Η OnePlus έκανε το ντεμπούτο της πέρσι με το OnePlus One, το οποίο αποδείχθηκε εξαιρετική συσκευή για τα χρήματα που ζητούσε η εταιρία. Το μοναδικό πρόβλημα ήταν το σύστημα με τις προσκλήσεις για την αγορά της συσκευής, αφού δεν μπορούσαν οι χρήστες να βρουν εύκολα την πολυπόθητη πρόσκληση ώστε να αγοράσουν την συσκευή.

oneplus-logo

Φέτος το OnePlus 2 θα είναι επίσης διαθέσιμο με προσκλήσεις, αλλά η εταιρία έχει κάνει κάποιες αλλαγές στο σύστημα διάθεσης τους, κάτι που μας εξήγησε σε ένα blog post. Εκτός από την διαδικασία μας εξήγησαν και την αναγκαιότητα για το σύστημα προσκλήσεων.

Αρχικά να πούμε πως το σύστημα προσκλήσεων εξασφάλισε στην εταιρία τον έλεγχο στην ζήτηση, ώστε να είναι σε θέση να παράξει τον απαραίτητο αριθμό συσκευών.

We had no clue how many people would actually want to buy it and had the challenge of managing our cash flow and inventory risk. In addition, we didn’t agree that pre-orders or having products instantly becoming sold out was a great experience. Our solution to managing risk and user experience was the invite system.

Στο νέο σύστημα προσκλήσεων τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα, κυρίως γιατί η εταιρία έχει προβλέψει καλύτερα το θέμα της ζήτησης και έχει ήδη 30-50 φόρες περισσότερες συσκευές έτοιμες σε σχέση με πέρσι.

Oneplus Two (2)

Επίσης η εταιρία θα έχει διαθέσιμο ένα σύστημα κρατήσεων, που θα βάλει τον χρήστη σε σειρά προτεραιότητας. Αυτό σημαίνει πως δεν θα χρειαστεί να τρέξετε για συμμετοχές σε διαγωνισμούς και άλλες εκδηλώσεις. Όσοι έχουν γραφτεί από νωρίς στο Forum της εταιρίας, στηρίζοντας την στα πρώτα της βήματα, θα έχουν προτεραιότητα.

Τέλος, όσοι καταφέρουν να αποκτήσουν την συσκευή, θα έχουν διαθέσιμες προσκλήσεις για τους φίλους τους. Κάτι που θα δώσει περισσότερες συσκευές και γρηγορότερα.

Πηγή

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.