Οι διεθνείς αγορές αρχίζουν και γίνονται όλο και πιο σημαντικές για την Xiaomi. Και σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο CEO του subbrand, Redmi, δεν έκρυψε το γεγονός αυτό, ενώ έδωσε και περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της εταιρείας για παγκόσμια κυριαρχία. Στην Ινδία, η Xiaomi μαζί με τη Redmi βρίσκονται στην κορυφή με μερίδιο 10% περισσότερο από τον κατασκευαστή της δεύτερης θέσης τη Samsung. Ωστόσο δεν σταματά εδώ, θέλει να αποκτήσει το 50% της αγοράς, με περισσότερες επενδύσεις και εστίαση στην αγορά αυτή.

Όσον αφορά την Ευρώπη, η Xiaomi βρίσκεται στην τέταρτη θέση, πίσω από τις Samsung, Apple, Huawei και θα κλείσει το κενό με περισσότερες επενδύσεις στη σειρά Redmi. Και μάλιστα, για να πετύχει όλα αυτά τα μεγαλεπήβολα σχέδια, θα εστιάσει στον τομέα του ecommerce και στην προσφορά συσκευών με εξαιρετικό value for money.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Άλλο τι θέλουν και άλλο τι μπορούν να προσφέρουν στην πράξη. Όταν η Samsung δινει εγγύηση 2 χρονια και η xiaomi στην Ελλάδα 1 χρόνο από μια αντιπροσωπεία όχι και τόσο επίσημα είναι κάτι που προσέχει ο καταναλωτής. Επίσης το Galaxy themes είναι ένα παγκόσμιο Ελεύθερο και ανοικτό κατάστημα όπου παραμετροποιεις το κινητό όπως θέλεις, ενω το αντίστοιχο κατάστημα είναι ΜΟΝΟ για την κινεζική αγορά. Και υπάρχει και κάποιο θεματάκι με το SAR αν και κάνουν βήματα βελτιώσεις όλοι οι κατασκευαστές τουλάχιστον ως προς το head SAR.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.