Για ένα νέο χαράτσι κάνουν λόγο οι χρήστες σε διάφορα online μέσα όπως το εντοπίσαμε πριν από λίγη ώρα. Ο λόγος για το πρόσθετο κόστος εξυπηρέτησης ανά παραγγελία όπως το χαρακτηρίζουν το οποίο τουλάχιστον μέχρι και αυτή τη στιγμή ανέρχεται στα 0.50 ευρώ ανά παραγγελία.

Στην ιστοσελίδα Τρόποι Αποστολής αναφέρεται το εξής:

Κόστος εξυπηρέτησης ανά παραγγελία: Σε όλες τις παραγγελίες που εξυπηρετούνται από το e-shop.gr ανεξαρτήτως τρόπου αποστολής, υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση των 0.50 ευρώ ανά παραγγελία. Είναι μια επιβάρυνση που μας επιτρέπει τον εξορθολογισμό του κόστους εξυπηρέτησης και μας βοηθάει στην διατήρηση των ανταγωνιστικών τιμών και στην βέλτιστη εξυπηρέτησή σας σε όλα τα προϊόντα.

Εν ολίγοις μας καλεί να αποδεχθούμε μια πρόσθετη χρέωση προκειμένου να μπορέσουν να διατηρήσουν τις ανταγωνιστικές τιμές και την βέλτιστη εξυπηρέτηση. Αν το e-shop.gr έχει κάποια διευκρίνηση μπορεί να μας επικοινωνήσει μαζί μας και θα δημοσιευθεί αυτούσια.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

49 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ήμουν φανατικός πελάτης του eshop αλλά αυτό το τελευταίο χαράτσι που έγραψες είναι το κερασάκι για να μην αγοράσω ξανά.
    Που ακούστηκε χαράτσι διεκπεραίωσης… Βάλτε και καμιά αναπροσαρμογή λόγω πληθωρισμού και σεις…
    Τέλος από μένα μέχρι να το πάρουν πίσω!

  2. Αστεία η όλη αφήγηση. Τραγικό χαράτσι που χτυπάει πολύ άσχημα στον καταναλωτή. Εάν είναι τόσο αναγκαία η εφαρμογή του για την βιωσιμοτητα του eshop θα ήταν προτιμότερο να ενσωματωθεί στις τιμές των προϊόντων.

  3. Είναι μια επιβάρυνση που μας επιτρέπει τον εξορθολογισμό του κόστους εξυπηρέτησης και μας βοηθάει στην διατήρηση των ανταγωνιστικών τιμών και στην βέλτιστη εξυπηρέτησή σας. Αλήθεια αυτά που γράφουν τα διαβάζουν;;;Άντε γειά…

  4. Να έδιναν και εγγύηση στα προϊόντα από τα επίσημα Service,όλα παρα εισαγωγες. Έπειτα τα επισκευάζουν οι ίδιοι αν δεν στο βγάλουν άχρηστο με συνέπεια πελάτη ,αφού αποφάσιζουν και διατάζουν την διάγνωση μόνοι τους… κλασσικά.

  5. Το όλο θέμα ήταν να μην πληρώνει βιτρίνα στοκ φυσικό κατάστημα και υπάλληλους ώστε να μπορεί να έχει χαμηλές τιμές. Οι τιμές του είναι ίδιες με τούς υπόλοιπους. Θα παραγγείλω κάτι στα 10 ευρώ και θα εχω έξτρα 50 λεπτά? Είναι σοβαροί? Απλά σου λέει όλοι εσχροκαιρδουν, πως μπορω και εγω? Μαζεύονται σε ενα δωμάτιο κάνουν ενα μίτινγκ και κάποιος λέει αυτη την ιδέα. Κάνουν τα νούμερα και ενθουσιαζονται με το πιθανο κέρδος! Και επειδή ο Έλληνας είναι αυτός που είναι καλά θα πάει. Απο μενα τελος. Και πολύ θα ήθελα να ήξερα το όνομα αυτού που ειχε την ιδέα. Πρέπει να βάλουμε ονόματα πισω απο καθε τι που παθαινουμε σαν λαος, αν θελουμε να φτιάξουμε μια καλύτερη κοινωνία.

