Σχετικά με τη δημοσίευση μελέτης για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής αγοράς δεδομένων κινητού δικτύου που επιμελήθηκε η φινλανδική συμβουλευτική εταιρία Rewheel για λογαριασμό της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η WIND επιθυμεί να επισημάνει τα κάτωθι:
Στη WIND προτιμάμε πάντα «λίγα λόγια, πολλή δουλειά». Για την ποιότητα των υπηρεσιών μας, τις επενδύσεις μας, τις τιμές μας, αφήνουμε να μιλάνε οι πελάτες μας. Στις επιθέσεις που δέχεται ο κλάδος μας κατά καιρούς απαντάμε βάζοντας το επιστημονικό μας προσωπικό, τη γνώση και τα πραγματικά στοιχεία της εταιρείας μας στη διάθεση της πολιτείας και των Ανεξάρτητων Αρχών.
Αυτή τη φορά όμως ξεπεράστηκαν, σε σημαντικό βαθμό, κάποια όρια.
Το θέμα δεν είναι (μόνο) κλαδικό. Στη WIND είμαστε σε πολύ διαφορετική θέση από τις θυγατρικές των πολυεθνικών εταιρειών που ανταγωνιζόμαστε στην Ελλάδα.
Γνωρίζουμε πολύ καλά τη μάχη που έχουμε δώσει τα τελευταία 10 χρόνια για να σταθούμε όρθιοι απέναντι σε διεθνείς κολοσσούς. Διαβάζαμε κατά καιρούς άλλους «αντικειμενικούς αναλυτές» να προεξοφλούν ότι η Ελληνική αγορά αντέχει μόνο δυο παίκτες. Και απαντούσαμε πάντα με περισσότερη δουλειά, καλύτερες υπηρεσίες, μεγαλύτερες επενδύσεις, χαμηλότερες τιμές.
Τώρα, δεχόμαστε σε βάρος μας αβάσιμες αιτιάσεις τη στιγμή που χιλιάδες εργαζόμενοί μας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να σταθούν δίπλα στα εκατομμύρια των πελατών μας στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Και αυτοί οι εργαζόμενοι, όπως και οι πελάτες μας, γίνονται αποδέκτες μηνυμάτων που δημιουργούν εύλογα ερωτηματικά.
Χρωστάμε επομένως σε όλους μερικά ξεκάθαρα λόγια.
Η συγκεκριμένη «μελέτη» δίνει την εντύπωση πρόθεσης να στηρίξει προ-υπάρχουσες απόψεις.
Γίνεται εξαγωγή γενικών συμπερασμάτων με αναφορές είτε σε ένα «προσεκτικά» επιλεγμένο πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας, είτε σε μια χώρα, η οποία κατά περίπτωση είναι πιο «ενδεδειγμένη» (από τη Μάλτα έως τον Καναδά…). Διατυπώνονται δογματικές απόψεις με μοναδική αναφορά σε μία μόνο, προφανώς «επιλεγμένη» πηγή ή σε πηγές που είναι μελέτες της ίδιας της εταιρείας συμβούλων (!).
Αγνοείται πλήρως η καρτοκινητή, ενώ αποτελεί πάνω από το μισό της Ελληνικής αγοράς.
Απορρίπτεται συλλήβδην η παγκοσμίως αναγνωρισμένη ως βέλτιστη πρακτική κοινή χρήση υποδομών (network sharing), αγνοώντας την προφανώς θετική επίδραση σε τομείς όπως η ποιότητα των υπηρεσιών, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η μείωση κόστους.
Έκπληκτοι επίσης μάθαμε ότι η υψηλή φορολογία στην Ελλάδα (η υψηλότερη της Ευρώπης) δεν έχει επίπτωση στις τελικές τιμές που πληρώνει ο Έλληνας καταναλωτής. Και πάλι, με αποδεικτικό στοιχείο ένα μόνο πρόγραμμα της Cosmote και μια μελέτη, πάλι κατά σύμπτωση, της ίδιας εταιρείας συμβούλων.
