Σωρεία μηνυμάτων έχει λάβει στο email του το techmaniacs.gr, λίγο μετά το ξέσπασμα της υπόθεσης με το 365shop.gr και το πλήθος των εξαπατημένων και δυσαρεστημένων πελατών. Τα μηνύματα επικεντρώνονται κυρίως στο κουπόνι του skroutz.gr για όσους είχαν κάνει μεταφορά των χρημάτων τους στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος αλλά και στους ελλιπείς ελέγχους που διενεργεί όσον αφορά τα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται.

Χαρακτηριστικό αποτελεί ένα μήνυμα που έστειλε το skroutz σε μερικούς εξαπατημένους πελάτες του 365shop και το οποίο παρουσιάζει τα λανθασμένα στοιχεία επικοινωνίας με το κατάστημα, δείγμα, σύμφωνα με τις κραυγές εκατοντάδων χρηστών στο email μας των ελλιπέστατων ελέγχων που διενεργούνται.Όπως είχε γράψει το techmaniacs.gr, στο ΓΕΜΗ εμφανίζεται ως διαχειριστής από 9.2.2022 ο ΤΣΕΣΜΕΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ενώ από 31.3.2022 ως Μοναδικός Εταίρος και Διαχειριστής.

Παραθέτουμε ένα από τα πολλά μηνύματα με μια μικρή ένσταση εκεί που λέει ότι δεν δικαιούνται τα χρήματα όσοι έκαναν κατάθεση. Απλά δεν γνώριζαν, δεν είναι όλοι υποψιασμένοι. Και έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης και σε αυτό το κομμάτι το skroutz να αναφέρει ότι θα πρέπει να αποφεύγεται η κατάθεση χρημάτων, σε ευδιάκριτο σημείο.

 

Καλησπέρα σας,

Είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς που εξαπατήθηκε απο το 365 shop.gr. Θα ήθελα να σας κοινοποιήσω ότι το Skroutz.gr με διαβεβαίωνε ότι έκανε τους απαραίτητους ελέγχους ( στα πλαίσια του νομου) στα καταστήματα που διαφημίζει – συνεργάζεται αλλά δυστυχώς τα στοιχεία που μου έστειλε ώστε να προβώ στις δικαστικές αρχές έπειτα από παρότρυνση του, ήταν λανθασμένα και συγκεκριμένα η διοίκηση της εν λόγω επιχείρησης.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι το όνομα του ιδιοκτήτη είναι Ιωάννης Φιλουκατζης, ενώ από τον αριθμό ΓΕ.ΜΗ διαπίστωσα ότι 31/3/2022 ο ιδιοκτήτης άλλαξε και τα στοιχεία του είναι αυτά που αναγράφεται στο site σας. Επιπλέον η διεύθυνση της εταιρίας δεν υπάρχει και είναι ψεύτικη αφού επανηλειμμένα έχω προσπαθήσει να τη βρω στο Ίντερνετ και δεν υπάρχει.

Προφανώς το Skroutz.gr μου έστειλε τα στοιχεία που είχε από τον ιδιοκτήτη – συνεργάτη του. Το γεγονός αυτό δηλώνει το μηδενικό έλεγχο που πραγματοποιεί το Skroutz.gr στα καταστήματα που διαφημίζει – συνεργάζεται χωρίς να διασφαλίζει σε καμία περίπτωση τους πελάτες του οσον αφορά τις συναλλαγές που πραγματοποιούν στα καταστήματα που το ίδιο προωθεί. Μετά από μια τέτοια περίπτωση και ενώ έχει δημιουργηθεί τέτοια αναστάτωση στο κόσμο αλλά και στο διαδίκτυο, δεν μπήκε καν στο κόπο να ασχοληθεί – ελέγξει εκτενέστερα την υπόθεση αυτή. Μάλιστα ως πελάτης απευθύνθηκα εγώ στο Skroutz.gr ενώ είχε κατεβάσει από τη προηγούμενη μέρα (6/4/22) από τη σελίδα το συγκεκριμένο κατάστημα χωρίς να γνωστοποιήσει τους λόγους για τους οποίους το έκανε στη σελίδα του (προφανώς για λόγους δυσφήμισης, πράγμα αθέμιτο, δε το έκανε).

