Αν και από το χθεσινό event της Xiaomi ξεχώρισε το Xiaomi Mi 11, η εταιρεία δεν έχασε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει την παρουσίαση για να μιλήσει και για τη σημαντική πρόοδο που έχει διαγράψει μέχρι στιγμής. Το προηγούμενο χρόνο η Xiaomi έγινε ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, βέβαια σε κάτι τέτοιο βοήθησε και η κατάσταση με τη Huawei.

 Η Xiaomi είναι πλέον το #1 brand σε 10 αγορές και ανάμεσα στους τρεις πρώτους σε 36 αγορές. Η Xiaomi είναι επίσης και το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο brand στην high end κατηγορία με ένα εκπληκτικό ποσοστό ανάπτυξης  3,639% χρόνο με το χρόνο το Q3 του 2020, βάσει των δεδομένων της Canalys. (κατηγορία 500 δολαρίων και άνω).

Μεταξύ του Q4 του 2019 και του Q3 του 2020, η Xiaomi επένδυσε 1.3 δις στην έρευνα και στην ανάπτυξη και όπως φαίνεται κάτι τέτοιο αποδίδει. 2,143 camera tests που χρειάζονταν 3-4 ημέρες για να πραγματοποιηθούν, πλέον είναι πλήρως αυτοματοποιημένα και γίνονται σε μόλις μια ημέρα.

Το Xiaomi Mi 10 Pro βρισκόταν στην κορυφή του DxOMark για 48 ημέρες, το Mi 10 Ultra για σχεδόν δυόμιση μήνες. Το Mi 10 Pro ήταν το καλύτερο τηλέφωνο στα DxO Audio tests.

Αλλά και το Redmi sub brand κάνει και αυτό εξαιρετική δουλειά από τη μεριά του. Η σειρά Redmi Note έχει διαθέσει περισσότερες από 200 εκατομμύρια συσκευές.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗgsmarena.com
Προηγούμενο άρθροΕπίσημη επιβεβαίωση, τα Redmi K40 έρχονται στις 25 Φεβρουαρίου
Επόμενο άρθροDeerma Handheld Vacuum Cleaner: H Global έκδοση στα 79.89 ευρω
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.