Γίνεται εκτενέστατη αναφορά στον περίφημο 4ο παίκτη. Αν είναι τόσο καλές οι συνθήκες για τους τρεις υφιστάμενους, που είναι τα υπερκέρδη που θα έπρεπε να έχουμε ως ο 3ος παίκτης της αγοράς; Γιατί αγνοείται το γεγονός ότι υπήρχε 4ος παίκτης που επέλεξε να αποχωρήσει για να μετριάσει τις κεφαλαιακές του απώλειες; Που ακριβώς είναι η ουρά των επενδυτών για να μπουν σε αυτήν την τόσο πολλά υποσχόμενη αγορά; Γιατί δεν γίνεται καμία αναφορά στο ασυνήθιστα μεγάλο μερίδιο που έχει ο πάροχος με δεσπόζουσα θέση;
Καταδικάζεται στη μελέτη ακόμη και η παγκόσμια τάση της σύγκλισης κινητής και σταθερής με τα προφανή οφέλη για τον καταναλωτή. Ίσως γιατί οι τιμές μας στα συνδυαστικά προϊόντα και η μεγάλη απήχηση τους στην αγορά δεν εξυπηρετούν τα συμπεράσματα της μελέτης.
Τέλος, εντύπωση δημιουργεί το γεγονός ότι αγνοούνται πλήρως τα πραγματικά μεγέθη της αγοράς, τουλάχιστον της WIND. Πολύ απλά, πόσο πραγματικά πληρώνουν οι πελάτες μας το μήνα και τι υπηρεσίες παίρνουν για το ποσό που πληρώνουν. Τι τιμές προσφέρουμε αυτή τη στιγμή στους πελάτες μας.
Παράλληλα, στην μελέτη γίνεται εκτενής – πλην όμως χωρίς κανένα έρεισμα, αναφορά σε τιμές παγίων κινητής των 60€, 70€, ακόμη και 150€/μήνα και αναρωτιόμαστε σε ποιο παράλληλο σύμπαν υπάρχουν αυτές οι τιμές. Το αβάσιμο των παραπάνω αποδεικνύεται πλήρως από την απλή και μόνο ανάγνωση των πραγματικών δεδομένων που ουδέποτε αναζητήθηκαν….
Το 80% των πελατών συμβολαίου της WIND έχει πάγιο που είναι κάτω των 30€/μήνα με όλους τους φόρους και τέλη κινητής (και κάτω από 22€ χωρίς φόρους και τέλη), έχοντας μέση πραγματική χρήση mobile internet 1,5 GB τον μήνα.
Να επισημάνουμε ότι θα περιμέναμε τουλάχιστον οι υπογράφοντες τη μελέτη να κάνουν μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας ή να επισκεφτούν ένα κατάστημα μας πριν την παραδώσουν.
Ακόμη όμως δεν είναι αργά… θα χαρούμε να τους εξυπηρετήσουμε και να πάρουν το WΙΝD ONE[1], που συνδυάζει κινητό με 1500 λεπτά και 5Gb και σταθερό με 100Mbps, με 55€ με όλους τους φόρους και τέλη κινητής (παρεμπιπτόντως η τιμή είναι 40,9€ χωρίς φόρους και τέλη, αλλά αυτά σύμφωνα με την εταιρεία Rewheel δεν αυξάνουν σημαντικά την τελική τιμή…).
Τελειώνοντας να σημειώσουμε ότι στην προκειμένη περίπτωση βαλλόμαστε από μία ιδιωτική, «αντικειμενική μελέτη», η οποία δυνητικά θίγει την φήμη και την εταιρική μας αξία. Επιφυλασσόμαστε παντός δικαιώματος μας.
[1] Κινητο, 5GB data, 1500’, Σταθερό με 100MBps Internet, Απεριόριστα αστικά και υπεραστικά και 300 λεπτά προς κινητά
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Αγαπητή Wind μιλώντας για καρτοκινητη μάλλον ξεχνάτε ότι στο φοιτητικό πακέτο ανεβάσατε την τιμή από 8,50€ σε 10,40€ με την μια καθώς και ότι για εσάς ο μήνας έχει 25 ημέρες και όχι 30. Έτσι μας αναγκάζεται να βάζουμε 2 κάρτες τον μήνα. Επίσης όλα τα πακέτα καρτοκινητης ξεκινάνε από 10,40€. Για να μην μιλήσουμε για το ανύπαρκτο σήμα 3G μέσα στην Αθήνα ούτε για τις απαράδεκτες ταχύτητες στο wifi όπου ξεκίνησα συμβόλαιο με 8mps και μέσα σε 6 μήνες έχει μόλις 3mps. Και τώρα βάζει οπτικές ίνες ζητώντας διπλάσιο πάγιο από ότι πληρώνουμε.
