Η Google είναι μία από τις πλουσιότερες εταιρείες στον κόσμο, όμως, η πρόσφατη μείωση των εσόδων από διαφημίσεις, φόβισε πολλούς από τους επενδυτές της, διότι έριξε την μετοχή της κατά 3% την Παρασκευή.

Τα λεγόμενα cost per click, δηλαδή έσοδα από διαφημίσεις που εμφανίζει η Google στους χρήστες, έπεσαν κατά 2%. Τα paid clicks παρόλα αυτά αυξήθηκαν κατά 17% για το τρίτο τρίμηνο του 2014, ωστόσο είναι κάτω από το 25% της προηγούμενης χρονιάς.

Πέρσι, ακριβώς την ίδια περίοδο η Google είχε συνολικά έσοδα 13.750 δισεκατομμύρια δολάρια. Στο φετινό τρίμηνο είχαμε αύξηση στα 16.520 εκατομμύρια δολάρια, αλλά αυτό το ποσό, ήταν κάτω από τους υπολογισμούς των αναλυτών. Μάλλον δεν είχαν υπολογίσει την μείωση των cost per click που αναφέραμε παραπάνω, τα έξοδα για τους νέους 3.000 εργαζομένους της εταιρείας, αλλά και τις δαπάνες για την έρευνα και ανάπτυξη που έχει αυξηθεί κατά 46%.

Φυσικά, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για το μέλλον της εταιρείας, αφού έχει 60$ δισεκατομμύρια σε μετρητά και άλλα 350$ δισεκατομμύρια κεφαλαιοποιημένα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.