Η Vodafone κάνει ακόμη πιο εύκολη την επικοινωνία των συνδρομητών της με την εταιρεία, καθώς αντικαθιστά το email με τον TOBi, έναν ψηφιακό, εικονικό «βοηθό» όλων των πελατών της που αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη, εξυπηρετεί μέσω chat και λύνει συνήθη προβλήματα.
Ο TOBi, ένα ειδικά διαμορφωμένο bot για τις ανάγκες των πελατών του ομίλου Vodafone, λειτουργεί πιλοτικά από τα μέσα του 2019, έχοντας πραγματοποιήσει εκατοντάδες χιλιάδες συνομιλίες με ανθρώπους, μέσα από τις οποίες εκπαιδεύτηκε και κατάφερε να επιλύσει περίπου 8.000 θέματα που ανέφεραν καταναλωτές. Μάλιστα, ο TOBi φιλοξενείται πλέον και στο My Vodafone App, ενώ εκπαιδεύεται και μαθαίνει έπειτα από κάθε αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας αλγόριθμο αιχμής.
Ο TOBi είναι καθημερινά διαθέσιμος στο Vodafone.gr και το My Vodafone app και δίνει στους συνδρομητές τη δυνατότητα να βρουν λύσεις και απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Το chatbot του Ομίλου Vodafone αναγνωρίζει το αίτημα ή την ερώτηση του πελάτη, και σε περίπτωση που ερωτηθεί για κάτι που ακόμα δεν γνωρίζει, δρομολογεί τη συνομιλία στην κατάλληλη ομάδα Live Chat.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της λήψης περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας της νόσου COVID-19, ο TΟBi έλαβε επιπρόσθετη εκπαίδευση, ώστε να παροτρύνει τους πελάτες, ανάλογα με τις ερωτήσεις τους, να αναζητήσουν περισσότερες πρακτικές οδηγίες στην ιστοσελίδα της Vodafone αναφορικά με τον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας από το σπίτι τους, τις παροχές της Vodafone, τις οδηγίες προφύλαξης και αντιμετώπισης κρουσμάτων και την ορθή χρήση του διαδικτύου.
Είναι ενδεικτικό ότι καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών, ο TOBi διαχειρίστηκε περισσότερους από 187 χιλιάδες πελάτες, παρέχοντάς τους οδηγίες και βοηθώντας τους στην απάντηση των ερωτημάτων τους και των αποριών τους.
H διευθύντρια εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Χριστίνα Παρασκευοπούλου δήλωσε: «Αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα καλύτερα ψηφιακά κανάλια, η Vodafone παρέχει όλο και περισσότερες δυνατότητες στους πελάτες της, ώστε η αναζήτηση πληροφοριών, η επικοινωνία και οι συναλλαγές τους με την εταιρεία να γίνονται απλά, γρήγορα και ξέγνοιαστα. Ο TΟBi είναι το νεότερο μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone κι ένα πρωτοποριακό εργαλείο που έρχεται να ενδυναμώσει τους καταναλωτές».
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Είμαι ο προπονητής της Εύας Νίκου Αθλήτρια Para Alpine Skiing / Παραλπικού σκι που πάσχει από μία σοβαρή πάθηση της όρασης: Μελαγχρωστική Αμφιβληστροειδοπάθεια που έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του οπτικού της πεδίου (πάνω από 80%). Την σεζόν 2021-2022 στέφτηκε Κυπελλούχος Ευρώπης και στο Πεκίνο Paralympics παραολυμπιονίκης με 6η θέση.
Για να συνεχίσει να παλεύει με την πάθηση της, αλλά και τις διεθνής επιτυχίες χρειάζονται χρήματα τα οποία δυστυχώς δεν έχει πλέον η ομοσπονδία. Το ετήσιο κόστος για να γίνει μια σωστή προετοιμασία ανέρχεται περίπου στο ύψος των 20.000€ που περιλαμβάνει αγορά απαραίτητου εξοπλισμού (~2.000 3.000€) και ταξίδια για συμμετοχή σε 6 με 8 αγώνες και camp στο εξωτερικό (μέσο κόστος αγώνα ή camp ~2.000€). Τα παραπάνω ποσά αφορούν σε 3 άτομα αφού πρέπει να καλύπτει και τα έξοδα του συνοδού συναθλητή ο οποίος βοηθάει εθελοντικά καθώς η παρουσία του είναι υποχρεωτική για την συμμετοχή της στους αγώνες, αλλά και τα έξοδα προπονητή (επίσης προπονεί εθελοντικά )
Για τους παραπάνω λόγους απευθύνομαι σε εσάς για να ζητήσω την οικονομική σας υποστήριξη με το ποσό και τον τρόπο που εσείς θα αποφασίσετε, δείχνοντας την ευαισθησία σας και δίνοντας ένα μήνυμα σε ανθρώπους με προβλήματα όπως της Εύας Νίκου, να μην τα παρατάνε και να κυνηγούν τα όνειρά τους.
Σας ευχαριστούμε