Το Instagram προσπαθεί να φέρει ένα νέο τρόπο στον κόσμο του video sharing με την νέα πλατφόρμα του, το IGTV network. Σκοπεύει να δουλέψει σαν το YouTube, αλλά με κάθετη διάταξη στα βίντεο, κάτι που κατά την γνώμη μας είναι ανόητο.

Η εφαρμογή του Android είναι ήδη διαθέσιμη στο Google Play, ενώ τα βίντεο εμφανίζονται ήδη στην εφαρμογή του Instagram. Η δημοφιλής εφαρμογή που ανήκει στο Facebook, μετράει πάνω από 1 δις χρήστες, οπότε το IGTV θα έχει νόημα για όσους είναι χρήστες του Instagram. Τα κάθετα βίντεο θα μπορούν να έχουν διάρκεια μέχρι 1 ώρα και θα είναι προσβάσιμα μόνο από smartphones.

Βέβαια η κάθετη διάταξη είναι πολύ άβολη για ποιοτικό περιεχόμενο, ενώ ίσως χρησιμεύει μόνο για απλές ομιλίες και ανακοινώσεις. Όμως από την στιγμή που δεν μπορούμε να δούμε τα βίντεο στην τηλεόρασή μας ή στον υπολογιστή μας, είναι δύσκολο να μαντέψουμε για την επιτυχία του εγχειρήματος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.