Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) ενδυναμώνει τους καταναλωτές δημιουργώντας την πλατφόρμα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Καταναλωτών MyRAE: https://my.rae.gr/ Η ΡΑΕ καλεί τους Καταναλωτές, εφεξής, να υποβάλουν τυχόν παράπονά τους για Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου και Διαχειριστές Δικτύων Διανομής, αποκλειστικά μέσω της Πλατφόρμας MyRAE: https://my.rae.gr/.

Με αυτόν τον τρόπο, η ΡΑΕ εκσυγχρονίζει την επικοινωνία με τους καταναλωτές καθώς η διεκπεραίωση των παραπόνων των καταναλωτών γίνεται πιο γρήγορη και ουσιαστική. Έχει παρατηρηθεί μια αυξανόμενη τάση υποβολής παραπόνων στο [email protected], στο οποίο έχουν συσσωρευτεί περίπου 1.400 παράπονα.

Επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, με στόχο την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των Καταναλωτών καθώς και την ουσιαστική εποπτεία των παραπόνων, η Αρχή από σήμερα θα δέχεται Παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει Παράπονα μέσω του [email protected], θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Το πιο εκνευριστικό λάθος του ελληνικού ίντερνετ, την αναφορά σε μια ηλεκτρονική διεύθυνση χωρίς ενεργό link, είναι κάτι που δ.ε.ν. θα περίμενα από ένα site τεχνολογίας.

    Και μάλιστα όχι μία, όχι δύο, αλλά τρεις φορές! (συν δύο για την email διεύθυνση)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.