Το Newton Mail επιστρέφει στη ζωή και πάλι, κάτω από νέα ιδιοκτησία, σηματοδοτώντας έτσι την αρχή της τρίτης φοράς που έρχεται στη ζωή το εν λόγω premium email app. Το Newton Mail app αρχικά προγραμματιζόταν να κλείσει τις πόρτες του για το κοινό στις 30 Απριλίου, αφού η Essential, η εταιρεία η οποία το κατείχε, σταμάτησε τις δραστηριότητές της νωρίτερα φέτος. Τώρα όμως, αγοράστηκε από την Essential από δυο νέους ιδιοκτήτες που δηλώνουν φανατικοί οπαδοί της εφαρμογής, τον Maitrik Kataria και τον Justin Mitchell.
Κανένας από τους δυο δεν είναι νέος στο χώρο του software. Ο kataria, ο οποίος αναλαμβάνει ως ο νέος CEO, είναι ένας product designer σε μια εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού, την Simform, ενώ ο Mitchell, είναι ο ιδιοκτήτης του SoFriendly. Και οι δυο παραδέχονται ότι δεν αποτελούν μια καλά χρηματοδοτούμενη εταιρεία. Απλά είναι μεγάλοι fans του Newton mail.
Για όλους τους χρήστες της εφαρμογής μια τέτοια εξέλιξη, είναι business as usual. Η υπηρεσία κοστίζει 50 δολάρια το χρόνο και τα ίδια apps θα λειτουργούν όπως και στο παρελθόν. Οι Kataria και Mitchell έχουν μεγάλες φιλοδοξίες για την εν λόγω εφαρμογή. Συγκεκριμένα αναφέρουν. ότι σε περίπτωση που αποτύχει το όλο εγχείρημα, θα κάνουν open source τον κώδικα του Newton, ώστε να συνεχίσει η ανάπτυξη του project.
Στα άμεσα σχέδιά τους είναι η παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης στους χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα και στην επιδιόρθωση των bugs που έχει η εφαρμογών. Ο στόχος, είναι διαθέσουν νέα χαρακτηριστικά, εντός τριών με έξι μηνών, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου dark mode. Το νέο Newton mail app υπόσχεται επίσης ριζικό ανασχεδιασμό της πολιτικής ιδιωτικότητας που θα δώσει στους χρήστες καλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους, ενώ ταυτόχρονα θα καταστήσει την εφαρμογή τους συμβατή με τον GDPR. Μάλιστα, για να κάνει καλύτερο το deal για τους νέους συνδρομητές, η ομάδα προσφέρει τρεις μήνες δωρεάν στους τρέχοντες συνδρομητές, 20% έκπτωση σε παλαιότερους που θέλουν να γίνουν ξανά συνδρομητές και ένα referral πρόγραμμα για νέους χρήστες.
Έχοντας κάνει αρχικά το ντεμπούτο του υπό την ονομασία CloudMagic το 2013, σαν μια δωρεάν εναλλακτική στο Gmail app, το app που θα γινόταν το Newton Mail ήθελε να ξεχωρίσει από το πλήθος των άλλων εφαρμογών. Στη συνέχεια θα επεκτεινόταν σε άλλες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων στο Android, Mac, Apple Watch, Android Wear, πριν γίνει τελικά Newton Mail το 2016. Η μετάβαση σε αυτό το branding συνοδεύτηκε από ριζική ανανέωση των εφαρμογών με νέα χαρακτηριστικά και ακριβή ετήσια συνδρομή των 50 δολαρίων.
Είναι δύσκολο να ειπωθεί σε αυτό το σημείο αν οι δυο θα καταφέρουν να μετατρέψουν το Newton mail σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο, ωστόσο τα 50 δολάρια που ζητάει είναι πολλά για μια εφαρμογή email.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.