Η Πειραιώς εκδίδει σημαντική ανακοίνωση για συναλλαγές που εμφανίζονται και οι οποίες προέρχονται από τον Αύγουστο, επισημαίνοντας ότι αυτές προκύπτουν από πρόβλημα με τον πάροχο με τον οποίο συνεργάζεται ο έμπορος και δεν ευθύνεται η Πειραιώς.

Το πρόβλημα εντοπίζεται σε μεταχρονολογημένη χρέωση συναλλαγών που είχαν πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο.

Φθηνό ρεύμα χωρίς το χρηματιστήριο ενέργειας – Αυτός είναι ο τρόπος

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της Τράπεζας έχει ως εξής:

Σε περίπτωση που εντοπίζετε συναλλαγή που δεν αναγνωρίζετε με χρήση κάρτας, σας ενημερώνουμε ότι έχει διαπιστωθεί μεταχρονολογημένη χρέωση συναλλαγών που είχαν πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο και δεν είχαν εκκαθαριστεί από τον πάροχο με τον οποίο συνεργάζεται ο έμπορος. Η μεταχρονολογημένη αυτή χρέωση, διευκρινίζουμε ότι, δεν είναι υπαιτιότητα της Τρ. Πειραιώς.​

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δηλαδή;
    Έχουν γίνει όντως οι συναλλαγές και καθυστέρησε η εκκαθάριση ή είναι κάποιο λάθος του συστήματος…;

  2. Τι θέλετε να μας πείτε δηλαδή ;;; ότι ενώ η Τράπεζα σας έχει δεσμεύσει ποσά για συναλλαγές στις 16 και 17 Αυγούστου από τους λογαριασμούς μας, η ίδια η Τράπεζα σας μας ξαναδεσμεύει τον Οκτώβριο τα ίδια πόσα και δεν φέρει καμία ευθύνη;;;

    • Ακριβώς αυτό .Και προσπαθούσε εμείς να βγάλουμε άκρη και να βρούμε το δίκιο μας σε διπλές, χρεώσεις!

  3. Εμένα μου ήρθαν 2 χρεώσεις από Γρήγορη, σύνολο 4.5 ευρώ, τώρα ούτε που θυμάμαι αν όντως τις έκανα…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.