Τον τελευταίο χρόνο, περίπου, οι συζητήσεις για το θέμα της πράσινης φούσκας έναντι της μπλε φούσκας έχουν ενταθεί. Οι συζητήσεις αφορούν το γεγονός ότι οι χρήστες iPhone που στέλνουν και λαμβάνουν μηνύματα από χρήστες Android δεν έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Αυτή την Πέμπτη, το @Android δημοσίευσε στο Twitter μια νέα καμπάνια σχετικά με την Apple και το RCS, χρησιμοποιώντας το #GetTheMessage.

Η Google δημοσίευσε ακόμα και σελίδα που εξηγεί το ζήτημα, τι είναι το RCS, και πώς θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα της πράσινης/μπλε φούσκας. Επίσης, εξηγεί στους χρήστες Android ποιο είναι το πρόβλημα και γιατί οι χρήστες iOS συχνά παραπονιούνται για την αποστολή μηνυμάτων σε χρήστες Android.

Η καμπάνια καλεί την Apple να υιοθετήσει το πρότυπο RCS (Rich Communication Services) στα iPhone, έτσι ώστε οι χρήστες iPhone και Android να έχουν καλύτερη εμπειρία όταν στέλνουν μηνύματα μεταξύ πλατφορμών. Ομολογουμένως, αυτό δεν είναι πρόβλημα στις περισσότερες αγορές εκτός των ΗΠΑ, όπου προτιμώνται οι cross-platform εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Στις ΗΠΑ, η προεπιλεγμένη πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων (είτε iMessage, είτε Android Messages) προτιμάται από τους περισσότερους καταναλωτές.

Εκτός από τη φοβερή πράσινη φούσκα, οι χρήστες iPhone αντιμετωπίζουν μια υποβάθμιση στα μηνύματα, επιστρέφοντας στα πρότυπα δεκαετιών: SMS για μηνύματα και MMS για βίντεο και φωτογραφίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ειδοποιήσεις πληκτρολόγησης ή παράδοσης, τα μηνύματα δεν μεταδίδονται με ασφάλεια, ενώ οι εικόνες και τα βίντεο συμπιέζονται τρομερά.

Η Apple θα μπορούσε θεωρητικά να υιοθετήσει το πρότυπο ανταλλαγής μηνυμάτων RCS, καθώς είναι καθολικό – σε αντίθεση με το iMessage που λειτουργεί μόνο σε iPhone και άλλες συσκευές της εταιρείας. Με την υιοθέτηση του RCS στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της, η Apple θα μπορούσε να βελτιώσει την εμπειρία ανταλλαγής μηνυμάτων των χρηστών της.

Με αυτόν τον τρόπο θα κάνει το προεπιλεγμένο πρότυπο ανταλλαγής μηνυμάτων πιο ασφαλές με end-to-end κρυπτογράφηση, θα επιτρέπει την προβολή ειδοποιήσεων πληκτρολόγησης και ανάγνωσης, και θα αυξήσει σημαντικά την ποιότητα των εικόνων και βίντεο καταργώντας τον περιορισμό μεγέθους του MMS που είναι κάτω από ένα MB. Επίσης, το MMS δεν έχει τη δυνατότητα να επιτρέπει στους χρήστες να εγκαταλείψουν μια ομαδική συνομιλία.

Η Apple βασίζεται πολύ στη δέσμευση των χρηστών μέσα στο οικοσύστημα της και το iMessage είναι ένα από τα μεγαλύτερο όπλα της εταιρείας όσον αφορά τις πωλήσεις iPhone και την προσκόλληση των χρηστών στης συσκευές της. Δεν είναι μυστικό ότι οι χρήστες iPhone περιφρονούν τις πράσινες φυσαλίδες και λένε στους Android φίλους τους να αλλάξουν συσκευή, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν στην ομαδική συνομιλία… Τραγικό…

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.