Δεν βλέπω όμως γι’αυτό το θέμα να γίνεται καμία απολύτως αναφορά στα ΜΜΕ για τις αθρόες αυξήσεις στην κινητή τηλεφωνία και ότι ο μήνας για τη WIND είναι 25 μέρες !!!
Αξιότιμοι κύριοι της Wind, εκτιμώ πως υπέρ του δέοντος ευλογήσατε τα …. γένια σας! Δοθείσης της ευκαιρίας, σας υποβάλλω την προσωπική μου μομφή. Πρόσφατα αναβάθμισα την οικιακή μου σύνδεση στο πρόγραμμά σας “100 plus”. Η ασύλληπτη ταχύτητα μέσω των οπτικών ινών που μου υποσχέθηκε ο εκπρόσωπός σας, σπάνια υπερβαίνει τα 40 Mbps και μετά βίας ,αγγίξει τα 42! Παράλληλα, με το προηγούμενο πρόγραμμά μου, είχα δωρεάν 1 Gb internet τον μήνα μέσω μίας πρόσθετης κάρτας που μου είχατε χορηγήσει, με την υποχρέωσή μου να την ανανεώνω καταβάλλοντας χρηματικό ποσόν 10 € ανά έτος. Η συγκεκριμένη προσφορά καταργήθηκε και τώρα είμαι υποχρεωμένος να καταβάλω 10€ ανά δίμηνο. Φυσικά εγκατέλειψα την προσφορά σας και περιμένω να λήξη η διάρκεια ισχύος του συμβολαίου μου, για να σας αποχαιρετήσω οριστικά και αμετάκλητα!
Σοβαρα τωρα; 30€/μήνα 1,5gb που στη Βρετανία με £20 το μηνα εχεις 100GB και όλα τα αλλά απεριόριστα και παει να βγει και απο πανω; Ρε πατε καλα, σε ποιους νομιζετε οτι απευθύνεστε; σε 60χρονους που δεν εχουν ιδεα; Και μη ξεχασουμε 10ευρη καρτα ανα μηνα ή μαλλον….ανα 24 μερες. Ρεζιλιδες.
Το σήμα σας χάλια ,το δε ίντερνετ τηλεπαρακαλια
Τους είχα και εγώ στο σταθερό και τους αποχαιρέτησα αφού με είχα ρημάξει
Συμφωνώ μέ τους παραπάνω, εδώ και αρκετό καιρό το ίντερνετ στο σταθερό πάει μέχρι και την φοβερή ταχύτητα των 0,58 Mbps και πρέπει να πάρω τηλέφωνο στο 13700 γιά νά μου το φτιάξουν, αφού πρώτα μου ξεκαθάρισαν ότι αν δεν πληρώσω κάτι παραπάνω ώστε να με συνδέσουν με οπτική ίνα αυτό θα γίνεται.
Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης…
H Wind είναι με διαφορά η χειρότερη εταιρεία κινητής σε σημα 4g σε ποιότητα σήματος και σε τιμές. Η δε καρτοκινητή ειναι για τα πανηγύρια οι τιμές πανάκριβες. Ο μανατζερ της κατόρθωσε να καταστρεψει κ την Q που ήταν η καλύτερη απο άποψη τιμών καρτοκινητή. Έλεος!!! Τολμάνε και μιλάνε. Πρώην συνδρομητής σταθερής και κινητής
Wind.
Lycamobile
Μα καλά, δεν ντρέπονται όλοι εκπρόσωποι των εταιρειών μαζί?
Δεν καταλαβαίνουν ότι με τα ίδια χρήματα σε χώρες με παρόμοιους και χαμηλότερους μισθούς, οι παροχές είναι πολλαπλάσιες?
Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι οι τιμές καταλαβαίνουμε όλοι από την έρευνα.
Το πρόβλημα είναι οι παροχές.
Πότε θα έρθει ο καιρός να δούμε λογικές τιμές για απεριόριστη ομιλία σε Ελλάδα, Ευρώπη και κάποια δεκάδες GB με ένα λογικό πάγιο. Είναι δυνατόν να υπάρχει η δυνατότητα στην Ε.Ε. να χρησιμοποιούμε τέτοιες υπηρεσίες με roaming ακόμα και στην Ελλάδα με ένα λογικό τίμημα και να μην μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ελληνικό μας κινητό?
