Αν αρχίσουμε να δεόμαστε ότι ένας κατασκευαστής μπορεί να προβαίνει στο throttling, δήθεν για το καλό των χρηστών, τι τους εμποδίζει από το να το κάνουν όποτε θέλουν; Για χρόνια, θεωρίες έκαναν την εμφάνισή τους σε διάφορα μέσα για το πως οι κατασκευαστές επιβραδύνουν τις συσκευές για να εξαναγκάσουν τους χρήστες να αναβαθμίσουν τα smartphones τους και πολλές από αυτές, χαρακτηρίστηκαν ως θεωρίες συνωμοσίας, μέχρι το σκάνδαλο της Apple.

Η Apple, είχε και αυτή τη δικαιολογία ότι το throttling που έκανε το έκανε για την μπαταρία, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν αλλάζει το γεγονός ότι το έκρυψε από τους χρήστες, κάνοντας πολλούς από αυτούς να αναβαθμίσουν τη συσκευή τους πριν την ώρα της. Τελικά, είχε συμφωνήσει να πληρώσει 500 εκατομμύρια δολάρια και 113 εκατομμύρια δολάρια, ύστερα από δικαστικές προσφυγές και συμφώνησε να προσθέσει επιλογή να απενεργοποιήσει το throttling.

Αν η OnePlus ήθελε να απομακρυνθεί από τη φάση της προσφοράς κορυφαίων raw επιδόσεων, η ώρα να το κάνει θα ήταν κατά τη διάρκεια του event ανακοίνωσης των συσκευών, πριν ο κόσμος το αγοράσει, ενώ θα έπρεπε να περιλαμβάνει και επιλογή να το απενεργοποιήσει. Ας μην προσποιούμαστε ότι μια τέτοια συμπεριφορά είναι ανεκτή, όσο και αν αγαπάμε ένα brand.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.