  6. Απο πότε θα ησχύει αυτό ? εχτές πήρα παραγγελία και δεν είχε τέτοια χρέωση, μην γράφετε ότι σας κατέβει απο το κεφάλι, αλλά και να μπεί το 50λεπτο το κατάστημα πάλι θα παραμένει το ποιο φθηνό σε πολλά προιόντα με διαφορά, οπότε αξίζει να ψωνίσεις απο το eshop.gr

  7. Δε γνωρίζω άλλο eShop που να χρεώνει για παραλαβή από το κατάστημα του. Ως και το κόστος Courrier κάποιοι το δίνουν δωρεάν.
    Το δε χαράτσι των €0,50, είναι άδικο, π.χ. επιβαρύνει 10% αγορά των €5, ενώ 1% αγορά των €50.
    Κάθε εμπορική επιχείρηση, καλύπτει τα κόστη λειτουργίας από τα έσοδα πωλήσεων, άρα ο κάθε πελάτης πληρώνει αναλογικά με την αξία. Αν δε βγαίνουν, ας δουν ξανά την τιμολόγηση τους κι εμείς να δούμε εάν μας συμφέρει να αγοράζουμε ή να προτιμήσουμε αλλού.

  8. Το e-shop είναι μακράν το καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα και πολύ εξυπηρετικό τουλάχιστον στο Ηράκλειο. Όσο για το πενηντάλεπτο ανά παραγγελία σιγά την επιβάρυνση (αρκεί να μείνει εκεί) μαζεύεις τα προϊόντα σε μια παραγγελία και χρεώνεσαι μια φορά.

  9. Ηταν που ηταν ο αγενεστατος υπαλληλος σε καταστημα της περιφερειας ηρθε και το νταβατζιλικι με το 50λεπτο και μολις χασανε πελατη που διένυε 2η 10ετια ως πιστος αγοραστης του…αντε γεια παιδια…μπορουμε και χωρις εσας…

  10. Να προσέχουμε λίγο τι λέμε.
    Δεν είναι φθηνό, είναι φθηνότερο από άλλα. Έχει τεράστια διαφορά…
    Καλό υπόλοιπο

  11. Ακόμα δεν έχετε καταλάβει πως e-shop και skroutz καταστρέφουν την αγορά με αυτό το παιχνιδάκι χαμηλών τιμών . Η skroutz θελει να γίνει amazon και να αγοράζει απευθείας από τις εταιρίες και το e-shop έχει από πίσω του πασίγνωστη εταιρία . Δλδ από υπερχονδρικη απευθείας στη λιανική με μεγάλα κέρδη και τα μικρά μαγαζιά για να είναι ανταγωνιστικά πάνω για 2-3% . Συνεχίστε να τους στηρίζετε τώρα για να γλυτώσετε το 2€ και αργότερα όταν μονοπωλησουν την αγορά αρχίστε να ρωτάτε για την ανεργία και για τις αυξήσεις τιμών . Λίγο να ψαχτειτε μια εταιρία χονδρικής δίνει στην καλύτερη 20% κέρδος στα μαγαζιά και αυτά μπαίνοντας στο κάθε Σκρουτζ που τους κρατάει πλέον από 9-15% πάνε για το τίποτα αν βάλεις μέσα και διαχειριστικά κόστη και κόστος συσκευασίας. Όσοι παίζουν πολύ χαμηλά σε τιμή είναι παραεισαγωγες η απλά δεν αποδίδουν ΦΠΑ η στέλνουν την ίδια απόδειξη σκαναρισμενη σε 10 άτομα για να κλέψουν το ΦΠΑ . Αυτό σε βάθος χρόνου γνωρίζει κανείς που οδηγεί την οικονομία μιας χώρας ? Αλλά τον καταναλωτή τον νοιάζει να αγοράσει 7,90 αντί 8,90 … Κι όταν στον πατέρα του κάνουν μείωση σύνταξης λένε μα γιατί ? Στηρίξτε τα μικρά μαγαζιά επιτέλους και αφήστε τους κερδοσκόπους . Όταν αγοράζεις κάτι από το κάθε e-shop και το μαγαζί της γειτονιάς το έχει 20-25% πάνω αναρωτησου πόσο μπορεί να αγοράζει και πόσο πρέπει να πουλήσει για να είναι βιώσιμη η επιχείρηση του γιατί πιστέψτε με δεν κερδοσκοπεί εις βάρος σας .. άλλοι το κάνουν εις βάρος όλων μας αλλά ” καθένας για την πάρτη του και ο θεός για όλους” αυτοί είμαστε .