Δεν ντρέπονται λίγο, μιλάνε για μηνύσεις? Αντί να καθίσουν κάτω να δουν πώς μπορούν να αλλάξουν άρδην την αγορά και να ενισχύσουν άλλες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας?
Φτάνει πια με την κοροϊδία…. γιατί περί αυτού πρόκειται.
Πρέπει να ξυπνήσουν και μακάρι η Επιτροπή Ανταγωνισμού να βάλει το χέρι της, να κάνει δηλαδή τη δουλειά της. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ που κάποιος μίλησε. Η εταιρεία συμβούλων τους φταίει. Ας ελπίσουμε επιτέλους οι ανεξάρτητες αρχές να παρεμβαίνουν για το καλό των πολιτών.
Το τι έχω τραβήξει από την wind δεν λέγεται. …αναξιόπιστΟι κλπ κλπ χρεωνανε αυθαίρετα πόσα και επίτηδες με κρατουν ως πελάτη εδώ και 2 χρονια δηθεν οτι τους οφειλω για να φαίνεται μεγαλύτερο το πελατολόγιο τους! !!! Τις γνωστές παγαποντιες των περισσότερων σ’αυτή τη χώρα !!! Ούτε ένας τίμιος???? Γι αυτό και 10 χρόνια μνημονια. .. ΕΥΤΥΧΏΣ ΠΟΥ ΥΠΆΡΧΕΙ ΘΕΊΑ ΔΊΚΗ
Ως εταιρικός πελάτης, η εμπειρία μου ήταν η χειρότερη δυνατή. Η wind έχει κάποιες ανταγωνιστικές τιμές, αλλά για να επιλύσει προβλήματα, απλά δεν το κάνει: “Τα κεντρικά δεν μιλούν με καταστήματα” μου έλεγαν όταν καλέστηκα να πληρώσω 10πλασια από αυτό που μου είχαν υποσχεθεί στο κατάστημα. Μετά από 2 μήνες υποσχέσεις ότι θα διορθωθεί, με προετρεψαν από τα Κεντρικά να πάω στο κατάστημα κ να τους πάρω εγώ τηλέφωνο από το κινητό μου, για να μιλήσουν μαζί τους. Αλήθεια τώρα;
Δεν υπερβάλλω στο ελάχιστο. Απλά μακρυά! Κάντε κάτι άλλο παιδιά εκεί στη Wind, με πορδές δεν βάφονται αυγά.
Οτι χειρότερο η εξυπηρέτηση πελατών δεν εχει ιδέα αλλά σου λεει ο ένας αλλά ο άλλος παίζουν με της λέξης εμενα το συμβόλαιο μου έληγε απο τον Μάρτιο και κάθε μήνα μου λέγανε τον άλλο οτι λίγη τι να την κάνω την καλή τιμή άμα σου βγάζουν την πίστη εχω χρησιμοποιήσει ιδεί μια φορά την Προστασία του καταναλωτή στην ίδια εταιρεία και εχω δικαιωθεί τώρα πάω για δεύτερη μετα απο πολλά χρόνια συνεργασίας θα ακούω wind και θα τρέχω
ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΙΜΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ. ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΗΘΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
1) ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.
2) ΕΚΒΙΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΤΕ ΦΡΑΓΗ.
3) ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ 6 ΣΕ 10 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΑ.
4) Ο ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΩΤΟΣ. ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ.
5) ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ.
ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ ???
6) ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΞΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ.
ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΒΡΉΚΑΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Wind, έχεις πολλά χάλια. Κάνε μόκω κ ζήτα συγνώμη απο αυτούς (που έχουν απομείνει) που σε ταΐζουν!
Το γεγονός πως ανάμεσα σε 17 σχόλια δεν υπάρχει ούτε ένα θετικό, περιγράφει πλήρως την κατάσταση. Όμως, στου κουφού την πόρτα…
Έχετε μεγάλο θράσος, όλες οι κινητές cosmote, wind, vodafone. Κλέβετε ασύστολα τους καταναλωτές. Καιρός να έρθουν και άλλες εταιρείες από έξω. Αυτό που γίνεται με σας ξεπερνάει την ξεδιαντροπιά, την κλεψιά, και την αγένεια προς τους καταναλωτές. Τα ποσά που δίνονται εδώ, αν δίνονται έξω θα σας είχαν δέσει χειροπόδαρα. Μου έχετε και το θράσος να “προσβάλλεστε”. ;Όλος ο κόσμος το λέει ότι είστε κλέφτες. Για να μην πω για τα δίκτυα που δεν λειτουργούν σε ώρα ανάγκης. Και ακριβές και άχρηστες.
