Έχουμε δει κατά καιρούς διάφορα τηλέφωνα να εμφανίζουν υγρασία στις κάμερες – για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους κάτω από το κρύσταλλο που προστατεύει τους φακούς – αλλά ποιο είναι το όριο; Πότε φταίει η εταιρεία ή η κατασκευή του τηλεφώνου και πότε ο χρήστης; Γιατί οι εταιρείες δεν καλύπτουν επισκευές λόγο υγρασίας παρόλο που δίνουν IP68; Ας δούμε την περίπτωση ενός Xiaomi Mi 11 Ultra.

Γνωστός tipster και concept creator αποφάσισε να λύσει το πρόβλημα της υπερθέρμανσης με ένα μπάνιο. Ναι έκανε μπάνιο το τηλέφωνο. Αρχικά ενημέρωσε το κοινό του ότι οι κάμερες έχουν υγρασία. Μετά αποκάλυψε ότι το smartphone ζεστάθηκε, το έπλυνε με κρύο νερό, και μετά από μία ώρα οι φακοί θόλωσαν. Ποιος το περίμενε;… Επίσης παραδέχτηκε ότι το έχει ξανά κάνει.

Αρκετοί χρήστες είπαν ότι δεν φταίει η εταιρεία για αυτό. Άλλοι αναρωτήθηκαν ποιος κάνει μπάνιο το τηλέφωνο του, ακόμα και αν έχει πιστοποίηση IP. Κάποιοι σχολίασαν πολύ σωστά ότι όσες πιστοποιήσεις και αν έχει ένα τηλέφωνο, είναι λογικό οι εταιρείες να μην καλύπτουν βλάβες από υγρασία. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Ακόμα και στην περίπτωση του Xiaomi Mi 11 Ultra.

Αρχικά είναι λογικό μία ζεστή συσκευή στην οποία ρίχνεις νερό να δημιουργήσει υγρασία στο εσωτερικό της – όχι δεν μπαίνει το νερό από μέσα έξω, απλά υγροποιείται ο αέρας. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πιστοποίηση IP, την εταιρεία, ή την κατασκευή του τηλεφώνου. Οι εταιρείες καλύπτουν βλάβες από υγρασία, όχι όμως σε όλες τις περιπτώσεις.

Ο tipster παραδέχθηκε ότι όλο αυτό ήταν δικό του φταίξιμο και εκεί είναι που τελειώνει η ιστορία – δεν θα ασχοληθούμε για το τι ήθελε να πετύχει με τη δημοσίευση της φωτογραφίας. Αν πήγαινε το τηλέφωνο στο service οι τεχνικοί είναι υποχρεωμένοι να ελέγξουν από που προήλθε η υγρασία και να δουν αν έφταιγε η κατασκευή του τηλεφώνου, εξωτερικές συνθήκες, και τα λοιπά.

Κάποιες εταιρείες αντικαθιστούν συσκευές για βλάβες λόγο υγρασίας, κάποιες επισκευάζουν τη ζημιά – αν είναι δυνατό, και άλλες λένε εσύ φταίς και σου κλείνουν την πόρτα. Ακόμα και όσες ανήκουν στις δύο πρώτες κατηγορίες δεν καλύπτουν όλα τα μοντέλα τους με τέτοια εγγύηση.

Από προσωπική μας εμπειρία μπορούμε να δώσουμε μερικά παραδείγματα, αλλά δεν θέλουμε να αναφερθούμε σε συγκεκριμένες εταιρείες, ή μοντέλα. Το δεδομένο είναι ότι για το Xiaomi Mi 11 Ultra φταίει ο χρήστης και η εταιρεία δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τη συσκευή, και με το δίκιο της.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Με αυτή τη λογική αγαπητέ ακόμη και σε ένα πολύ κρύο από κλιμαστισμό δωμάτιο αν μπεις με ζεστό τηλέφωνο από κάυσωνα ή άλλο λόγο θα εμφανιστεί υγρασία. Μου έχουν αλλάξει υποβρύχια φωτογραφική Panasonic με αυτό το ελάττωμα. Κατά τη γνώμη μου είναι κατασκευαστικό ελάττωμα.

  2. Με αυτή τη λογική αγαπητέ ακόμη και σε ένα πολύ κρύο από κλιματισμό δωμάτιο αν μπεις με ζεστό τηλέφωνο από κάυσωνα ή άλλο λόγο θα εμφανιστεί υγρασία. Μου έχουν αλλάξει υποβρύχια φωτογραφική Panasonic με αυτό το ελάττωμα. Κατά τη γνώμη μου είναι κατασκευαστικό ελάττωμα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.