  12. Συμφωνώ με τον LMj είναι εμπόριο και μπροστά από τα κέρδη δεν μπαίνει τίποτα,αλλά όταν ο πελάτης προσέχει και είναι ενήμερος για τίς αγορές του τότε το κάθε eshop θα βρίσκεται στην θέση του

  13. Δεν έχω κάνει παραγγελία ακόμα. Και ΟΧΙ δεν είναι το φθηνότερο. Στο σκρουτζ έχει φθηνότερα καταστήματα. Εγώ προσωπικά το θεωρώ πιο αξιόπιστο γιατί αγοράζω χρόνια από εκεί. Δεν είχα πρόβλημα. Αν βάλουν χαράτσι και ανεβάσουν τις τιμές δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακάνω παραγγελία από εκεί.

  14. Οι άνθρωποι είναι καραγκιόζηδες.
    Κόψτε τους μαχαίρι. Μην μπαίνετε Crazy Sunday και θα καταλάβουν πόσο μ@λ@κες είναι. Σίγουρα κάποιος ανεγκέφαλος σύμβουλος το πρότεινε και ακόμη πιο ανεγκέφαλος το δέχτηκε.
    Εδώ τη μεταξύ τα παιδιά που εργάζονται σε αυτούς παίρνουν πολύ χαμηλό μισθό.
    Για μένα το e-shop, μετά από αυτό, πέθανε!
    Έτσι γίνεται με τους εξυπνάκηδες!
    Βρε ουστ!

  15. Είναι εντελώς απαράδεκτοι. Θέλουν να κάνουν αρπαχτη. Άκου εκεί κόστος διεκπεραίωσης παραγγελίας! Σα δε ντρέπονται λίγο! Όλα τα προϊόντα παραεισαγωγες από Βουλγαρία, Πολωνία κλπ, χωρίς εργοστασιακή εγγύηση….

  16. Και για να δείτε πόσο φθηνοί είναι, έχουν στερεοφωνικό Pure Evoke C-D6 στα 348 €, το ίδιο ακριβώς παρήγγειλα από Amazon.de στα 138€ πριν 3 μέρες. Τραγικό….

  17. Ξεφτυλες δοκίμασα πριν από λίγο για παραλαβή από κατάστημα και θέλουν τα 50 λεπτά
    Πενήντα λεπτά για παραλαβή από κατάστημα για παραγγελία 90 ευρώ όταν παραγγέλνω από Αμερική υλικά ηλεκτρονικά και για παραγγελίες πάνω από 50 ευρώ ο mouser τα στέλνει χωρίς μεταφορικά και τελωνείο σε δύο ημέρες το πολύ με fedex στην χώρο μου
    Ουστ λοιπόν eshop όχι για το μικρό ποσό που ζητάς αλλά γιατί είναι αλητεία

  18. Πριν 20 χρόνια το e-shop.gr ήταν το φθηνότερο. Μετά το κανόνι, που άλλαξε ιδιοκτήτη (μάλλον, τίποτα δεν ειναι σίγουρο…) δεν είναι πια το φθηνότερο, απλώς σε μερικά προϊόντα συμφέρει από σκρουτζομάγαζα λόγω μη μεταφορικών.

  19. Μπράβο και κάπως έτσι θα χάσουν πελατεία.Ηταν φθηνό πριν απο δεκαετία οταν ξεκινησε δεν είναι πια τώρα οι τιμες του είναι όπως παντού. Εντωμεταξύ τα προϊόντα τους ήταν ποιοτικά τώρα είναι όλα σκισμενες συσκευασίες και κάτι μάρκες άστα να πάνε.. Έχουν όμως καλά παιδιά στην εξυπηρέτηση.

  20. Είναι ξεκάθαρο ότι έχουν προβλήματα.Αφου κάνει μια παραγγελία με ετοιμοπαραδοτα λέει και στην στέλνουν μετά από 3 βδομάδες.Απο ότι φαντάζομαι έχουν οικονομική τρύπα και κάποιος σκέφτηκε αυτό με τα 50 λεπτά.Ειπε πόσες παραγγελίες έχουμε το τρίμηνο επί 0.50 να να να βρέθηκε η λυσηηηη.

