Το YouTube έχει κηρύξει εδώ και καιρό τον πόλεμο στους ad blocker, προσπαθώντας να προστατεύσει την κύρια πηγή εσόδων του, τις διαφημίσεις. Έχουμε δει διάφορες τακτικές να μπαίνουν σε εφαρμογή, όμως το τελευταίο μέτρο της Google ξεπερνά κάθε φαντασία, ίσως.

Σύμφωνα με τον δημιουργό του SponsorBlock, μιας από τις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές λύσεις μπλοκαρίσματος διαφημίσεων, η Google ενσωμάτωσε τις διαφημίσεις στα βίντεο.

Τι δεδομένη στιγμή, οι διαφημίσεις μεταφέρονται στον browser, ή γενικά τον client στον οποίο εμφανίζεται το YouTube βίντεο, χωριστά από το ίδιο το βίντεο. Αυτό, επιτρέπει στους ad blocker να εμπλέκονται στη διαδικασία και να μπλοκάρουν τελικά την εκάστοτε διαφήμιση.

Ωστόσο, σύμφωνα με ευρήματα του δημιουργού του SponsorBlock, αυτό εμποδίζει τη λειτουργία των ad blocker, καθώς όλα τα timestamps μετακινούνται δημιουργώντας κενά για χρόνους προβολής διαφημίσεων. Δεν υπάρχει γνώση για το αποτέλεσμα των δοκιμών της Google, ούτε αν οι ad blocker θα βρουν λύση στο νέο κόλπο της εταιρείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.