…και όλα αυτά υπό την ανοχή και κάλυψη της ΕΕΤΕ !!!
Τί να λέμε τώρα εμείς οι κοινοί θνητοί…
Στα λόγια να βρισκόμαστε !!!
Η Wind είναι η καλύτερη εταιρία…. μετά έρχεται η Vodafone και τέλος η Cosmote….
έτσι για να γραφτεί ένα θετικό σχόλιο… μην ρωτήσετε για επιχειρήματα και γιατί… δεν έχω να πω…
ααα ξέχασα ΕΕΤΤ μιλάμε για τέρας οργανισμό…οργασμό μάλλον…
Είστε η πιο ψεύτικη εταίρα ever. Ψέματα για να γίνω πελάτης σας ψέματα για το πότε θα συνδεθώ ψέματα για το λογαριασμό ψέματα για τα πάντα και ακόμα παλεύω να φύγω από πελάτης σας
12.00€ η κάρτα μείον 1.27 φόρο 10.73 Το πακέτο 1500 προς όλους 600 λεπτά q wind & internet 10.40 μένουν 33 λεπτά ανοίγοντας την εφαρμογή ΜyQ μου λέει υπόλοιπο 0.03 λεπτά!!!!! Δηλαδή 0.30 δωράκι από τον κάθε καταναλωτή….. ορισμένοι θα πείτε λεπτομέρειες… Αλλά αν βάλετε πόσοι καταναλωτές είναι σε κάθε εταιρεία βγάζει καλό χαρτζιλίκι . Και μιλάω για όλες τις εταιρείες….Ψάξτε το
Λυπάμαι κύριοι, αλλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΗΜΑ με WIND, και ενώ μιλάω κόβεται η συνδιάλεξη!
Η δε ταχύτητα 4G μία του βάθους μία με ζόρι κοντά σε αυτό που πληρώνεις: άρα η μέση ταχύτητα μέτρια προς χάλια.
Μπλοκαρίσματα στο κινητό (σύνδεση Καπούτ) και ίντερνετ να ψάχνω σημείο στο χώρο να δουλέψει σαν ραβδοσκόπος.
Λυπάμαι αλλά σύγκρινα με 2η κάρτα άλλης εταιρείας στο κινητό μου τους τελευταίους 2 μήνες και πάντα είχα από 2 έως 5 γραμμές σήμα όταν η wind μου έδινε την ίδια ώρα 0 έως 2 ή 3 max και με διακυμάνσεις και κοβόταν και η συνδιάλεξη κάποιες φορές.
Λυπάμαι αλλά έχω αποφασίσει να φύγω μετά από 11 χρόνια μαζί σας γιατί πάει όλο και ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ παρότι το έχω αναφέρει το πρόβλημα πολλές φορές!
Ψάξτε το, η κάλυψη έχει πρόβλημα, το εύρος ζώνης έχει πρόβλημα!
Στην ελβετία με 30 φράγκα τον μήνα είχα 10 GB ίντερνετ και απεριόριστα λεπτά σε όλοι την Ευρώπη αντε για
Ευτυχώς έφυγα εδώ κ δύο χρόνια. Η χειρότερη εταιρεία….
Μια χαρά είναι η WIND. Έχουν βελτιωθεί. Έχω τηλέφωνο σταθερό και ίντερνετ 100 μβπς και πιάνω 105. Το 4g σε όλες τις εταιρίες είναι χάλια. Έχασα συνέντευξη από δουλειά εξαιτίας της πρώτης κοσμοτε επειδή άκουγα σαν από την λεκάνη τουαλέτας την άλλη πλευρά λόγω μιας ή καμίας γραμμής. Οι κεραίες είναι κοροϊδία. Έπρεπε να ρίξω τη σύνδεση σε 3g μπλόκαρα το 4g. Τι να κάνω δεκάδες γιγα, χωρίς ποιότητα? Τι να κάνω την ταχύτητα βρε χωρίς καθαρή ομιλία;
Win. Η εταιρία που μπορεί να μισήσει κανείς με πάθος. Αρκεί να δοκιμάσει κάποιος να γίνει πελάτης της και θα καταλάβει πολυ σύντομα τους λόγους.