  21. 0.5€ κόστος ανά παραγγελία με εργαζόμενους που αμείβονται χρόνια τώρα με τον βασικό μισθό οι οποίοι θα βγάζουν 8 ως 20 παραγγελίες την ώρα στο picking.
    Θα περάσει τίποτα σ’αυτούς; Προφανώς και όχι.
    Σκέτη κοροϊδία λοιπόν και νταβατζιλίκι στις μικρές παραγγελίες καθώς αν αγοράσεις 10€ πράγματα κακοφαίνεται το πενηντάλεπτο.
    Κακή απόφαση και πάλι γιατί αν αγοράσεις αρκετά πράγματα, το πιθανότερο είναι ότι θα τα βρεις από αλλά καταστήματα πιο φθηνά και θα έχεις συμπληρώσει και το ελάχιστο ποσό για δωρεάν μεταφορικά στα μαγαζιά συο Σκρουτζ.
    Θα μειωθούν λοιπόν οι παραγγελίες και εργαζόμενοι θα βρεθούν στο δρόμο όπως βρεθήκαμε κάποτε εμείς απο σούπερ μάρκετ που απόρησε γιατί όταν ανέβασε τις τιμές στα πάντα ξαφνικά έπεσαν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες. A clown world η φάση τους!

  22. _ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΦΑΞ (ΒΛ.ΕΞΟΔΑ ΧΑΡΤΙΟΥ+ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΦΑΞ;), ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΤΗΝ ΕΞΤΡΑ ΧΡΕΩΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΓΙΑ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ,… ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΩΘΩ & ΓΙΑ ΤΟ EMAIL!..
    [email protected]

  23. Δηλαδή 1000 παραγγελίες 500€. Από το πουθενά. Εγώ για να βγάλω 500€ μου φεύγει η ψυχή. Συγχαρητήρια.

  24. Δεν ξαναγοραζω από αυτούς, τα 50 λεπτά είναι το κερασάκι στην τουρτα

  25. Καταρχάς σε πολλά προϊόντα που έχουν λένε ότι είναι διαθέσιμο. Και όταν το πληρώνεις μετά σ λένε έχει πάει για παραγγελία. Έλεος!!! Κάνουν πολλά κόλπα..

  26. ισχύει ότι βάζουν αυτό το χαράτσι. Παραγγελία σήμερα 14/11/23 και είχα επιπλέον 0,5€. Τέλος το eshop από εμένα!!! υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια…..

  27. Κρίμα έκανα πολλές αγορές από το eshop, από αντίδραση και μόνο και όχι για τα 50 λεπτά,
    Άντε γειά…

  28. Πήγα χθές να αγοράσω ένα καλώδιο USB αξίας 1,5€ (άμεσα διαθέσιμο) από την κεντρική αποθήκη τους στο Μενίδι. Όλα τα διαθέσιμα προϊόντα τους είναι άμεσα παραδοτέα εκεί, χωρίς παραγγελία από το σάιτ. Μιλάμε για τις αποθήκες του e-shop.gr. Μου είπαν για χρέωση 50 λεπτών ανά παραγγελία. Τους είπα ότι δεν έχω κάνει παραγγελία, ήρθα απλά να παραλάβω ένα άμεσα διαθέσιμο προϊόν από την αποθήκη, όπως έχω κάνει αμέτρητες άλλες φορές από το συγκεκριμένο κατάστημα. Τους χαιρέτισα και έφυγα. Ήμουν πελάτης του e-shop.gr για πάνω από 20 χρόνια, με αγορές πολλών χιλιάδων ευρώ. Η κοροϊδία δεν θα περάσει και η φύση απεχθάνεται τα κενά.

  29. Πήγαινε τότε να ανοίξεις και εσύ ένα E-Shop, αφού είναι τόσο εύκολο και κερδοφόρο.

  30. Είστε όλοι άσχετο και ανόητοι. Χεστηκα για την αγορά του μπανανισταν. Ότι βρείτε άρπαξε τε. Αρκεί νάναι φθηνότερο.

  31. Καλα ολα τα σχολια αλλα ακουστε και κατι χρησιμο, επειδη το e-shop περασε αυτο το χαρατσι χωρις οι νομιμες διαδικασιες να εγκριθουν (ακομη). Ηθελε να προλαβει την Black Friday βλεπετε και γνωριζει οτι κανεις μας δεν γνωριζει νομισε οτι μπορει να κερδισει. Αν γραψετε στα σχολια της παραγγελιας οτι δεν το αποδεχεστε και κανετε την παραγγελια στο μαγαζι δεν μπορουν να το απαιτησουν. Το εκανα σε καταστημα της Λαρισας και δεν το πληρωσα. Οι υπαλληλοι μαλιστα δεν επεμειναν, μιλησαν με τα κεντρικα και τους το επιβεβαιωσαν. Απλα να ξερετε:) Επισης δεν ειναι και μεγαλο χαρατσι αν φανταστεις τα μεταφορικα του skroutz (5 ευρω+). Καλη τυχη!!

