Αν και αποτελεί μέρος του δελτίου τύπου που δημοσιεύθηκε πριν από λίγη ώρα, αποφασίσαμε να το γράψουμε σε ξεχωριστό άρθρο για δοθεί μεγαλύτερη έμφαση και να μην τους κάνουμε τη χάρη να βρίσκεται στο τέλος, όπως κάνουν τα συχνά τα δελτία τύπου των εταιρειών. Συγκεκριμένα αναφέρεται:

Εάν ο συνδρομητής των υπηρεσιών καρτοκινητής τηλεφωνίας αντιταχθεί στην τροποποίηση τιμολογίων σύμφωνα με τα ανωτέρω, δύναται να υποβάλει σχετικό αίτημα προς την Εταιρεία προκειμένου να του επιστραφεί εντός τριάντα (30) ημερών το εναπομείναν στην κάρτα χρηματικό υπόλοιπο, εφόσον οι αλλαγές τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από τρεις μήνες από την ημερομηνία ενημέρωσης του χρήστη σχετικά με την τροποποίηση.

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οτι και να κανεις βαλαντη ολοι ειναι ιδιοι.καρτελ.δεν ειμαστε στο εξωτερικο που υπαρχει ανταγωνισμος.εδω τρωμε στη μαπα τιμες για χρυσο.στην ελλαδα και που αναπνεουμε το πληρωνουμε.φαγανε τοσα δις τοσα χρονια οι εταιρειες κινητης τηλεφωνιας που με αυτα τα λεφτα μπορουν να κανουν δικτυα 5 g σαν το μεγεθος της γερμανιας.αλλα ειπαμε κανενα κρατος κανενας ελεγχος και την πληρωνουμε εμεις.

  2. Είμαι στην Q καρτοκινητή και από ένα πακέτο 3,90 ευρώ συνεχώς το αύξαναν χρόνο με το χρόνο 4,90 5,90 6,90 φέτος !!!

  3. Είναι άσχημο αυτό που κάνει η Wind. Προσπαθώ να μπω στο ίντερνετ για να βάλω 10 ή 12 ευρώ και με πετάει έξω . λιγότερο από 10.40 δεν βρήκα πακέτο προσφορά για την καρτοκινητή. Θα συνεχίσω στο Viber και εγώ. είναι πολύ καλύτερα.! Αυξάνουν οι εταιρείες το ελάχιστο πόσο, κάθε λίγο, χωρίς προειδοποίηση.!! δεν έχουν να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν. Και οι τιμές είναι από τις ακριβότερες στην Ευρώπη

  4. Εντάξει καλό ακούγεται στο Viber για τα 5,99 € αλλά πρέπει να υπάρχει Δίχτυο ή Δεδομένα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.