Ποια είναι η διαδικασία της επιστροφής και της αντικατάστασης;

Αν δεν είσαι ευχαριστημένος με οποιοδήποτε smartphone της OnePlus για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να ζητήσεις επιστροφή εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης της συσκευής. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις ένα support ticket αιτούμενος την επιστροφή ή την αντικατάσταση. Αν και δεν θα σας ζητηθούν οι λόγοι για τους οποίους υποβάλλατε το αίτημα, η OnePlus εκτιμά το feedback. Μόλις παραληφθεί το δέμα και ελεγχθεί ότι η εγγύηση μπορεί να εφαρμοστεί, η εταιρεία θα σου επιστρέψει το πλήρες ποσό ή θα σου αντικαταστήσει τη συσκευή. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο, η συσκευή πρέπει να είναι σε κατάσταση καινούργιου και η αρχική συσκευασία να είναι άθικτη. Αν τα αξεσουάρ επιστρέφονται χωρίς κάποιο σκοπό, τότε θα αφαιρεθούν τα έξοδα των επιστροφών από το ποσό που είναι για να σας επιστραφεί.

Με το rooting ή το ξεκλείδωμα του bootloader χάνω την εγγύηση;

Η τεχνική διαδικασία του rooting και του ξεκλειδώματος του bootloader  δεν επηρεάζει την εγγύηση. Ωστόσο η OnePlus προτείνει να προβείτε σε ξεκλείδωμα του bootloader μόνο αν γνωρίζετε τους κινδύνους που ενέχει. Έχοντας access σε πόρους που δεν είναι διαθέσιμοι στο software της συσκευής, ίσως καταστρέψετε το hardware μέσω της διαδικασίας. Τέτοια καταστροφή, δεν καλύπτεται από την εγγύηση και είναι το πρώτο πράγμα που ψάχνει η OnePlus.

Tι πρέπει να κάνω αν έχω λάβει μια σπασμένη συσκευή;

  1. Στείλτε φωτογραφίες ολόκληρου του δέματος, με το κουτί της συσκευασίας και το κουτί της συσκευής.
  2. Δημιουργήστε ένα ticket και συμπεριλάβετε μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος. Θα ακολουθήσουν οι ενέργειες της OnePlus.

Ποια είναι η πολιτική για τα dead pixels;

Αν η συσκευή σου έχει περισσότερα από 3 dead pixels, ή αν τα dead pixel είναι μεγαλύτερα ατό 0.15mm σε μέγεθος, μπορείτε να προβείτε στην αντικατάσταση της συσκευής.

Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να γνωρίζεις ότι οι συσκευές της OnePlus έρχονται με 2 χρόνια περιορισμένης εγγύησης, από την ημέρα της παράδοσης. Εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά, η εγγύηση καλύπτει τα εξαρτήματα του hardware και το προϊόν όπως σας παραδόθηκε και δεν καλύπτει το λογισμικό ή τα αξεσουάρ ακόμη και αν πωλούνται με το προϊόν.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.