rsz_xb1-all

Ένα νέο online petition στο Change.org ζητά από τη Microsoft να επαναφέρει  πίσω όλες τις αμφιλεγόμενες πολιτικές που είχε θέσει στο Xbox One. “Έτσι έπρεπε να είναι το μέλλον της ψυχαγωγίας.”

XboxOne_16604_screen

Έτσι έπρεπε να είναι το μέλλον της ψυχαγωγίας. Ένα νέο ‘’κύμα’’ βίντεο-παιχνιδιών, όπου μπορείτε να τα αγοράσετε ψηφιακά και ύστερα να ανταλλάξετε, να μοιραστείτε και να πουλήσετε τα ψηφιακά τους δικαιώματα. Ουσιαστικά, ήταν σαν το Steam για το Xbox. Όμως, οι ανενημέρωτοι καταναλωτές ξεσηκώθηκαν άδικα  εναντίον της Microsoft και τελικά αναγκάστηκε να αφαιρέσει όλους τους περιορισμούς, επειδή είδε τη Sony να εκμεταλλεύεται αυτή την ανησυχία των καταναλωτών

ok…

To online petition έχει μέχρι στιγμής  10.500 υποστηρικτές.

xbox-one-360-controller

Η αρχική πολιτική της Microsoft για το Xbox One υποχρέωνε τους χρήστες να συνδέονται μία φορά την ημέρα  στο Internet και είχε θέσει αυστηρούς περιορισμούς για τους μεταχειρισμένους τίτλους. Όταν η Microsoft τελικά πριν ένα μήνα αναθεώρησε για όλους αυτούς τους περιορισμούς, η εταιρεία εξαφάνισε μαζί και το ‘’10 Family Members Sharing’’ πρόγραμμα, το οποίο αναφέρονταν αρχικά, ότι θα επέτρεπε στους χρήστες να μοιραστούν την ψηφιακή τους βιβλιοθήκη με μέχρι 10 άτομα σε οποιαδήποτε Xbox One κονσόλα.

Από την άλλη το PlayStation 4 δεν απαιτεί καμία online επιβεβαίωση της συσκευής, ενώ δεν έθεσε κανένα περιορισμό για τα μεταχειρισμένα παιχνίδια. Η αλλαγή πολιτικής της Microsoft καθησύχασε αρκετά μεγάλους πωλητές λιανικής, όπως τα GameFly και GameStop, τα οποία βασίζονται στην αγορά των μεταχειρισμένων, καθώς και τον δημιουργό των Sims Will Wright, ο οποίος ανέφερε, ότι εντυπωσιάστηκε από αυτή την αλλαγή της Microsoft.

xbox-product3

Αυτό που πραγματικά με προβληματίζει είναι γιατί δεν κράτησε η Microsoft το ‘’10 Family Members Sharing΄΄ για τους ψηφιακούς τίτλους της ;  Θα έδινε τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να αγοράσουν το παιχνίδι από ένα κατάστημα λιανικής, στη θήκη του, όπως γίνεται μέχρι σήμερα, να το ανταλλάζει και να το μεταπουλήσει χωρίς περιορισμούς, αλλά από την άλλη θα μπορούσε να επιβραβεύσει όσους αγόραζαν τον τίτλο ψηφιακά (με όλα τα οφέλη που μπορεί να αποφέρει αυτό στην εταιρία) με το ‘’10 Family Members Sharing΄΄.

Με το ‘’έτσι θέλω’’ να βάζεις περιορισμούς σε ένα καταναλωτικό κοινό για να μπορέσεις εσύ να προσφέρεις την ‘’εμπειρία σου’’, αφήνοντας στο κενό ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς είναι αρκετά δύσκολο. Από την άλλη μπορείς να προσφέρεις στον καταναλωτή μία εναλλακτική οδό και να τον αφήσεις να επιλέξει.

Το Steam, στο οποίο αναφέρονται πολλοί, παρομοιάζοντάς το με τους περιορισμούς του Xbox One, δεν σε υποχρεώνει καθημερινά να κάνεις online check-in, όπως επίσης αρκετά συχνά μπορείς να βρεις τίτλους σε πολύ φτηνότερες τιμές από αυτές των κονσολών. Αν θέλει λοιπόν η Microsoft να προσθέσει στο μέλλον ‘’την εμπειρία που οραματίζεται’’ οφείλει να προσφέρει και ανταγωνιστικότερα προϊόντα.

Εσείς τι πιστευετε ;

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.