Η WIND ΕΛΛΑΣ Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι από 23 Μαΐου 2018 το 13800 θα αποτελεί το βασικό τηλεφωνικό αριθμό Εξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών.

 Όσον αφορά στις χρεώσεις:

  • Από σταθερό τηλέφωνο Wind η κλήση χρεώνεται με 0,26€ ,ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑ και τέλη σταθερής τηλεφωνίας
  • Από κινητό τηλέφωνο συμβολαίου Wind / Q η χρέωση της κλήσης διαμορφώνεται στα 0,25€, ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑ και εφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12,15,18 ή 20% ανάλογα με το, προ ΦΠΑ , ύψος του μηνιαίου λογαριασμού
  • Από καρτοκινητό Wind / Q η κλήση χρεώνεται με 0,25€ ,ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑ
  • Από άλλο δίκτυο η χρέωση της κλήσης ορίζεται βάσει τιμοκαταλόγου του εκάστοτε παρόχου

Για βλάβες και παράπονα κινητής τηλεφωνίας ο αριθμός εξυπηρέτησης είναι 8005001380, χωρίς χρέωση. Η πρόσβαση στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Wind από τηλέφωνα εξωτερικού ή Wind Πελάτες σε καθεστώς διεθνούς περιαγωγής παρέχεται μέσω του +306935613800.

Από 23/8/2018 οι βασικοί αριθμοί εξυπηρέτησης των Οικιακών Πελατών κινητής 1260 ,1222, 1227, 8005000200 & +306935601260 δεν θα είναι προσβάσιμοι.

Αναλυτικότερα:

  • Από τις 23/5/18 -22/8/18 οι Πελάτες που θα καλούν τους υπό κατάργηση αριθμούς, θα ενημερώνονται ότι από 23/8/18 η εξυπηρέτηση παρέχεται μόνο μέσω των νέων αριθμών και η κλήση θα δρομολογείται σε εκπρόσωπο
  • Από 23/8/18 -22/2/19 θα υπάρχει ενημερωτικό μήνυμα στους μη προσβάσιμους πλέον αριθμούς βάσει του οποίου οι Πελάτες θα καθοδηγούνται να καλέσουν τους νέους αριθμούς για να εξυπηρετηθούν
  • Από 23/2/19 θα υπάρχει το ακόλουθο μήνυμα στους εν λόγω αριθμούς “Ο αριθμός που καλέσατε δεν υπάρχει ή δεν είναι προσβάσιμος από το δίκτυο μας. Παρακαλούμε καλέστε στο 11818 υπηρεσία καταλόγου Ελλάδος”

Η εξυπηρέτηση μέσω των ανωτέρω αριθμών παρέχεται αδιαλείπτως 24 ώρες την ημέρα, 7 ήμερες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.