  32. Σιγά-σιγά ήρθε η ώρα να κλείσει και αυτό το e-shop. Μετά τα ξεφτιλίκια να βάλει μέσα γάντια, πάνες, ρακέτες μαζί με ψυγεία, παιχνίδια, φούρνους, στυλούς, βιβλία κλπ ξεφεύγοντας από το αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα για υπολογιστές κι αποσκοπώντας ξεκαθαρά στο κέρδος, αποδεικνύουν πόσο φτηνοί είναι και ζητάνε από κάθε παραγγελία 0,50€ όπως κάνουν και οι τράπεζες για κάθε διεκπεραίωση συναλλαγής ζητώντας από 0.30-3,00€ ανάλογα με το τι θες να κάνεις. Δεν θέλω να τους απογοητεύσω αλλά υπάρχουν και άλλα μαγαζιά που δεν σε χρεώνουν τίποτα εάν τα επισκεφτείς ή αν αναζητήσεις κάτι στις σελίδες τους….. Πως και δεν σκέφτηκαν να βάλουν και εκεί μία χρέωση….. Κόστος επίσκεψης ιστοσελίδας….!!!!
    Τέλος….. Παρότι ήμουν ένας πελάτης με σταθερή επίσκεψη σχεδόν κάθε μήνα….
    Από τους τραπεζίτες το περιμένεις.. Από ιδιωτικές επιχειρήσεις όμως όχι. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ και ΑΝΉΚΟΥΣΤΟ.
    Και δεν είναι τόσο το κόστος το οποίο είναι πράγματι μικρό, είναι η κοροϊδία του να πληρώνω ΕΓΩ για τις παραγγελίες της πάω εγώ να πάρω από το κατάστημα ωσάν να πληρώνω τους υπαλλήλους για να μένει όλο το κέρδος στο eshop.. Λυπάμαι αλλά αν θες να έχεις κέρδη πρέπει να έχεις και έξοδα.

  33. Συγνωμη παιδια, διαβαζω χρονια τη συγκεκριμενη ιστοσελιδα και επεσα τυχαια στο αρθρο, για ποια επιβαρυνση λετε; Παραγγειλα σημερα απο το eshop και δεν ειχε ποτε επιβαρυνση; Το εβγαλε; Θα γινονταν και δεν εγινε; Αλλαξε κατι; Μηπως εκαναν καποιο λαθος; Παντως η επιβαρυνση και ιδιως απο το eshop ειναι απαραδεκτη.

  34. άθλιο κατάστημα και όχι δεν είναι το πιο φθηνό πια όπως παλιά! Άθλια εξυπηρέτηση και πολλά προϊόντα ελαττωματικά , πελάτης από όταν άνοιξε αλλά τώρα ψωνίζω μόνο αν είναι ανάγκη . Το χαράτσι αυτό είναι ρεζιλίκι και πιστεύω ότι είναι και παράνομο και θα φάνε καταγγελίες , φυσικά και θα το ψάξω . Όπως όταν άρχισαν τα POS που για να μην βάλουν POS στο κατάστημα και πληρώσουν προμήθεια σε τράπεζα , πήγαινες στο κατάστημα και σου ζήταγε ο υπάλληλος να του δώσεις την κάρτα σου !!!! ΈΔΙΝΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΣΟΥ!!! Που μπορούσε πολύ απλά να σημειώσει τα νούμερα και ανά πάσα στιγμή όταν σχολάσει να κάνει κάποια αγορά με την κάρτα σου έστω και για πλάκα . Το e-shop είναι απλά ΓΤΠ

  35. Σήμερα μπήκα να αγοράσω ένα προϊόν με 21.90 € και είδα την πρόσθετη χρέωση των 0.50 €. Δεν προχώρησα στην αγορά, όχι για το ποσό των 0.50 € αλλά για το απαράδεκτο του θέματος. Εάν το δεχτούμε ως καταναλωτές θα παγειωθεί από όλους. Ας αναρωτηθούν πόσα θα κέρδιζαν εάν έκανα την αγορά των 21.90 και πόσα έχασαν τώρα για 0.50 €. Αγόραζα χρόνια από τη συγκεκριμένη αλυσίδα, δε θα ξανα αγοράσω τίποτα μέχρι να βγάλουν αυτή την απαράδεκτη χρέωση.

