσο κυριαρχεί σε σχέσημε το φυσικό μέσο. Όμως αυτό είναι μέγα λάθος και το επιβεβαιώνει ένας νέος νόμος στην Καλιφόρνια. Σύμφωνα με τον οι εν λόγω νόμο, οι ψηφιακές πλατφόρμες είναι υποχρεωμένες να αποκαλύπτουν στους gamers, πως όταν αγοράζουν ένα παιχνίδι σε ψηφιακή μορφή, αγοράζουν το δικαίωμα να παίξουν το παιχνίδι και όχι το δικαίωμα να το έχουν για πάντα στην κατοχή τους. Το ίδιο φυσικά ισχύει για κάθε αγορά ψηφιακού περιεχομένου.

Σύμφωνα με άρθρο του The Verge, ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια, Gavin Newson, υπέγραψε νομοσχέδιο που δε θα επιτρέπει στα ψηφιακά καταστήματα να χρησιμοποιούν τον όρο «αγορά» όταν πρόκειται για ψηφιακό περιεχόμενο, εκτός αν έχει προειδοποιήσει τους καταναλωτές πως η αγορά είναι για άδεια αναπαραγωγής του παιχνιδιού, η οποία θα μπορεί να λήξει όταν το αποφασίσει ο δημιουργός.

Ο Gavin Newson δήλωσε:

«Καθώς οι λιανοπωλητές συνεχίζουν να απομακρύνονται από την πώληση φυσικών μέσων (retails), η ανάγκη για την προστασία των καταναλωτών για αγορά ψηφιακών μέσων γίνεται ολοένα και πιο σημαντική. Ευχαριστώ τον Κυβερνήτη που υπέγραψε τον νόμο AB 2426, διασφαλίζοντας ότι η ψευδής και παραπλανητική διαφήμιση από τους πωλητές ψηφιακών μέσων που λένε εσφαλμένα στους καταναλωτές ότι κατέχουν τις αγορές τους, θα είναι πλέον παρελθόν».

φυσικό μέσο vs ψηφιακό μέσο

Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα παιχνίδια, αλλά για οτιδήποτε είναι σε ψηφιακή μορφή. Αν για παράδειγμα έχουμε αγοράσει ταινίες στο Google Movies, αν η Google αποφασίσει αύριο να κλείσει την υπηρεσία, θα χάσουμε όλο το περιεχόμενο που έχουμε αγοράσει και μάλιστα σε τιμή ίδια με αυτή του Blu-Ray. Έτσι και με τα παιχνίδια, αν έχουμε ένα παιχνίδι σε ψηφιακή μορφή, όταν θα κλείσουν οι servers της κονσόλας μας, θα χάσουμε και την ικανότητα να παίξουμε το παιχνίδι. Έτσι, δε θα μπορούμε σε 20 χρόνια να δείξουμε στα παιδιά μας τα παιχνίδια που παίζουμε τώρα.

Google Photos: Επανάσταση στην επεξεργασία βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη

Κάτι παρόμοιο είχε γίνει και με την Ubisoft τον περασμένο Απρίλιο, που έβγαλε offline το πρώτο παιχνίδι The Crew, κλείνοντας παράλληλα και τους servers, με αποτέλεσμα να μην μπορούσε να το παίξει κανείς ξανά.

Για αυτό, αγοράζουμε πάντα το φυσικό μέσο, είτε αυτό είναι ταινία, είτε είναι μουσική, είτε είναι παιχνίδια. Με αυτό τον τρόπο θα το έχουμε για πάντα στην κατοχή μας, όσα χρόνια και αν περάσουν.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ. Στην τιμή αγοράς μας “νοικιάζουν” στην ουσία το ψηφιακό υλικό (παιχνίδι, ταινία κλπ.) μέχρι να αποφασίσουν να “τραβήξουν την πρίζα” στον server που το προσφέρει.

    ΑΙΣΧΡΟ, αλλά το συμφώνησαν όλοι για μας χωρίς εμάς. Η μόνη λύση και μέσο πίεσης είναι ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ….. αγορά μόνο φυσικού περιεχομένου.

    Ξέρω, αυτό πλέον σχεδόν είναι αδύνατο. Οπότε αγορά ΜΟΝΟ σε ό,τι πραγματικά αξίζει το “ενοίκιο”.

  2. Δεν αγοράζω πότε παιχνίδια αν δεν πέσουν τουλάχιστον στο 60-70% της τιμής που είχαν όταν πρωτοκυκλοφόρησαν. Περιμένω πάντα προμο -προσφορες, ή παίρνω κλειδιά από τρίτους μεταπωλητές…..Με αυτό τον τρόπο “εκδικουμαι” κατά κάποιο τρόπο την κατάντια αυτή του μην σου ανήκει πραγματικά αυτό που αγοράζεις…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.