Δυστυχώς η χρέωση βάσει της ακριβούς χιλιομετρικής απόστασης που διανύει ένα όχημα απομακρύνεται ως πιθανότητα, όπως αναφέρεται σε άρθρο της Καθημερινής. Δυο χρόνια μετά την ακύρωση του διαγωνισμού για τα ηλεκτρονικά διόδια ο μόνος παραχωρησιούχος που εφαρμόζει υβριδικό σύστημα είναι η Ολυμπία οδός.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το βασικό πρόβλημα στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους είναι ο μεγάλος αριθμός των κόμβων, που καθιστά ασύμφορη την τοποθέτηση πομπών που θα κατέγραφαν πότε το όχημα βγαίνει από αυτόν ώστε να του πιστώσει την διαφορά.

Η Ολυμπία Οδός εφαρμόζει ένα σύστημα στο οποίο ο χρήστης πληρώνει κανονικά τη διέλευσή του από τα διόδια μέχρι τα επόμενα, αλλά αν βγει νωρίτερα από τον αυτοκινητόδρομο σε κάποιον κόμβο, τότε το σύστημα θα αναγνωρίσει τον πομποδέκτη του οχήματος και θα πιστώσει στον κάτοχο το ποσό που αντιστοιχεί στην απόσταση που δεν διανύθηκε. Σύμφωνα με στοιχεία της Ολυμπία Οδού, αν ένας οδηγός ενός Ι.Χ. εισέλθει στον δρόμο από τον κόμβο Καλαβρύτων και εξέλθει στον κόμβο Ανατολικού Αιγαίου θα πληρώσει 0,90 ευρώ αντί 3,50 ευρώ.

Οι παραχωρησιούχοι δεν έχουν αυτή τη στιγμή την πρόθεση να προβούν σε ένα τέτοιο σύστημα, ενώ το έργο έχει βγει και από το Ταμείο Ανάκαμψης και η τύχη του, … αγνοείται.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗkathimerini.gr
Προηγούμενο άρθροVodafone Red Unlimited New (Όλα απεριόριστα) με 25 ευρώ
Επόμενο άρθροHUAWEI P70 Series: Διαρρέει ο σχεδιασμός των καμερών! Τρεις οι κάμερες
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.