Wind. Η εταιρία που μπορεί να μισήσει κανείς με πάθος. Αρκεί να δοκιμάσει κάποιος να γίνει πελάτης της και θα καταλάβει πολυ σύντομα τους λόγους.
Wind mpampiniotis dipla stin lekse xalia prepi na bali to onomatus ftasan sto simio na dinoun se magazia simboleo perasmeno spitiou gia na baloun to programa tin nova pou exoun basi sinboleon mono gia spitia sto katastima kozanis ato oso gia ton ipefino tou katastimatos apla grafikos karagkiozis. Wind den tha eprepe na iparxi kan oso gia tis paroxes internet aparadexti sernete pantou kai panta h grami se petaei ekso akoma kai sto kento tis polis (kozanis) oso giata xoria asto oute kan sindesi den kani . Mono cosmote gia na exete to kefalisas isixo se ola
Hahaaha Έχω σταματήσει Wind Από αρχές του έτους… Όλα στον ΟΤΕ… Η Wind συνεχίζει και στέλνει λογαριασμούς 5 μήνες τώρα και απειλούν ότι θα μου το κόψουν και θα πάνε σε εισπρακτική…. Τους είπα ότι είναι μαλακές και με πήραν πίσω και μου ειπαν ότι είχα δίκιο… Αλλά μου ξανα έστειλαν λογαριασμό… Τι να πω άλλο?
Μάλλον ανήκω στο 20%. Είμαι ακόμα ο μαλάκας με wind ευτυχώς όχι για πολύ……. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι άθλια.
1).WIND: Συμπεριφορά υπαλλήλων = απαράδεκτη 2) ΓΕΝΙΚΆ ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΈΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ: Μας υποχρεωνουν στα καρτοκινητα να ανανεώνουμε το χρόνο μας με 10 ευρώ κάθε 2 μήνες. Έχω κυπριακή και γερμανική καρτα , Ο απαιτούμενος χρόνος ανανέωσης στην κυπριακή είναι ΕΝΑ έτος , της δε γερνανικής ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ. Στην ελληνική κάρτα οι μονάδες ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ χωρίς να μιλήσεις. Με τις άλλες δύο κάρτες μιλάω σε όλη την ΕΕ και στην κυριολεξία “ξεχναω ” να κάνω ανανέωση αφού χρεώνουν τον πραγματικό χρόνο ανάλογα με τα δευτερόλεπτα! !! Μια φορά Μάλιστα η Κοσμοτέ εστειλε 15 φορές το ίδιο SMS χρεώνοντας με και δημιουργωντας μου πρόβλημα με τον παραληπτη! !! Οι ξένες εταιρίες πάντα είναι εξυπηρετικό τα τες, ευγενεστατες και ΔΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ για απλές διευκολύνσεις . Η Κοσμοτέ σε παραπέμπει στο Γερμανό και σου παίρνει το …μισό κινητό. Δυστυχώς πολλές ελληνικες δημόσιες κλπ υπηρεσίες δεν δέχονται επικοινωνία με ξένα νούμερα ΕΕ , διαφορετικά δεν θα είχα καμία σχέση με ελληνικές τηλεφωνικές εταιρίες , νιώθω ότι με ληστεύουν και συνένοχο είναι και το ελληνικό ψευδοκρατος. Σκέφτομαι αυτές τις διαφορές και εξοργίζομαι πάρα πολύ.Γιατί κύριοι των εταιριών; ;;; Γιατί ρε ανύπαρκτο κρατος επιτρέπεις να μας κοροϊδεύουν και να μας ληστεύουν;
Από 10€το κάναν 12 και μου φάγανε και τής μονάδες άντε γεια.
Από 5€ τον χρόνο σε 12€ το δίμηνο. Δεν συζητάω για το υπόλοιπα. Ποιότητα υπηρεσιών καί αντιμετώπιση πελατών. Με τις ευλογίες της ΕΕΤΤ και του καθεστώτος. 1,2€ για 10kb χωρίς να με ρωτήσει η ενεργοποίηση πακέτου δεδομένων όπως θα ώφειλε να κάνει με νόμο σε ένα κανονικό κράτος.
αξιότιμοι λέει ο άλλος σε εταιρία της πλάκας και της λαμογιάς. 8 με το ζόρι σε 24αρα. πληρώνουμε από ανάγκη με το κοροδοιο της πλάκας και την κυβέρνηση της μπανανίας.