Δεν μπορεί να πληρώνεις δυο συμβόλαια το μήνα, να κάνεις μια δουλειά σαν αυτή του techmaniacs.gr και να ξυπνάς το πρωί και να πέφτει το internet. Κάθε φορά τα ίδια. Δυο φορές μέσα σε 15 ημέρες. Δυστυχώς, είμαι ένας από τους πολλούς άλλους χρήστες, που το internet έπεσε και κόπηκαν κυριολεκτικά τα χέρια μας.
Η πρόσβαση στο δίκτυο 4G είναι αδύνατη και μόλις πριν από λίγα λεπτά καταφέραμε να συνδεθούμε μέσω 3G και να συντάξουμε αυτό το άρθρο. Προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση, ενώ και στη σελίδα της Vodafone στο Facebook δεν βλέπουμε κάτι ακόμη.
Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, η Vodafone ενημερώνει ότι υπάρχει αυξημένη κίνηση με αναμονή άνω των 45 λεπτών. Στο Live chat αναφέρει: Υπάρχει αυξημένη κίνηση στο τηλεφωνικό κέντρο λόγω προσωρινού τεχνικού θέματος που ενδέχεται να επηρεάζει την ποιότητα της σύνδεσής σας στην κινητή τηλεφωνία.
Η υπομονή εξαντλείται …
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Και εγω τα ιδια προβληματα με cosmote ρε φιλε. Τελικα ειναι καρτελ. Καμια φορα, εκει που εχει κοπει το ιντερνετ για δυο τρεις μερες, ξαφνικα ερχεται
Και δεν είναι μόνο το 4G. Είναι και το DSL και σήμερα δεν είχα για ώρα και τηλέφωνο σταθερό!!!
Στο νομό Πέλλας το ίδιο. Ούτε 4g όμως ούτε κλήσεις. Αυτή τη στιγμή είναι 16:15 κ το 4g δουλεύει σαν edge. Το πρόβλημα είναι πως δεν έρχονται καινούργιοι “παίκτες” στην τηλεφωνία και μπλέξαμε με τους τρεις.. τί δουλεύει σωστά στην χώρα και θα δουλέψει η τηλεφωνία
Εγώ αναρωτιέμαι…γιατί δεν αλλάζετε πάροχο; Βλέπω συνέχεια ποστ για τα προβλήματα στην Vodafone. Αφού λοιπόν δεν σας καλύπτει, έχετε το δικαίωμα να δείτε εναλλακτικό πάροχο. Είχα πολλά θέματα με COSMOTE σε κινητή και σταθερή, αγανάκτησα με την εξυπηρέτηση που στα μάτια μου πλέον είναι η χειρότερη όλων, σε όλες τις δραστηριότητες (το δημόσιο έχει καλύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση) και αποφάσισα να αλλάξω πριν 3 χρόνια. Το κλάμα δεν οφελεί πουθενά. Αλλάζουμε πάροχο και χάνουν έναν πελάτη. Γιατί αυτό που γίνεται εδώ και 1 χρόνο που ξεκίνησα να ακολουθώ την σελίδα είναι να βλέπω κλάμα για το κάθε τι για την Vodafone σε βαθμό που αρχίζω και πιστεύω ότι χρηματίζεστε από τις άλλες δυο εταιρίες.
Αφού δεν σάς καλύπτει κάντε καταγγελία στην ΕΕΤΤ κι απετίστε να φύγετε αζημιότος αλλιώς σάς καλύπτει δεν γίνεται κι η πίτα ολόκληρη (επειδή είναι η πιο φθηνή) κι ο σκύλος χωρτάτος…
Μάθετε ορθογραφία. Πόνεσαν τα μάτια μου.
