Σε νέες χρεώσεις προχωράει η Viva Wallet για όλους τους επαγγελματίες που διατηρούν επαγγελματικό λογαριασμό στην εταιρεία. Μάλιστα όπως αναφέρεται στο reddit το μήνυμα που λαμβάνουν οι χρήστες είναι το εξής:
Το δωρεάν αναγνωριστικό IBAN για εισερχόμενα εμβάσματα ισχύει έως 30/6/2024. Κατόπιν, ο λογαριασμός σας παραμένει, υποστηρίζοντας μόνο εξερχόμενα εμβασματα. Για διατήρηση εισερχομένων εμβασμάτων, αιτηθείτε ελληνικό IBAN με €10/μήνα.
Στην ουσία εισάγουν ακόμη μια χρέωση των 10 ευρώ ανά μήνα βάζοντας ακόμη ένα βάρος στις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν να αντιμετωπίσουν τις ήδη υψηλές προμήθειες των τραπεζών. Σου προτείνουμε να εξετάσεις τους επαγγελματικούς λογαριασμούς της Revolut και να ρωτήσεις λογιστή για το αν μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις στην επιχείρησή σου.
Viva νέες χρεώσεις επαγγελματικού λογαριασμού
byu/kag7623 inPersonalFinanceGreece
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Μάλλον οι απατεώνες είσαστε εσείς και όχι η viva wallet σας ενοχλεί που είναι ελληνική εταιρία
Το “ρεπορτάζ” σας είναι παραπλανητικό. Το μήνυμα της viva που παραθετετε ισχύει ακριβώς χωρίς να κρύβει τίποτα από πίσω. Μπορείς να έχεις κανονικά τον λογαριασμό σου χωρίς να πληρώνεις το 10ευρω. Τα 10€ αφορούν μόνο εισερχόμενα εμβάσματα από άλλες τράπεζες.
Δεν λέω ότι είμαι ευτυχισμένος με αυτό, αλλά τα συμπεράσματα που προσπαθείτε να περάσετε στον κόσμο είναι προκλητικά λάθος.
Ποιο είναι το κανονικό δηλαδή? Μπορω να εχω τον λογαριασμό αλλα να μην δεχομαι χρήματα αν δεν πληρώσω? Το ρεπορταζ μια χαρα ειναι, εσυ μαλλον εισαι τσιρακι.
Σας αρέσει το φίστινφκ εκεί μαλλον αρδακια
Αυτή η χρέωση είναι μόνο για λογαριασμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα η και στην Κύπρο;
Δυστυχώς το ρεπορτάζ είναι αληθινό μίλησα με το λογιστή στην ουσία ακυρώνει τον επαγγελματικό λογαριασμό δεν μπορείς να δεχτείς καμία πληρωμή ούτε μέσω pos ούτε από καμία τράπεζα ,δηλαδή με γαλή εξαπάτηση ψάχνουμε για άλλο πάροχο τώρα.
Έχετε βρει κάτι καλύτερο;
Μήπως η Viva έχει κάτι άλλο στα σχέδια της που δεν το έχει ανακοινώσει ακόμα; Φαίνεται περίεργη αυτή η κίνηση. Εκτός και δεν την ενδιαφέρει αν χάσει κάποιο ποσοστό πελατών της. Αν έχω προσωπικό λογαριασμό θα μπορώ να τον φορτίζω με τους άλλους διαθέσιμους τρόπους; Αν έχω επαγγελματικό λογαριασμό θα μπορώ να δέχομαι χρήματα από πληρωμές με κάρτες; Έχω απευθύνει τα ερωτήματα και στη Viva χωρίς να πάρω ακόμα κάποια απάντηση, θα ενημερώσω ξανά μόλις λάβω.
Το συστημα iris θα σταματησει να λειτουργει χωρις την πληρωμη των 10ευρω ανα μηνα , ενω τα Pos θα συνεχισουν να λειτουτγουν κανονικα. εδω υπαρχει το παραδοξο οτι ειμαστε υποχρεωμενοι να διατηρουμε επαγγελματικο Iban και να εχουμε το συστημα IRIS και ενω εχουμε δωσει την εμππιστοσυνη μας σε μια ελληνικη start up μας κρεμαει και δεν μας δινει απαντησεις ενω ξενα μεσα οπως της revoulut για την ωρα φαινεται να μας τα παρεχουν και iban και iris κανονικα. Εχω προσπαθησει να παρω νομικες απαντησεις τους θεωρω καθόλα υπευθυνους για οποιες νομικες παρατυπιες προκυψουν για την επιχειρηση μου. Ελπιζω πραγματικα να ανακαλεσουν αυτο το τραγικο μετρο