  36. Μεγάλη βλακεια.Καλυτερα να ανέβαζαν τις τιμές που.χ πόσο είναι η μέση παραγγελία,30 ευρώ, με 2% θα έπαιρναν 60 λεπτά. Αλλά τώρα το βλέπεις κ ενοχλείται.Δεν είναι για τα 50 λεπτά,είναι όμως αποκρουστικό.Ας είχαν τιμές skroutz κ best price κ ας χρέωσαν 50λ.

  37. Προσωπικά το θεωρώ ανήθικο γιατί αντιμετωπίζουν τον πελάτη ως αντικείμενο. Προτιμώ να ενσωματώνουν τα λειτουργικά έξοδα στα προϊόντα παρά έτσι. Διότι το επόμενο βήμα είναι τα καταστήματα να γίνουν σαν τα κλαμπ και να να βάλουν τιμή εισόδου. Δηλαδή αν θέλω να τροποποίησω την παραγγελία θα εχει και εκεί έξοδα; Αγοράζω απο το eshop απο το 2014, εχουν κάνει κάτι καφριλιές όπως να μου στείλουν ανοιγμένο προϊόν ως καινούργιο και μάλιστα να λείπουν βίδες συναρμολόγησης τις οποίες ο πελάτης προφανώς τις έχασε και έβαλε άσχετες και αναγκάστηκα να βάλω άλλες προκειμένου να το χρησιμοποίησω. Τώρα βάζουν και 0,5€. Καλύτερα να πάρω απο skroutz και να πάω στην καμπίνα οτι ωρα μπορώ που είναι και δίπλα μου χωρίς να χρειάζεται να τρεχω σε eshop ή να περιμένω την μεταφορική την ώρα που θέλουν αυτοί. Πάντως εχω διαπιστώσει οτι υπάρχει τρομερή μείωση ποικιλίας στο site τους σε σχέση με το παρελθόν και το να πουλάνε πάνες και κιλότες μαζί με τους υπολογιστές σημαίνει οτι δεν πάνε καλά.

  38. Πάντα έκαναν “κόλπα”, ειδικά με δήθεν επτώσεις. Ακόμα και τις καλές μέρες, πριν το 2008. Δηλαδή βλέπεις προϊόντα μόνιμα με “μειομένες” τιμές. Κάποια στιγμή θα ανέβουν, και μετά τα βάζουν σε crazy sunday με την ίδια τιμή που είχαν σε “εκπτωση” και ίσως ελαφρώς μεγαλύτερη.

    Δεδομένου τις γενικότερης κατάστασης της Ελληνικής οικονομίας, αυτα τα κόλπα και το 50λεπτο θα τους τα χάριζα, αν είχαν διατηρίσει τουλάχιστον την εξυπηρέτηση που είχαν κάποτε.

    Αγόρασα μια λίστα προϊόντων και έχει γίνει ένα μπάχαλο. Φένεται διπλή παραγγελία. Ζητάω ενημέρωση. Μου λένε οτι θα αποσταλεί απο άλλο online κατάστημα. Δε μου λένε ούτε τι ακριβώς και αν θα χρειαστεί να πληρώσω επιπλέων.

    Σκέφτηκα να ακυρώσω την παραγγελεία αλλά τα περισσότερα απο τα προϊόντα που έχω παραγγείλει όντως είναι σε χαμηλότερη τιμή απο άλλα καταστήματα τα οποία δεν εμπιστεύομαι, κι έτσι απλά θα περιμένω να δω τι θα γίνει.

    Σοβαρά τώρα όμως, είναι άδικο να συγκρίνετε το πως λειτουργεί η αγορά στο εξωτερικό με την Ελληνική αγορά. Είμαστε οριακά τριτοκοσμική χώρα σε πολούς τομείς και ειδικά το εμπόριο δεν πάει καλά απο το 2010.
    Κανένα κατάστημα δεν έχει στοκ πλέον εκτώς απο μικροσυσκευές, αξεσουάρ κτλ. Κάθιερώθηκε κι εδώ το black friday χωρίς λόγο αφού κανένα κατάστημα δεν έχει στοκ. Η ουσία του black friday στο εξωτερικό είναι το γρήγορο ξεστοκάρισμα.

