Το Facebook αποκάλυψε σήμερα ένα νέο λογότυπο, το οποίο έχει σαν στόχο να αντιπροσωπεύσει την εμπορική ταυτότητα της μητρικής εταιρείας η οποία κατέχει τα Facebook, Instagram, WhatsApps. Το νέο λογότυπο αναφέρει απλά Facebook, ενώ υπάρχει και ένα GIF με διαφορετικά χρώματα για κάθε προϊόν που κατέχει η μητρική εταιρεία. Το λογότυπο θα χρησιμοποιηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες σε όλα τα προιόντα της εταιρείας, ενώ θα προστεθεί σύντομα και το “from facebook” εντός ορισμένων εφαρμογών που έχει στην κατοχή του.

Το Facebook πάντα χρησιμοποιούσε τη λέξη του κοινωνικού δικτύου για να αναπαραστήσει την εταιρεία στο σύνολό της. Αλλά 15 χρόνια μετά, το Facebook έχει επεκταθεί σαν brand και η εταιρεία ένιωσε την ανάγκη να διαχωρίσει τον εαυτό της  από το κοινωνικό δίκτυο πάνω στο οποίο ξεκίνησε την πορεία της. Την ίδια στιγμή, το νέο λογότυπο, αποτελεί μια προσπάθεια να διαχωριστούν τα διαφορετικά brands μπροστά στις συνεχείς επικρίσεις των σκανδάλων. Τα διαφορετικά λογότυπα, φαίνεται να δηλώνουν ότι η Facebook, η εταιρεία δεν ορίζεται αποκλειστικά από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, απλά τυχαίνει να μοιράζονται το ίδιο όνομα.

Το Facebook είχε αναφέρει ότι η μητρική εταιρεία εξέταζε να αλλάξει την ονομασία, αλλά αποφάσισε κατά κάτι τέτοιου, επειδή δεν θέλει να φαίνεται ότι κρύβεται από τα προβλήματα της. Αντίθετα, το rebranding είναι προσπάθεια να δώσει λίγο χρώμα στο Facebook brand και από τα άλλα.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.