Σαν τεχνικός έχοντας και cosmote και vodafone αυτό που διαπίστωσα άμεσα είναι ότι η cosmote υπερτερεί στον εξοπλισμό το ρούτερ δεν πέφτει. η vodafone εχει καλό δίκτυο και σταθερό αλλά έχει πρόβλημα με τον εξοπλισμό. Πάω σε πελάτες που έχουν vodafone και τους αλλάζω τα ρούτερ και παραμένουν vodafone χωρίς κανένα πρόβλημα και με ένα παλιό tplink vdsl router παίζει σταθερά χωρίς αποσυνδέσεις γιατί με το δικό τους βγάζει ppp auth error για κάποιο ανεξήγητο λόγο.
Είναι η πιο φθηνή εταιρεία στην Ελλάδα. Για εμένα αυτά είναι πταίσματα. Όποιος δε θέλει πηγαίνει σε άλλο παροχο
Τι είναι η πιο φθηνή; Δεν νομιζβ
Μέσα σε ένα χρόνο πάνω από 5 φορές γενικευμένη πολύωρη διακοπή.Ειναι πραγματικά εντελώς παράδοξο για τη μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών της Ευρώπης.Τι είναι αυτό που τους συμβαίνει και δεν μας λένε.Γιατι κάνουν το οτιδήποτε για να μειώνεται η αξία της εταιρείας ? Μάλλον προετοιμάζονται εξελίξεις…
Δεν νομίζω ότι το σχόλιο σας έχει λογική και σοβαρότητα. Υπήρξαμε συνδρομητές της COSMOTE αποκόμισα ε τας “καλυτερας'” των εντυπώσεων και είπαμε να πάμε στην VODAFONE. Εκτός του ότι μένουμε χωρίς τηλέφωνο συνεχώς, εκτός του ότι δουλεύουμε από το διαδίκτυο, ο γιος μου έχασε δυο μαθήματα στην προηγούμενη εξεταστική διότι έπεσε το ίντερνετ την ώρα της εξέτασης. Δεν γνωρίζω τι ερωτική σχέση έχετε με την συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά εάν “χωνοντας τα” σε σας μπορείτε να μας λύσετε το πρόβλημα πολύ ευχαρίστως.
Μόνο να εισπράττουν ξέρουν …..το πρόβλημα με το internet έχει γίνει πια ΕΦΙΑΛΤΗΣ ειδικά όταν πρέπει να δουλεύεις
Απατεώνες ολκής τελευταία μας ήλθαν από ένα άχρηστο κράτος μπουρδέλο φασιστικό που οι απατεώνες αλονιζουν αρκεί να βάλουν τα πρόβατα να εμβολιαστούν από τον Μέγα δικτάτορα κουλη
Είναι αλήθεια ότι η εταιρία ακολουθεί μια λάθος πολιτική λόγω παλαιότητας εξοπλισμού, διοίκησης από το εξωτερικό αλλά και ενοποίησης διαδικασιών σε όλο το ευρωπαϊκό της δίκτυο. Για παράδειγμα ενα λάθος κάποιου υπαλλήλου θα μπορούσε να χτυπήσει μια άλλη χώρα. Η κάλυψη δικτύου έχει μειωθεί σε σχέση με το παρελθόν τουλάχιστον με την δική μου εμπειρία στους χώρους που κινούμαι ανά την Ελλάδα. Κρίμα.