    Το κερασάκι στην τούρτα είναι το υπέροχο τελονείο μας που κάνει ότι μπορεί για να μας αποτρέψει απο το να αγοράζουμε απο το εξωτερικό. Αν ποτέ μια κυβέρνηση το διορθώσει αυτό, να είστε σίγουροι οτι τα περισσότερα καταστήματα ηλ. εμπορίου θα κλείσουν. Ακόμα και με την παρούσα κατάσταση πέρνεις κάτι απο εξωτερικό και έρχεται πιο γρήγορα απο αν το πάρεις απο ηλ.κατάστημα.

  39. Eshop =τέλος.
    Έτσι απλά. Θα πληρώνω 0,5€ για να με κάνεις πελάτη και να αγοράσω από το μαγαζί σου; Άρρωστο.

  40. Μερικοί γράφουν να ενσωματώσουν αυτό το χαράτσι στις τιμές..
    και γω λέω γιατί να το ενσωματώσουν στις τιμές; Να μειώσουν το κέρδος τους.. μην θέλουν να έχουν το ίδιο κέρδος, αλλά σ’ αυτή την χώρα όλοι θέλουν και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη..
    Δεν θέλω να ξαναγοράσω κάτι λόγω αυτής της πονηριάς, αν είχαν όλοι τα ίδια μυαλά δεν θα ήμασταν σ’ αυτή την κατάσταση τώρα.. αλλά αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται σ’ αυτή την χώρα, δες το 40% στις εκλογές… λαός να σου πετύχει…

  41. σε οσους μλκ λενε σιγα την επιβαρυνση ετσι εφτασε το ρευμα η βενζινη και το σουπερμακετ στα υψη και προφανως δεν εχετε παρει και ιδεα οτι πολλα προιοντα του eshop στο aliexpress και αλλου εχουν δεκα φορες φθηνοτερα! δις βγαζουν οι ανθρωποι που πτωχευει η πρωτη αλυσιδα στην ελλαδα! αν παρετε μπροστα σας τα κερδη της εταιρειας θα πεσετε κατω! αλλα τετοιοι μλκ ειστε πληρωστε και πειτε και ευχαριστω! εντωμεταξυ για κατι αστειους που λενε οτι εκανα 2 παραγγελιες ααρα 2 κουτακια κτλ εχετε την εντυπωση δηλαδη οτι μεχρι σημερα πουλαγανε τσαμπα και δεν υπολογιζανε κοστη μεταφορικων και κουτακια;! εχετε πλακα μεγαλη!

  42. Στο E-shop απλά επιλέξανε να χάσουν τους σκεπτόμενους πελάτες, όσους δεν ανέχονται να τους κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια τους και να τους υποτιμούν τη νοημοσύνη. Δηλαδή βλέπω εγώ ένα προϊόν σε μια βιτρίνα με την τιμή του επάνω και πηγαίνοντας στο ταμείο να το πληρώσω μου λένε “σκάσε και μισό ευρώ που ασχοληθήκαμε μαζί σου και πολύ σου πάει”…. Απλά δεν ξαναπατάω όπως έκανα μέχρι τώρα και ας βρίσκω κάτι ελάχιστα φθηνότερο.

  43. Τι σημαίνει “για να συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί!” ανταγωνιστικός θα είσαι αν το media markt / public έχει ακριβότερη τιμή από σένα που δεν έχεις βιτρίνα. Αν έχεις είδη που δεν έχει αυτό και τελευταία τεχνολογία. Αλλά εσύ όχι μόνο φτηνότερος δεν είσαι αλλά δεν έχεις και τεχνολογία καινούργια. ¨Εβαλες πάνες και βρακιά για να τις φορέσεις σε λίγο που θα κλείσεις! Ούτως η άλλως τα καταστήματα που έχεις είναι access points άχρηστα. Βάλε τα άτομα σε τηλεφωνικό κέντρο και κλείσε τα μαγαζιά σου. Φτιάξε skroutz points όπως οι άλλοι. Αυτά είναι κινήσεις για διατήρηση της πελατειακής σου δυναμης! όχι να βάζεις χαράτσια 50 λεπτών. Αλλά μάθατε τόσα χρόνια στο εύκολο χρήμα με τα κουτορνίθια που σας ψωνίζουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.