Επίσης στηρίζει μέσα από την ανακοίνωση του τα άτομα τα οποία δεν δικαιούνται τα χρήματα τους, αφού έκαναν συναλλαγή μέσω μεταφοράς χρημάτων, πράγμα θετικό και αξιόλογο αλλά σίγουρα κίνηση ώστε να μη χάσει εντελώς τους πελάτες αυτής της κατηγορίας, δείχνοντας έτσι ξεκάθαρα ότι έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για ότι έγινε. Τους υπόλοιπους δεν τους αναγνωρίζει καν μιας και θεωρεί ότι αφού θα πάρουν τα χρήματα τους από τη τράπεζα δεν έχει συμβεί τίποτα, χωρίς να αναγνωρίζει τη ταλαιπωρία που έχουν υποστεί, αφού χρειάστηκε να κλείσουν τη κάρτα τους, να περιμένουν την έκδοση καινούργιας, να διαγράψουν όσες συγχρονισμένες συναλλαγές πραγματοποιούσαν με τη συγκεκριμένη κάρτα (πχ πάγιες εντολές) και επιπλέον να περιμένουν μεγάλο χρονικό διάστημα για να μάθουν αν θα πάρουν τα χρήματα τους πίσω ( επιτρέψτε μου να διατηρώ επιφυλάξεις, αφού η τράπεζα μου μου ανακοίνωσε ότι θα μου απαντήσει στο αίτημα μου σε διάστημα 2 μηνών για το αποτέλεσμα).

Τέλος οι αγορες μέσω του Skroutz.gr (ως εγγυητή) μας ανακοινώνει ότι είναι πιο ασφαλείς, θεωρώντας έτσι πως αποποιείται της ευθύνης που έχει για τα υπόλοιπα καταστήματα που διαφημίζει, πράγμα εντελώς παράλογο και αντιφατικό για την ίδια την ύπαρξη της εταιρίας, αφού δηλώνει ξεκάθαρα ότι όσα είναι μέσω της σελίδας τα εμπιστεύεται και όσα δεν είναι δεν τα εμπιστεύεται, συνεχίζοντας όμως να τα διαφημίζει και προφανώς να πληρώνεται από αυτά.

Σας επισυνάπτω τα mail του Skroutz.gr με τα λανθασμένα στοιχεία που μου έστειλε όταν αντιλήφθηκα την απάτη.

Αν θεωρείτε ότι είναι άξιο να γραφτεί ένα άρθρο για τους μηδαμινούς ελέγχους που κάνει το Skroutz.gr παρακαλώ ενημερώστε το κοινό σας.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μακριά από το skroutz. Άθλια εξυπηρέτηση και δεν βρίσκεις άκρη για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Ψάξτε λίγο περισσότερο στο internet και θα βρείτε τα προϊόντα που χρειάζεστε, πολλές φορές και σε χαμηλότερες τιμές από αυτές που δίνει το skroutz. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και τύπους που το παίζουν έξυπνοι από το site του Σκρουτζ κερδίζουν σε βάρος μας.

  2. Μακάρι να ήταν μόνο το 365 shop.gr πού επιδιδόταν τόσο καιρό σε εξαπάτηση τών καταναλωτών με τό skroutz να σφυρίζει αδιάφορα. Υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια καταστήματα κάτω από την ομπρέλα του skroutz. Καί φυσικά η μόνη αντίδραση τού skroutz είναι να μοιράζει κουπόνια για την εξαγορά συνειδήσεων.

  3. Μεταξύ μας τώρα. Πόσα τσεπώσατε γι αυτό το “αρθρο”; Και πως σας φάνηκε ο κουβάς;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.