Η λήξη της εγγύησης των Samsung Galaxy Z Fold 3 συνεπάγεται την καταστροφή της οθόνης. Όχι απαραίτητα, αλλά υπάρχουν πολλές αναφορές, οι οποίες αυξάνονται, από χρήστες που είδαν την εσωτερική οθόνη του foldable smartphone τους να “σπάει” μετά τη λήξη της εγγύησης.

Το Phone Arena αναφέρει ότι έλαβε email από κάτοχο του Z Fold 3 που λέει ότι η οθόνη “έσπασε” παρόλο που η συσκευή δεν έχει πέσει ποτέ κάτω. Στη φωτογραφία που έστειλε ο κάτοχος φαίνεται ότι το κέντρο της οθόνης, κατά μήκος του μεντεσέ, έχει καταστραφεί. Μάλιστα ο κάτοχος σημειώνει ότι ακόμη αποπληρώνει το τηλέφωνο.

Μετά από επικοινωνία με τη Samsung πληροφορήθηκε ότι η επισκευή της οθόνης κοστίζει 800 δολάρια για μία συσκευή αξίας 1.100 δολαρίων. Οπότε, αν το Samsung Galaxy Z Fold 3, ή κάποιο foldable, πάθει ζημιά στην οθόνη και είναι εκτός εγγύησης, μάλλον, η καλύτερη επιλογή που έχει είναι να το κρατήσεις για ανταλλακτικά.

Οι αναφορές δείχνουν ότι η οθόνη “σπάει” στον κάθετο άξονα στο σημείο που διπλώνει. Χρήστης λέει ότι μετά από 15 μήνες προσεκτικής χρήσης, άνοιξε το τηλέφωνο να το δείξει σε έναν φίλου του και άκουσε κρακ. Το δεξί τμήμα της οθόνης έπαψε να ανταποκρίνεται, ενώ το αριστερό όχι.

Ομοίως, μόλις είδες πόσο κοστίζει η επισκευή απογοητεύτηκε. Επίσης, τόνισε πώς άνοιγε το τηλέφωνο 2 με 3 φορές την εβδομάδα, καθώς το χειριζόταν από την εξωτερική οθόνη. Πλέον, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο ανοιχτό, ούτε καν τις ελάχιστες φορές που το έκανε προηγουμένως.

Σε μία άλλη αναφορά, ο χρήστης λέει ότι αφαίρεσε το Samsung Galaxy Z Fold 3 από τον ασύρματο φορτιστή, το άνοιξε, και είδε ότι είχε “κοπεί” στα δύο. Μάλιστα, στη δική του περίπτωση το foldable smartphone ήταν μόλις τριών μηνών και δεν είχε πέσει ποτέ κάτω. Το πράγμα γίνεται χειρότερο.

Παρόλο που η Samsung ενέκρινε επισκευή εντός εγγύησης, γιατί δεν βρήκε φυσική ζημιά, τελικά αυτός που ανέλαβε την επισκευή είπε ότι ανακάλυψε ένα σημείο πρόσκρουσης και νεκρά pixels – ζημιά που μπορεί να προκάλεσε ο ίδιος – και ζητάει από τον κάτοχο να πληρώσει 700 δολάρια.

Ο ίδιος συμπληρώνει ότι η μοναδική ζημιά που έχει το τηλέφωνο είναι ένα “κομμάτι” γυαλιού που προέκυψε μετά από 3 με 4 φορές που ανοιγόκλεισε τη συσκευή ο εκπρόσωπος της Samsung καθώς έλεγχε το Galaxy Z Fold 3. Κανείς από τους παραπάνω δεν δέχθηκε να επισκευάσει τη συσκευή, εξαιτίας του υψηλού κόστους.

Φαίνεται ότι το πρόβλημα το παρουσιάζουν Z Fold 3 ενός και πλέον έτους – με ελάχιστες εξαιρέσεις, χωρίς να έχουν πέσει ποτέ κάτω, και με καλή χρήση. Δυστυχώς, κανένας υπάλληλος δεν θα δώσει άδεια για επισκευή εκτός εγγύησης. Οπότε, οι επιλογές των κατόχων είναι λιγοστές.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ”Οπότε, οι επιλογές των κατόχων είναι λιγοστές.”
    Καθόλου λιγοστές…………………..
    Γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ξανα-αγοράζουν αυτού του είδους αναδιπλούμενης αηδίας.
    Ωστόσο θες SAMSUNG;
    Θες ντε και καλά ναυαρχίδα;
    Θες να πληρώσεις πάνω από 1000 ευρώ;

    Τότε πάρε GALAXY S PLUS η GALAXY ULTRA!!

  2. Το άρθρο σας περιλαμβάνει ακριβή,αλλά και σημαντικά ανακριβή στοιχεία.
    Δηλαδη: έχοντας το Z fold3 15 μήνες με 24μηνη εγγύηση (τη βασική δηλαδή), χρειάστηκε να το επισκευάσω, αφού ξαφνικά στο διάστημα αυτό και εμένα η δεξιά ημιοθόνη δεν ανταποκρινόταν στην αφή με το χέρι,αλλα ΜΟΝΟ με το πενάκι,ενώ ακριβώς στο σημείο κόλλησης των δύο εσωτερικών οθονών εμφανίστηκε μία κάθετη μαύρη γραμμή. Η αντιπροσωπεία της Samsung,αν και προχώρησε στην επισκευή σε 3 εργάσιμες μέρες, αρχικά σημείωσε πως το κινητό έφερε ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΝ σημάδι (πιθανότατα από πτώση,οπως έγραψε) και επιφυλάχθηκε για το αν θα ενέκρινε την επισκευή,ως εντός εγγύησης!!
    Φυσικά, δεν πίστεψα πως μια τυχόν πτώση μήνες πριν την εμφάνιση της παραπάνω βλάβης,θα είχε πράγματι σχέση με τη βλάβη. Και εξέφρασα την άποψη, ότι εγώ θα έπρεπε κανονικά να ωρύομαι κατά της SAMSUNG, που ένα τόσο ακριβό κινητό έπαθε αυτή τη ζημιά τόσο νωρίς!!

    Σας τα παραθέτω λεπτομερώς, γιατί είναι πολύ πρόσφατη η εμπειρία μου και θα πρέπει να ερευνήσετε περισσότερο τα στοιχεία του άρθρου σας,ιδανικα και από την ελληνική αγορά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.