Φαίνεται πως από εδώ και πέρα οι παίκτες του Xbox Live θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις. Η Microsoft ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι το πρώτο κύμα των NUads (natural user-interface ads), η οποία έγινε διαθέσιμη το φθινόπωρο του 2012 πως ήταν ιδιαίτερα επιτυχής, και πως αποφάσισε να επενδύσει περισσότερο πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Σύμφωνα με τη Microsoft, το 37 τοις εκατό των θεατών, ασχολήθηκαν λίγο έως πολύ με τα NUads όταν τους ζητήθηκε να ψηφίσουν για διάφορα θέματα. Από αυτό το ποσοστό το 71 τοις εκατό ψήφισαν στις διάφορες δημοσκοπήσεις που τους ζητήθηκαν. Επιπλέον, το 97 τοις εκατό αυτών των συμμετεχόντων είδε την ψήφο τους στη τελική καταμέτρηση των ψήφων.

Ο γενικός διευθυντής ψυχαγωγίας και διαφήμισης του Xbox Live, Ross Honey, ισχυρίστηκε ότι τα NUads της εταιρείας έχουν “ορίσει εκ νέου, τα σποτάκια των 30-δευτερολέπτων” και ότι τα NUads προσφέρουν ένα πρωτοφανές επίπεδο δέσμευσης από τους καταναλωτές.

“Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι τα NUads είναι, μια επανάσταση στην τηλεοπτική διαφήμιση, και πως αναμένονται περισσότερες επενδύσεις σε αυτή τη νέα μορφή διαφήμισης.

Τα NUads της Microsoft που ξεκίνησαν πέρυσι εμφανίζουν διαφημίσεις από μεγάλες εταιρείες όπως η Toyota και η Subway.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.