Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα παγκόσμια ετήσια έσοδά της από τα 51 δισεκατομμύρια δολάρια στα 79 δισεκατομμύρια μέχρι το 2030, η LG σκοπεύει να εξετάσει προπτικές διαφήμισης και συνδρομών για τις τηλεοράσεις της.
Η νέα στρατηγική της LG έχει ωστόσο να δημιουργήσει μια πλατφόρμα η οποία θα αποφέρει συνεχώς έσοδα, δηλαδή μια πλατφόρμα περιεχομένου, υπηρεσιών και συνδρομών για τα προϊόντα της. Η πρώτη κατηγορία η οποία θα σηματοδοτήσει την έναρξη της στρατηγικής θα είναι οι τηλεοράσεις και μάλιστα πριν το τέλος του έτους.
Εν ολίγοις, το Web OS, θα αποτελέσει το μέσο για την επέκταση του περιεχομένου, των υπηρεσιών και των διαφημίσεων σε πλήθος προιόντων της. Η LG όμως δεν περιορίζεται μόνο στις δικές της τηλεοράσεις. Θέλει να αδειοδοτήσει το webOS και σε τρίτα TV brands τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.