Το τελευταίο τρίμηνο του 2022 δεν ήταν και το ιδανικότερο για την αγορά των smartphone συσκευών. Η εταιρεία ερευνών Canalys, αποκάλυψε ότι οι παραδόσεις smartphone συσκευών μειώθηκαν κατά 17% φθάνοντας λίγο κάτω από τα 1.2 εκατομμύρια μονάδες για μια περίοδο τριών μηνών Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2022. Η Apple βρισκόταν στην κορυφή και είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς όσο ποτέ άλλοτε στο 25% και όλα αυτά παρά την κρίση στα εργοστάσια της Κίνας.

Η Samsung είδε την αύξηση του μεριδίου της στο 20% κατά τη διάρκεια του τετάρτου τριμήνου του 2022, η Xiaomi τρίτη με 11%, ενώ η Oppo στο 9%. Ωστόσο, για όλο το 2022, η Samsung παρέμεινε στη πρώτη θέση στο κόσμο βάσει αριθμών διάθεσης συσκευών. Πιο συγκεκριμένα, ευθυνόταν για το 22% των smartphones που διατέθηκαν παγκοσμίως, ενώ ακολούθησε η Apple με 21%.

Η Xiaomi βρέθηκε στη τρίτη θέση με 13%, ενώ η Oppo και η Vivo κινήθηκαν στο 9%. Αναλυτής της Canalys προβλέπει για το 2023:

Αν και οι πληθωριστικές πιέσεις θα μειωθούν σταδιακά, οι επιπτώσεις των αυξήσεων των επιτοκίων, η οικονομική επιβράδυνση και η ολοένα και πιο δύσκολη αγορά εργασίας θα περιορίσουν τις δυνατότητες της αγοράς. Αυτό θα επηρεάσει δυσμενώς τις κορεσμένες αγορές, στις οποίες κυριαρχούν οι μεσαίες και οι high-end κατηγορίες, όπως η Δυτική Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.