Για όσους σκοπεύουν να προβούν σε μια νέα σύνδεση κινητής στη Vodafone ή σταθερής, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν, εντός δύο μηνών, να προβούν σε διακοπή του συμβολαίου τους χωρίς ποινή.
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Vodafone: Η «Εγγύηση Ικανοποίησης» αποτελεί μία ειδική παροχή που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σε νέους πελάτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να αξιολογήσουν την ποιότητα του δικτύου και των υπηρεσιών της Vodafone.
Συγκεκριμένα, ο πελάτης που πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις έχει τη δυνατότητα, για περιορισμένο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία ενεργοποίησης της σύνδεσής του, να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και να διαμορφώσει προσωπική εμπειρία σχετικά με την κάλυψη, την ταχύτητα, την αξιοπιστία και την εξυπηρέτηση σχετικά με τις υπηρεσίες Vodafone.
Η «Εγγύηση Ικανοποίησης» ενεργοποιείται σε περίπτωση μη ικανοποίησης του συνδρομητή σταθερής ή κινητής για περιορισμένο χρονικό διάστημα και συνίσταται σε 100% πίστωση του τέλους διακοπής, του αναπόσβεστου ποσού επιδότησης του Τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού (για συνδρομητές σταθερής Double Play) και των υπολειπόμενων δόσεων του Ψηφιακού εξοπλισμού (για συνδρομητές Triple Play). Η παροχή «Εγγύηση Ικανοποίησης» δεν περιλαμβάνει πίστωση αναπόσβεστου ποσού από τυχόν επιδότηση συσκευής κινητής.
Κάμερα καταγράφει το χάος σε κίνηση
Η υπηρεσία παρέχεται με σύμβαση διάρκειας 24 μηνών, ενώ το δικαίωμα χρήσης της «Εγγύησης Ικανοποίησης» ισχύει αποκλειστικά κατά τους δύο (2) πρώτους μήνες από την ημερομηνία ενεργοποίησης της σύνδεσης. Μετά τη λήξη των δύο μηνών, η σύμβαση συνεχίζει κανονικά για το υπόλοιπο διάστημα της διάρκειάς της, με όλους τους ισχύοντες όρους. Ο συνδρομητής οφείλει να καταβάλει το πάγιο τίμημα της υπηρεσίας για την περίοδο των δύο (2) μηνών, ανεξάρτητα από το αν ασκήσει ή όχι το δικαίωμα ακύρωσης.
Ειδικότερα, οι προϋποθέσεις χρήσης της παροχής «Εγγύησης Ικανοποίησης» είναι σωρευτικά οι ακόλουθες:
Α) Η τηλεπικοινωνιακή σύνδεση αφορά ενεργοποίηση με νέα αριθμοδότηση ή φορητότητα αριθμού,
Β) Η υπηρεσία της νέας τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης είναι είτε Full Fiber (FTTH) Double ή Triple Play (σε ταχύτητα 100Mbps και άνω) είτε οποιοδήποτε πρόγραμμα κινητής συμβολαίου.
Γ) Ο συνδρομητής δηλώνει ότι θα κάνει χρήση της παροχής «Εγγύησης Ικανοποίησης» εντός δύο (2) μηνών από την ενεργοποίηση της νέας σύνδεσης είτε σε κατάστημα του δικτύου της Vodafone είτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Δ) Η επιστροφή του εξοπλισμού θα έχει ολοκληρωθεί εντός δύο (2) μηνών από την κατά τα ως άνω ενημέρωση της Εταιρείας για τη χρήση της δυνατότητας «Εγγύηση ικανοποίησης».
Ε) Σε περίπτωση επιδότησης συσκευής κινητής, ο συνδρομητής είναι υποχρεωμένος να προβεί σε καταβολή του αναπόσβεστου ποσού, όπως αυτό προκύπτει από την αίτηση, κατά την ημερομηνία κατάργησης της σύνδεσης.
Η υπηρεσία δεν ισχύει:
Για υφιστάμενους πελάτες ή ανανεώσεις συμβολαίων (σταθερής ή κινητής).
Σε περιπτώσεις επανασύνδεσης σε αριθμούς/συνδέσεις που είχαν προηγουμένως ενεργοποιηθεί στο δίκτυο.
H Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να ανακαλέσει την παροχή της «Εγγύησης Ικανοποίησης» οποτεδήποτε, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, εφόσον αυτό δεν επηρεάζει πελάτες που έχουν ήδη ενεργή εγγύηση.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.













