Σέ ότι αφορά την εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών παρόχων,η δική μου γνώμη είναι ότι:1)Η αυξημένη ζήτηση και πελατεία, δημιουργεί ένα μεγάλο μέγεθος απαιτήσεων, πού όλοι οι πάροχοι δεν είναι σέ θέση νά εξυπηρετήσουν, λόγω έλλειψης τεχνολογικής δυνατότητας.Θελουν καί προσελκύουν την μέγιστη δυνατή πελατεία, χωρίς την δυνατότητα να προσφέρουν τίς υπηρεσίες για τίς οποίες χρεώνουν όλους τους πελάτες τους.2) Τά δικά μου παράπονα, σάν πελάτης τής Cosmote, αντιμετωπίζονται με ένα στερεότυπο καλέστε τίς τεχνικές μας υπηρεσίες για νά κοιτάξουν τό πρόβλημα.3) Τό δικό μου πρόβλημα είναι ότι, παρότι λόγω της εργασίας μου,μετακινουμαι σέ όλη την Αττική, πολλές φορές δεν έχω πρόσβαση σε υπηρεσίες ομιλίας ή δεδομένων.Και 4) καί κυριώτερο, όταν έρχεται η ώρα της πληρωμής του συμβολαίου μου, σέ πιθανή καθυστέρηση, κάνουν και φραγή υπηρεσιών,με τό γελοιοτερο όλων την χρέωση επανασύνδεσης.5) Πολλοί εναφερονται στις ανεξάρτητες αρχές ελέγχου,για την οποιαδήποτε μορφή εταιρειών παροχής υπηρεσιών, σάν νά είναι κάτι που υπάρχει, αλλά εμείς δεν έχουμε την δυνατότητα ή τίς απαιτούμενες πληροφορίες για την διενέργεια μίας αποτελεσματικής πρόσβασης,για την υποβολή των εκάστοτε παραπόνων.Το δε κράτος είναι σέ τόσο μεγάλη αδράνεια, ούτως ώστε να μην ελέγχεται κανείς.Πληρωνουμε τά υψηλότερα τέλη τηλεφωνιας στήν Ευρώπη, καί όλα αυτά,με τούς πάντες να είναι ανεύθυνοι παρατηρητές της όλης κατάστασης.Λυπουμαι πολύ, αγαπητοί φίλοι, αλλά θά πρέπει νά αναλάβουμε κάποιας υγεία μορφής δράσης, ενάντια στην αδιαφορία των τηλεπικοινωνιακών παρόχων καί τών αρμόδιων υπουργείων.Ολοι χρειάζονται ένα ταρακουνημα.Το κράτος, γιατί επωφελείται από τούς επιβαλλομενους φόρους, χωρίς να φροντίζει για την διενέργεια ελέγχων για την ποιότητα των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών πού προσφέρονται για την επιβολή αυτών των τελών.
Όλες οι εταιρείες προσδοκούν στο μέγιστο κέρδος,χωρίς να προσλαμβάνουν ικανοποιητικό αριθμό εργαζομένων το οποίο θα μπορεί να ανταποκριθεί λόγω της τεράστιας ζήτησης που προκαλείται και από τις εξαγορές άλλων εταιρειών παρόμοιου αντικειμένου.
Μετά από την βόλτα μου ως πελάτης και στις τρεις μεγάλες εταιρίες, μπορώ να πω ότι η Vodafone έχει την καλύτερη και πιο δίκαιη εξυπηρέτηση. Αν υπάρχει βλάβη σου δίνει ρεζέρβα άμεσα έως την αποκατάσταση της. Τώρα, για γενικό τεχνικό θέμα, αυτό μπορεί να συμβεί σε όλους τους παρόχου, όπως και στις δουλειές μας. Όμως, η καθημερινότητα στη Vodafone, δεν μπορεί να συγκριθεί με την απούσα Cosmote. Αυτή τη στιγμή είμαι επί δυο εβδομάδες χωρίς Internet και ο λόγος είναι (για δεύτερη φορά) ότι ήρθε η Cosmote να συνδέσει τους διπλανούς και χάλασε τις γραμμές μας. Το γελοίο είναι, πως κανένας άλλος παροχος δεν έχει δικαίωμα πρόσβασης στο κουτί διανομής που έχει ο ΟΤΕ στον τοίχο του κτιρίου, στο οποίο και προκάλεσε ο ίδιος την βλάβη μου και τώρα πρέπει να γίνει συνδιαστικο ραντεβού με τεχνικό Vodafone και Cosmote για να φτιαχτεί το λάθος που προκάλεσαν. Η Vodafone ήταν στο σημείο την επόμενη μέρα, η Cosmote που έχει την ευθύνη, εδωσε αναμονή 14 μέρες. Πότε ξανά Cosmote.